Gå til innhold

Har du noen gang vert på jobb i kjole/skjørt og uten truse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde det i går, og det var utrolig pirrende. Pulsen var høy stort sett hele dagen og jeg synes det var litt gøy. Jeg jobber da på kontor og har flere kollegaer rundt meg der jeg sitter, nå er jeg veldig sikker på at det var ingen som så noe men hadde han som sitter i mot meg mistet noe på gulvet og bøyd seg ned så hadde han sett alt. Skjørtet jeg hadde på gikk ned til kneskålene og jeg sitter som regel aldri med bena i kryss. Det var en liten spenning i en aldeles kjedelig hverdag så dette blir nok å prøves igjen når pulsen har landet litt.

Anonymkode: b2d6b...ccf

• Liker 7
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan forstå at det er pirrende. Det jeg ikke forstår er at man blir vulgær av det. 😉

Jeg har ikke prøvd en hel dag på jobb, men det har vært noen små episoder. For eksempel så har jeg en ganske kort hverdagskjole jeg ofte bruker hjemme. En morgen hoppet jeg i den kjolen, men måtte jeg innom vaskerommet for å finne rene truser. Så langt rakk jeg ikke før vi fikk overraskende besøk og de ble lengre enn forventet. Det var egentlig aldri fare for at de skulle oppdage noe, men likevel var pulsen min litt høy helt til de dro igjen. Jeg kunne selvsagt stukket innom vaskerommet mens de var her, men det skjedde ikke. 

Kanskje det bor en liten ekshibisjonist i både meg og ts… 

(Altså, jeg vil ikke bli oppdaget og sørger alltid for at det er trygt for andre, men risikoen kan være pirrende når jeg vet noe de ikke vet.)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gjorde det i går, og det var utrolig pirrende. Pulsen var høy stort sett hele dagen og jeg synes det var litt gøy. Jeg jobber da på kontor og har flere kollegaer rundt meg der jeg sitter, nå er jeg veldig sikker på at det var ingen som så noe men hadde han som sitter i mot meg mistet noe på gulvet og bøyd seg ned så hadde han sett alt. Skjørtet jeg hadde på gikk ned til kneskålene og jeg sitter som regel aldri med bena i kryss. Det var en liten spenning i en aldeles kjedelig hverdag så dette blir nok å prøves igjen når pulsen har landet litt.

Er du ikke redd for å miste jobben?

Anonymkode: 93434...e8a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mann i skjørt?

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke noe problem med dette, snarere tvert imot. Flott at man tar sin seksualitet ut av soverommet og lar den berøre hverdagen. 

Anonymkode: 342ef...627

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ser ikke noe problem med dette, snarere tvert imot. Flott at man tar sin seksualitet ut av soverommet og lar den berøre hverdagen. 

Jeg er enig i at det kan være fint å ta seksualiteten ut av soverommet sammen med partneren, men i jobbhverdagen vil jeg gjerne slippe "berøring" av andres... Eller hva hadde du sagt om jeg gikk i knekort skjørt og uten truse på jobb? Hilsen barneskolelærer... 

Anonymkode: 0fe22...de7

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er det en mann som drømmer litt her, eller så er det en dundre på hundre…. Hadde bare syntest at det var motbydelig dersom kollegaene mine drev å vandret rundt uten truse og håpet at noen skulle se det, hadde tenkt at vedkommende var mentalt ustabil.

Anonymkode: 98ef4...fe6

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel med truse på jobb, men som oftest uten BH 👼

Anonymkode: 909ce...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg er enig i at det kan være fint å ta seksualiteten ut av soverommet sammen med partneren, men i jobbhverdagen vil jeg gjerne slippe "berøring" av andres... Eller hva hadde du sagt om jeg gikk i knekort skjørt og uten truse på jobb? Hilsen barneskolelærer... 

Anonymkode: 0fe22...de7

Glemte å legge til såfremt en ikke jobber i kontskt med barn og unge. TS skriver her at hun jobber på kontor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått uten truse mange ganger. Ikke fordi andre på jobb skal se det, men fordi jeg skal ha sex med kjæresten iløpet av dagen som må skje fort og på litt ugunstige steder 🥰

Anonymkode: 26057...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skjønner godt det er pirrende ja.. det er jo pirrende å lese også, at det finnes kvinner som deg😄Det er ulempen med å ha hjemmekontor🤫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg hører det sommeren til, truseløse damer som lar oss menn få en liten tilfeldig titt. Spennende begge veier. På jobb passer det ikke.

Anonymkode: a1bf7...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt muligheten til å gjøre det i jobbsammenheng, siden jeg har stort sett brukt uniform 👌.

På privaten så foretrekker jeg å gå uten truse...

Synes det er så deilig å kjenne mykt stoff mot naken hud 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 11 måneder senere...

Har prøvd meg uten truse, men likte det ikke. Urenslig, nei ikke noe bra.

Hva har det med sex å gjøre?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har bare skjedd en gang. Nå er jeg godt opp i førtiåra, og kanskje grunnen til at jeg en gang hvor jeg fikk et kraftig "nys", fikk en ufrivillig lekkasje som gjorde at jeg måtte gå truseløs resten av dagen. Heldigvis gikk jeg i skjørt og var stående når det skjedde, så det begrenset seg til ei våt truse. Hadde ei strømpebukse liggende på jobben som jeg tok på da, så var ikke helt "naken". Har lært meg å ha med reserve truse etter dette 🙂

Anonymkode: c4f70...b3d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...