Blyana Skrevet 27. april 2024 #61 Del Skrevet 27. april 2024 millak skrev (1 minutt siden): Tusen takk🥰 Det kom litt brått på for å være ærlig jeg hadde forventet at det tok en del mere tid. Hadde gått til innkjøp av sæd-test, eggløsning tester og krem fra Babyplan men jeg rakk ikle benytte disse. Det skjønner jeg😅 Jeg ble helt uventet gravid sist gang (som endte i MA) og prøvde ikke en gang. Hadde bare et samleie den måneden også så var nesten i sjokk da jeg så en positiv test. Hadde egentlig blitt like sjokkert om jeg ble gravid på nytt så raskt. Håper jeg er heldig da og slipper vente så lenge. Du får nyte den lille spiren❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 27. april 2024 #62 Del Skrevet 27. april 2024 Blyana skrev (24 minutter siden): Det skjønner jeg😅 Jeg ble helt uventet gravid sist gang (som endte i MA) og prøvde ikke en gang. Hadde bare et samleie den måneden også så var nesten i sjokk da jeg så en positiv test. Hadde egentlig blitt like sjokkert om jeg ble gravid på nytt så raskt. Håper jeg er heldig da og slipper vente så lenge. Du får nyte den lille spiren❤️ Det var leit å høre❤️ Men nå vet du at du har nok av egg og at det kan gå veldig fort så lenge det er på den riktige dagen. Jeg bruker en baby-app som heter kalender og den er veldig punktlig. Brukte den også før til å følge med på trygge perioder for å ikke få barn. Noen som vet grunnen til at gravide får en MA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 27. april 2024 #63 Del Skrevet 27. april 2024 millak skrev (2 minutter siden): Det var leit å høre❤️ Men nå vet du at du har nok av egg og at det kan gå veldig fort så lenge det er på den riktige dagen. Jeg bruker en baby-app som heter kalender og den er veldig punktlig. Brukte den også før til å følge med på trygge perioder for å ikke få barn. Noen som vet grunnen til at gravide får en MA? Jeg drakk alkohol forrige helg og har tatt sovepiller etter dette. Så får håpe det har gått bra. Får ta en tur til legen når eksamenskjøret er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LN82 Skrevet 1. mai 2024 #64 Del Skrevet 1. mai 2024 Blyana skrev (På 27.4.2024 den 13.07): Ja jeg må vel prøve å gjøre en bedre innsats😅Skal følge ekstra med syklusen. Virker som det er negativt om lutealfasen blir altfor kort. Dere får ha lykke til denne måneden❤️ Venter selv mens på lørdag, og tror sen blir å komme for har 0 symptomer, så gidder ikke teste engang 😅 Hvor er du i syklusen? Skal også prøve hardere nå neste pp fordi denne pp som var, var jeg litt likegyldig(bare hadde gått på en knekk og ‘brydde meg ikke’). Så var lite aksjer og oppdrive 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 2. mai 2024 #65 Del Skrevet 2. mai 2024 LN82 skrev (10 timer siden): Venter selv mens på lørdag, og tror sen blir å komme for har 0 symptomer, så gidder ikke teste engang 😅 Hvor er du i syklusen? Skal også prøve hardere nå neste pp fordi denne pp som var, var jeg litt likegyldig(bare hadde gått på en knekk og ‘brydde meg ikke’). Så var lite aksjer og oppdrive 😅 Mitt fertile vindu begynner rundt midten av neste uke😊 Håper å få til annenhver dag i alle fall😅 Bare for å være sikker det klaffer rundt eggløsning. Kanskje teste med eggløsningstester hver dag den perioden. Du har en sjans enda denne måneden da, men ja vet følelsen stemmer som regel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolibrien Skrevet 4. juli 2024 #66 Del Skrevet 4. juli 2024 Hei, hei! 🌸 37 år her, og prøver på nr. 2. Dette blir vår 6. PP og føler allerede det begynner å ta litt tid. Sist (var 33 år) tok det kun 3 runder, og tok det nok forgitt at det gikk så fort på den tiden.😅 Nå begynner jeg å bli litt bekymret for at noe kan være galt med en oss, og stresser nok litt over det. Er i dag 2 eller 3 DPO, og har startet på myo-inositol denne syklusen, i et håp om at det øker sjansene fremover. Noen flere som er i DPO?🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #67 Del Skrevet 4. juli 2024 42 minutter siden, Kolibrien said: Hei, hei! 🌸 37 år her, og prøver på nr. 2. Dette blir vår 6. PP og føler allerede det begynner å ta litt tid. Sist (var 33 år) tok det kun 3 runder, og tok det nok forgitt at det gikk så fort på den tiden.😅 Nå begynner jeg å bli litt bekymret for at noe kan være galt med en oss, og stresser nok litt over det. Er i dag 2 eller 3 DPO, og har startet på myo-inositol denne syklusen, i et håp om at det øker sjansene fremover. Noen flere som er i DPO?🙂 Hei! Veldig lik situasjon her! er 37 og vi prøver på nummer to. Fikk nummer 1 når jeg var 34 og det tok akkurat 3pp! Prøvd 5 pp nå 😕. Hva får du myo-inostol for? Vi skal sjekke mannens sperm i neste uke.. Anonymkode: d9945...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolibrien Skrevet 4. juli 2024 #68 Del Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Veldig lik situasjon her! er 37 og vi prøver på nummer to. Fikk nummer 1 når jeg var 34 og det tok akkurat 3pp! Prøvd 5 pp nå 😕. Hva får du myo-inostol for? Vi skal sjekke mannens sperm i neste uke.. Anonymkode: d9945...ee7 Wow! Her var det mye likt.😅 Rakk selv akkurat å bli 34 da første kom. Ikke noe jeg har fått, men bare bestilt selv. Er bare et kosttilskudd.😊 Usikker på om det er tilfeldig eller ei, men EL kom faktisk noen dager tidligere denne runden (CD 16). Tar det som et godt tegn, da det fort kunne blitt CD 22. Lurt å få sjekket. Har tenkt tanken selv. Tror vi skal vurdere det om det ikke klaffer denne runden. Pluss å få sjekket meg også, kanskje. 🙃 Hvor er du i syklus nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #69 Del Skrevet 4. juli 2024 32 minutter siden, Kolibrien said: Wow! Her var det mye likt.😅 Rakk selv akkurat å bli 34 da første kom. Ikke noe jeg har fått, men bare bestilt selv. Er bare et kosttilskudd.😊 Usikker på om det er tilfeldig eller ei, men EL kom faktisk noen dager tidligere denne runden (CD 16). Tar det som et godt tegn, da det fort kunne blitt CD 22. Lurt å få sjekket. Har tenkt tanken selv. Tror vi skal vurdere det om det ikke klaffer denne runden. Pluss å få sjekket meg også, kanskje. 🙃 Hvor er du i syklus nå? IKM idag..men ikke fått mensen enda. Pleier å ha EL mellom CD 13-17. Har lagt på meg litt siden nr 1 og redd det og gjør det vanskeligere😭. Ikke overvektig, men burde gå ned noen kg. Anonymkode: d9945...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #70 Del Skrevet 4. juli 2024 Hei. Jeg fyller straks 38, og har tre barn fra før. de to eldste fikk jeg da jeg var veldig ung, så de er snart ute av redet 🥹 Yngste barnet er 2 år, og vi prøver på et jevngammelt søsken❤️ Har ikke vært aktive prøvere, men vi har ikke brukt prevensjon siden høsten 23. I denne syklusen har vi timet det for å treffe eggløsning, og jeg er nå 12 dpo, venter mens på lørdag. Har mange symptomer, men kan jo være kroppen som spiller meg et puss 🙈 Oppblåst, trøtt, verking i korsrygg, stikking i livmor/lysken, stråling nedover beina, humørsyk, hodepine, og nå kjenner jeg meg litt kvalm faktisk😅 Men tør ikke å teste, venter til søndag om jeg ikke får mensen på lørdag🤞🏼 Anonymkode: ab6fd...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolibrien Skrevet 5. juli 2024 #71 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): IKM idag..men ikke fått mensen enda. Pleier å ha EL mellom CD 13-17. Har lagt på meg litt siden nr 1 og redd det og gjør det vanskeligere😭. Ikke overvektig, men burde gå ned noen kg. Anonymkode: d9945...ee7 Regner da med du har testet?👀 Jeg har også noen kilo ekstra. Fortsatt 5 kg igjen fra sv.skap nr.1, men burde gått ned minst 10. Har samme tanker, men fokuserer på å få i meg ordentlig, næringsrik mat.😅 Tror ikke du skal være bekymret for det om du er normalvektig.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolibrien Skrevet 5. juli 2024 #72 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei. Jeg fyller straks 38, og har tre barn fra før. de to eldste fikk jeg da jeg var veldig ung, så de er snart ute av redet 🥹 Yngste barnet er 2 år, og vi prøver på et jevngammelt søsken❤️ Har ikke vært aktive prøvere, men vi har ikke brukt prevensjon siden høsten 23. I denne syklusen har vi timet det for å treffe eggløsning, og jeg er nå 12 dpo, venter mens på lørdag. Har mange symptomer, men kan jo være kroppen som spiller meg et puss 🙈 Oppblåst, trøtt, verking i korsrygg, stikking i livmor/lysken, stråling nedover beina, humørsyk, hodepine, og nå kjenner jeg meg litt kvalm faktisk😅 Men tør ikke å teste, venter til søndag om jeg ikke får mensen på lørdag🤞🏼 Anonymkode: ab6fd...cc2 Så spennende! 😊Dette med tolkning av symptomer kjenner jeg meg veldig igjen i. Tørr nesten ikke å kjenne etter under prøvingen, lenger. Følte jeg hadde symptomer forrige lutealfase, men det ga seg litt før IKM.🙈 Synes dog det høres lovende ut hos deg, så det blir spennende å se i morgen/søndag! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #73 Del Skrevet 5. juli 2024 1 hour ago, Kolibrien said: Regner da med du har testet?👀 Jeg har også noen kilo ekstra. Fortsatt 5 kg igjen fra sv.skap nr.1, men burde gått ned minst 10. Har samme tanker, men fokuserer på å få i meg ordentlig, næringsrik mat.😅 Tror ikke du skal være bekymret for det om du er normalvektig.😊 Testet til 12 dpo, nå venter jeg bare på mensen🥸. Har og 6-8 kg ekstra fra første svangerskap..de sitter godt kan du si.. hvordan er formen idag?😍 Anonymkode: d9945...ee7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 5. juli 2024 #74 Del Skrevet 5. juli 2024 Hei dere. Er 36 år og prøver på mitt første barn. Ble faktisk gravid i PP5 men mistet i uke 4+6. Ble ikke gravid i PP6, og er nå inne i PP7. Det er ingenting galt med hverken meg eller samboer. Forutenom at jeg har lite egg igjen (AFC 6). Altså har vi dårlig tid på oss. Det begynner snart å nærme seg ett år siden jeg sluttet på p-piller. Jeg var 35 da vi begynte å prøve. Etter anbefaling fra Medicus begynte vi med IVF, for å fryse ned embryoer (mens jeg fortsatt har egg igjen 😛 ). Vi har 5 blastocyster i fryseren. Merker at jeg begynner å bli utålmodig. Vi har 2 naturlige forsøk før jeg får mitt første insett. Det hadde vært så fint å kunne klare det på egen hånd! Hadde litt troa - men så ble jeg skikkelig forkjøla, har ikke fått trent eller prioritert kroppen min i det hele tatt. Æsj. Håper at jeg en vakker dag kan komme med en positiv oppdatering her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolibrien Skrevet 5. juli 2024 #75 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Testet til 12 dpo, nå venter jeg bare på mensen🥸. Har og 6-8 kg ekstra fra første svangerskap..de sitter godt kan du si.. hvordan er formen idag?😍 Anonymkode: d9945...ee7 Skjønner! Ja, de sitter godt her også. Må jobbes hardt for at det skal rikke på seg.🤐 Formen er grei! 🥰Har litt press i livmor, men det pleier jeg å ha på denne tiden, som regel. 🙃 Max 4 DPO, så det er vel progesteronet som jobber.😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #76 Del Skrevet 5. juli 2024 Kolibrien skrev (5 timer siden): Så spennende! 😊Dette med tolkning av symptomer kjenner jeg meg veldig igjen i. Tørr nesten ikke å kjenne etter under prøvingen, lenger. Følte jeg hadde symptomer forrige lutealfase, men det ga seg litt før IKM.🙈 Synes dog det høres lovende ut hos deg, så det blir spennende å se i morgen/søndag! 😅 Jeg greide ikke å vente med å teste likevel 🫣 tok en i dag, 13 dpo. Tror den er positiv!! Er ikke det et kryss da? Anonymkode: ab6fd...cc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #77 Del Skrevet 5. juli 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg greide ikke å vente med å teste likevel 🫣 tok en i dag, 13 dpo. Tror den er positiv!! Er ikke det et kryss da? Anonymkode: ab6fd...cc2 Gratulerer!!!! Denne ser absolutt positiv ut😍 Anonymkode: d9945...ee7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #78 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg greide ikke å vente med å teste likevel 🫣 tok en i dag, 13 dpo. Tror den er positiv!! Er ikke det et kryss da? Anonymkode: ab6fd...cc2 Den er positiv 🤩 Anonymkode: 22e31...e49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolibrien Skrevet 6. juli 2024 #79 Del Skrevet 6. juli 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg greide ikke å vente med å teste likevel 🫣 tok en i dag, 13 dpo. Tror den er positiv!! Er ikke det et kryss da? Anonymkode: ab6fd...cc2 Wow, ja! Her er det kryss! 😍 gratulerer🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolibrien Skrevet 6. juli 2024 #80 Del Skrevet 6. juli 2024 Hjertefisk skrev (På 5.7.2024 den 11.14): Hei dere. Er 36 år og prøver på mitt første barn. Ble faktisk gravid i PP5 men mistet i uke 4+6. Ble ikke gravid i PP6, og er nå inne i PP7. Det er ingenting galt med hverken meg eller samboer. Forutenom at jeg har lite egg igjen (AFC 6). Altså har vi dårlig tid på oss. Det begynner snart å nærme seg ett år siden jeg sluttet på p-piller. Jeg var 35 da vi begynte å prøve. Etter anbefaling fra Medicus begynte vi med IVF, for å fryse ned embryoer (mens jeg fortsatt har egg igjen 😛 ). Vi har 5 blastocyster i fryseren. Merker at jeg begynner å bli utålmodig. Vi har 2 naturlige forsøk før jeg får mitt første insett. Det hadde vært så fint å kunne klare det på egen hånd! Hadde litt troa - men så ble jeg skikkelig forkjøla, har ikke fått trent eller prioritert kroppen min i det hele tatt. Æsj. Håper at jeg en vakker dag kan komme med en positiv oppdatering her. Skjønner veldig utålmodigheten, men godt dere har 5 blastocyster på frys! Er ikke det ganske mange? 😅 Det gir jo betydelig større håp for at det skal gå til slutt. Er jo også fortsatt håp for at dere klarer det på egenhånd. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå