AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #41 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): La hestene være ute, så er du kvitt de. Skjønner du er glad i dyr. Anonymkode: 7e4b3...838 Les tråden! Hun har satt inn hestene sine! Faen til frekke folk her inne! Anonymkode: 95477...171 4 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #43 Skrevet 31. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Les tråden! Hun har satt inn hestene sine! Faen til frekke folk her inne! Anonymkode: 95477...171 Dette forumet er dessverre full av idioter som bare må slenge dritt.. Anonymkode: 16831...79f 3
Honey Dew Skrevet 31. januar 2024 #44 Skrevet 31. januar 2024 Rainstorm2.0 skrev (2 timer siden): Snakk om å ha lite fintfølelse. TS deler at hun har opplevd en alvorlig traumatiserende hendelse i vindfullt vær. Slutt å bagatellisere det. Det er helt naturlig at hun har en irrasjonell frykt for vinden nå, selv om hun er trygg hjemme i huset sitt, fordi hun har i aller høyeste grad erfart at vind er farlig. Da burde hun ha tatt inn hestene før det begynte å blåse så krafrig. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #45 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det tar ca 30 sekunder å gå ned i stallen, åpna porten i paddocken (hadde allereda lagt inn fôr og møkka) så gikk de inn selv, jeg lukka boksdøra og løp inn igjen. Ja det stemmer, det er dumt hvis du ikke tror meg og stresser med det Anonymkode: ac80e...ddc Bra du fikk inn hestene ❤️ Håper du forstår hvorfor jeg spurte, for for de fleste var tidsspennet der ikke realistisk. Jeg håper du kan søke hjelp for de traumene du har opplevd som påvirker deg fremdeles. Ikke vent til neste storm/orkan, ta tak i det nå, for da du skrev tråden var du der at du var villig til å sette dine hesters helse og psyke i fare pga. din angst - og det høres det ikke ut som om du ønsker. Ta med deg det at du faktisk likevel greide å handle så raskt etter du skrev hovedinnlegget - det tyder på at du vil ha god effekt av litt hjelp for å takle traumene dine slik at de ikke påvirker deg (og hestene dine) negativt i fremtiden. ❤️ Anonymkode: bd253...79c 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #46 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Les tråden, vær så snill! Anonymkode: 65622...db8 Jeg har lest tråden. Valgte å skrive det jeg gjorde likevel! Denne gangen gikk det bra. Det var flaks. Neste gang bør TS ha en avtale klar med en back-up som kan trå til når hun ikke greier. Dyretragedier kan unngås hvis folk planlegger og ber om hjelp i tide. Anonymkode: d33ac...3fc 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #47 Skrevet 31. januar 2024 DelvisPresley skrev (2 timer siden): Dette er en vind-vind situasjon. Dette er tråden for deg: https://forum.kvinneguiden.no/topic/742892-tråden-for-flåsete-svar-man-egentlig-har-lyst-til-å-gi-i-tråder/ Anonymkode: d33ac...3fc
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #48 Skrevet 1. februar 2024 Honey Dew skrev (10 timer siden): Går fint det. Har vært ute og godt tur i orkan. *Gått*. Man skal ha respekt for naturkreftene. Kan koste deg dyrt å være såpass naiv. Men for all del, ditt valg 😊 Anonymkode: 7cd78...130 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #49 Skrevet 1. februar 2024 Tusen, tusen takk til alle som har svart hyggelig på inlegget! Det er fortsatt mye vind her men føler meg tryggere nå❤️ Til folk som ikke skjønner det med hestene- de er robuste dyr. De sto helt rolig ute, ikke litt redde men ville selvfølgelig inn! De hadde mat inne og de var trygge. Det er IKKE dyreplageri (kommer fra en dyrleges datter) å la hestene stå ute i vind. De sto med stallveggen og et leskur til le, så de hadde det ikke vondt! De humra når jeg kom ned, så de kan jo ikke ha vært så redde! De har desverre ikke vært ute idag pga vind og kraftig skredfare, men jeg skal ut snart og longere når det skal lette litt, men det skal bli kraftig vind så de kan ikke være ute så lenge. Vil ikke si nøyaktig hvor jeg bor men jeg holder til i buskerud😊 jeg håper alle har en fin dag videre, hilsen meg! Anonymkode: ac80e...ddc 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #50 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ville du vært like bekymret hvis du ikke leste nyhetene om været? Hvis du bare hadde egne sanser å navigere etter? Jeg tror folk flest er i stand til å "føle" og vurdere i reelle farene rundt styggevær på egen hånd ut fra hva de hører og ser og ikke trenger så mye input fra media til dette annet enn værvarselet for å bli forbredt eller revurdere planer. Det er vel sånn vi i arten menneske har overlevd på planeten i ganske mange tusen år. Vha sansene våre. Anonymkode: 47302...4c6 Leser ikke nyheter! Gidder ikke det, bare nødvendige ting. Jeg er redd for vind, nyheter endrer ikke det. Anonymkode: ac80e...ddc 1 1
Honey Dew Skrevet 1. februar 2024 #51 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Leser ikke nyheter! Gidder ikke det, bare nødvendige ting. Jeg er redd for vind, nyheter endrer ikke det. Anonymkode: ac80e...ddc Det er jo noe som heter værvarsling da. Hadde du fulgt med der, kunne du tatt inn hestene før det begynte å blåse kraftig.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #52 Skrevet 1. februar 2024 Honey Dew skrev (7 minutter siden): Det er jo noe som heter værvarsling da. Hadde du fulgt med der, kunne du tatt inn hestene før det begynte å blåse kraftig. Les tråden Anonymkode: ac80e...ddc 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #53 Skrevet 1. februar 2024 Honey Dew skrev (28 minutter siden): Det er jo noe som heter værvarsling da. Hadde du fulgt med der, kunne du tatt inn hestene før det begynte å blåse kraftig. Og du gjør alt rett hele tiden? Tar bare gode valg hele tiden? Anonymkode: 66ea7...6b0 1
Honey Dew Skrevet 1. februar 2024 #54 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Og du gjør alt rett hele tiden? Tar bare gode valg hele tiden? Anonymkode: 66ea7...6b0 Hvertfall når det gjelder dyrene mine. Jeg tenker også over ting og vurderer før jeg gjør noe.
Maskinfører Skrevet 1. februar 2024 #55 Skrevet 1. februar 2024 Nei jeg er ikke det har ett godt bygd hus fra 1978 så er ikke noe problem her er mere redd for strømbrudd ikke noe koselig og sitte i Mørket
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #56 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dette forumet er dessverre full av idioter som bare må slenge dritt.. Anonymkode: 16831...79f Ofte er det en og samme bruker. Bare nevner det. Så ts må se bort ifra folk som slenger negative kommentarer, de har antagelig ikke lest innlegget lenger ned der hun forteller om hva som skjedde. Hørtes skikkelig traumatisk ut. Forstår du er redd. Anonymkode: b68cf...de1 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #57 Skrevet 1. februar 2024 Rainstorm2.0 skrev (23 timer siden): Uff, kjære deg, dette høres ikke noe godt ut. Jeg er ikke stressa nå, selv om jeg kjenner det river godt i huset. Tror nok du er inne på noe, at det har med den traumatiske hendelsen du opplevde. Skulle til å skrive at du måtte ringe noen å hjelpe deg få inn hestene, men ser du har gjort det. Stolt av deg, bra jobba! Det er ikke barebare når man har vonde erfaringer, og en irrasjonell frykt. Kan du gjøre noen beroligende øvelser, regulere nervesystemet ditt, har du noe som pleier å roe deg ned? Se på en koselig serie, ta på de mest behagelige klærne, drikke noe varmt. Håper det går bra med deg, det er over etter i morgen. ❤️ Hadde alle her inne svart like fint og omtenksomt som deg så hadde dette forumet vært et koselig sted. All ære of applaus til deg❤️ Anonymkode: 66247...375 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå