Silvia515 Skrevet 4. februar #41 Del Skrevet 4. februar Tiuren skrev (24 minutter siden): Det var Møller som satte prisen til 19.000 for endel år siden. Det er bare et av mange eksempel på "alternative" løsninger som gir masse ekstra utgifter. Men kjør gjerne VAG du, jeg holder meg langt borte. "Visdom er å lære av andres feil" Jeg kjører Toyota Et rask søk gir pris på EGR til Tiguan 2,0 TDI til kr 10500,- hos Møller. Har nok blitt billigere med årene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #42 Del Skrevet 4. februar Egentlig kunne jeg tenkt meg en Ford S-Max, men den finnes jo ikke lenger. Ts Anonymkode: eef6c...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #43 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Egentlig kunne jeg tenkt meg en Ford S-Max, men den finnes jo ikke lenger. Ts Anonymkode: eef6c...cd1 Formulerte meg feil. Den finnes, men er enten for dyr eller har gått 300.000 km. Ts Anonymkode: eef6c...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomBombadil Skrevet 5. februar #44 Del Skrevet 5. februar Tiuren skrev (På 4.2.2024 den 0.15): VAG er designet for å gi lite problemer for første eier, etter det er det et heXXXXe... Enkle reparasjoner tar mange ganger så lang tid som på andre merker. Som eksempel tar bytte av EGR ventil på en vanlig VAG tar 10-15 timer, på andre merker en halvtime. Og da har du tid å vaske hendene og på den halvtimen.... Min erfaring med et VAG-produkt er en helt annen. Hadde VAG vært så elendig, så hadde det ikke blitt solgt så mange biler. De er tross alt ikke spesielt rimelige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #45 Del Skrevet 5. februar Det er nettopp det som forvirrer meg: VAG er dyrt, dårlig, og populært. Hva faen? Ja, noen biler er gode å kjøre, men der slutter det jo. En hver Hyundai eller Kia slår de på alt; pris, utstyr (!!!), teknologi, kvalitet. Hva kjøper man VAG for? Anonymkode: f568f...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 5. februar #46 Del Skrevet 5. februar 4 hours ago, TomBombadil said: Min erfaring med et VAG-produkt er en helt annen. Hadde VAG vært så elendig, så hadde det ikke blitt solgt så mange biler. De er tross alt ikke spesielt rimelige. De lager fine biler med lave kostnader for første kjøper, ofte firma. Men lange serviceintervaller og kompliserte løsninger må du betale senere når bilen har rullet noen år. Og rusten kommer omtrent på dagen når garantien er utløpt... Men hver sin lyst. Jeg foretrekker å gjøre livet mitt enkelt, og holder meg borte fra VAG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #47 Del Skrevet 5. februar Jeg har en BMW 5-serie. To store barn og stor hund. Går fint det. Ligger fjellstøtt på veien og veldig behagelig langturbil. Det er fryktelig langt panser når det bare skal romme en 2-liter rekke-firer. Ikke spesielt stor plass i baksetet. Bilen er 10 år og jeg er litt bekymret for hva verkstedregningene blir når de dyre tingene begynner å ryke. 4-hjuls-trekk er veldig snedig noen dager i året med drivknute foran var ikke gratis for å si det sånn. Adaptive LED-lys er flott men jeg gruer meg til de ryker. Anonymkode: 24aac...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #48 Del Skrevet 5. februar Volvo XC70❤️ eller XC90 Anonymkode: 5219e...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #49 Del Skrevet 10. februar Silvia515 skrev (På 3.2.2024 den 21.46): Her må du nok poste link! Som Toyota-eier med bakgrunn fra blant annet Opel, Hyundai, Lexus, Renault og Tesla tror jeg neppe VAG er dårligere enn mye annet. Du få Google selv.Motor,Broom finner du svar. Men du har vel radio eller TV. Du har vel fått med deg noe. Fortell meg om ei Folkevogn eller Toyota/Lexus som har hatt ett hjullager eller ei opphengskule som varer lenger enn 7 år/300.000.Km. Nevn i Folkevogn som har et bra El,anlegg. Er ikke direkte noen premium bil. Et VAG produkt ute mugg og rust??? En holdbar motor? Anonymkode: ac639...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 18. februar #50 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (På 10.2.2024 den 20.22): Du få Google selv.Motor,Broom finner du svar. Men du har vel radio eller TV. Du har vel fått med deg noe. Fortell meg om ei Folkevogn eller Toyota/Lexus som har hatt ett hjullager eller ei opphengskule som varer lenger enn 7 år/300.000.Km. Nevn i Folkevogn som har et bra El,anlegg. Er ikke direkte noen premium bil. Et VAG produkt ute mugg og rust??? En holdbar motor? Anonymkode: ac639...207 Du kan til og med få registreringsnummer, men har du hørt mye på radio angående bil, samt surfet på TV2's Broom, er du nok bedre kvalifisert enn alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #51 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 19.25): Volkswagen ID Buzz er dyr og dårlig. Typisk Volkswagen. Dessuten er det her snakk om ca to ganger budsjettet til TS. Skal det bli elektrisk, snakker vi Maxus Euniq 5, men den har dårlig hurtigladekapasitet. Anonymkode: f568f...c67 Du har tydeligvis ikke lest og sett folks reaksjoner og anbefalinger av ID Buzz. Vurderer selv bilen og ser alt jeg kommer over av erfaringer av bilen. Siden du er selverklært ekspert så hadde det vært morsomt å høre hvilken bil av samme type som overgår Buzz`en? Anonymkode: 49adf...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 16. juli #52 Del Skrevet 16. juli Hadde kjøpt den største Skodaen jeg fant, evt sharan/tiguan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #53 Del Skrevet 16. juli Bokormsen skrev (1 time siden): Hadde kjøpt den største Skodaen jeg fant, evt sharan/tiguan? Oi, hvorfor tar du med Tiguan? Den er over hodet ikke en stor stasjonsvogn. Skoda Superb derimot, den er stor! Sharan er et misfoster uten like. Anonymkode: 3c4a6...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #54 Del Skrevet 16. juli Vi har skoda octavia 4x4 fra 2019 med avdelt bagasjerom, 1 del til hund og en til bagasje. Vi har bare 2 barn, men har veldig god plass til bagasje til lengre turer. Evt kan man supplere med takboks. Vi kjøpte vår som brukt leasingbil med masse ekstrautstyr. Nydelig å kjøre på langtur, og god på vinterføre. Skoda superb er jo enda større i bagasjerommet, så om jeg trengte mer plass hadde jeg nok gått for den! Anonymkode: 442f4...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå