knooters Skrevet 7. februar 2024 #381 Del Skrevet 7. februar 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: TS bekrefter alle mine fordommer mot menn, og jeg tror sånne som han er (en av) grunnene til at mange kvinner håper at barnet i magen er en jente. Den dagen PGT på ikke-medisinsk grunnlag blir lovlig i Europa ligger gutta dårlig an. Anonymkode: 2d479...3fa Hvis man er oppegående som forelder klarer man jo å oppdra guttebarnet til å bli noe annet enn en antifeminist og antiakademiker. Men hva man foretrekker kommer jo mye an på hvilket kjønn man kommer best overens med ellers i livet. Selv, som mann, kommer jeg best overens med kvinner og sånn sett kan jeg lett se for meg at jeg lettere vil kunne håndtere en jenteungdom enn en gutteungdom. Det er det praktiske argumentet jeg kommer på i farten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #382 Del Skrevet 7. februar 2024 7 minutter siden, I Grosny said: Rart du ikke vil smøre egoet, jeg trodde det var et bra trekk for å bygge en hyggelig relasjon. Høres ut som du har lest for mye pickupartist litteratur. Da jeg var på sjekkeren tok jeg tak i interessante ting dama fortalte og responderte på det. Det fungerte. Utdanningen er det mest naturlig å snakke om hvis man har hatt kryssende læring eller kjenner noen som som har studert der. Yrke og utdanning kan bli feil fokus på sjekkern, og date kan utarte i retning jobbintervju. Det er mer stress enn koselig. Jeg synes det er best å få til en koselig kveld. Nei nei nei, det pickup artist litteratur greiene fungerer ikke det heller. jeg er bare fundamentalt imot å gi komplimenter med mindre jeg mener det. Joda man må smøre damene og bygge de opp sånn at de føler seg flotte og alt det der, men poenget jeg vil ha frem er at jeg ikke gir komplimenter bare for å gi dem. Jeg tør påstå at norske kvinnfolk har blitt usmakelige nettopp fordi norske menn slikker for mye ræv og smører for mye ego. De er jo også verdensmestre i å smøre hverandres ego. Og da sitter man igjen med forvokste kvinnebarn. Jeg, personlig, orker ikke forholde meg til sånt. Anonymkode: 25257...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 7. februar 2024 #383 Del Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei nei nei, det pickup artist litteratur greiene fungerer ikke det heller. jeg er bare fundamentalt imot å gi komplimenter med mindre jeg mener det. Joda man må smøre damene og bygge de opp sånn at de føler seg flotte og alt det der, men poenget jeg vil ha frem er at jeg ikke gir komplimenter bare for å gi dem. Jeg tør påstå at norske kvinnfolk har blitt usmakelige nettopp fordi norske menn slikker for mye ræv og smører for mye ego. De er jo også verdensmestre i å smøre hverandres ego. Og da sitter man igjen med forvokste kvinnebarn. Jeg, personlig, orker ikke forholde meg til sånt. Anonymkode: 25257...104 Slik jeg tolker innlegget ditt ser jeg en negativ undertone. Jeg kunne aldri dratt på sjekkern med slik innstilling, men fungerer det for deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #384 Del Skrevet 7. februar 2024 1 minutt siden, I Grosny said: Slik jeg tolker innlegget ditt ser jeg en negativ undertone. Jeg kunne aldri dratt på sjekkern med slik innstilling, men fungerer det for deg? Hahah, nei jeg er for autistisk til å forstå kvinner og deres signaler. Kompisene mine flirer av meg hele tiden. Før tok det 3 år før jeg forstod at dama likte meg, men har med årene kortet ned tiden til 1-3 virkedager. Dessuten syns jeg personlig at sjekking er meningsløst. Hele ideen om at jeg må selge meg inn til en person for å få dem til å like meg. Jeg tror kvinner enten liker deg eller ikke nesten momentant etter å ha sett deg, og veldig lite du gjør kan egentlig bedre dine odds. For meg er det å gå på sjekkern synonymt med budskapet bak all redpill/pickupartist teori - nemlig at man må score poeng hos andre for å lykkes og gjør det gjennom manipulasjon. Så tanken er nok at hvis en dame liker meg så kommer hun til å vise det, og så vil hjernen min etter en prosesseringtid på 1-3 virkedager skjønne tegningen, og så vil jeg vurdere om det er aktuelt eller ikke Anonymkode: 25257...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 7. februar 2024 #385 Del Skrevet 7. februar 2024 Ingen jobb eller utdanning er mer imponerende enn andre, syns jeg. Det er åpenbart at damene tenker annerledes. For meg handler det om flaks og uflaks, om gener og arv/miljø hvorvidt man tar høy utdannelse eller ikke. Har ikke mer respekt for en advokat eller lege kontra en renholdsarbeider eller butikkmedarbeider. Om jeg skulle valgt lege eller renholdsarbeider, gitt at det var den samme jenta, ville jeg valgt renholdsarbeider. Ser for meg at en lege ikke ville hatt mye tid til å pleie et forhold, oppdra barn etc. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 7. februar 2024 #386 Del Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hahah, nei jeg er for autistisk til å forstå kvinner og deres signaler. Kompisene mine flirer av meg hele tiden. Før tok det 3 år før jeg forstod at dama likte meg, men har med årene kortet ned tiden til 1-3 virkedager. Dessuten syns jeg personlig at sjekking er meningsløst. Hele ideen om at jeg må selge meg inn til en person for å få dem til å like meg. Jeg tror kvinner enten liker deg eller ikke nesten momentant etter å ha sett deg, og veldig lite du gjør kan egentlig bedre dine odds. For meg er det å gå på sjekkern synonymt med budskapet bak all redpill/pickupartist teori - nemlig at man må score poeng hos andre for å lykkes og gjør det gjennom manipulasjon. Så tanken er nok at hvis en dame liker meg så kommer hun til å vise det, og så vil hjernen min etter en prosesseringtid på 1-3 virkedager skjønne tegningen, og så vil jeg vurdere om det er aktuelt eller ikke Anonymkode: 25257...104 Så romantisk da gitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #387 Del Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hahah, nei jeg er for autistisk til å forstå kvinner og deres signaler. Kompisene mine flirer av meg hele tiden. Før tok det 3 år før jeg forstod at dama likte meg, men har med årene kortet ned tiden til 1-3 virkedager. Dessuten syns jeg personlig at sjekking er meningsløst. Hele ideen om at jeg må selge meg inn til en person for å få dem til å like meg. Jeg tror kvinner enten liker deg eller ikke nesten momentant etter å ha sett deg, og veldig lite du gjør kan egentlig bedre dine odds. For meg er det å gå på sjekkern synonymt med budskapet bak all redpill/pickupartist teori - nemlig at man må score poeng hos andre for å lykkes og gjør det gjennom manipulasjon. Så tanken er nok at hvis en dame liker meg så kommer hun til å vise det, og så vil hjernen min etter en prosesseringtid på 1-3 virkedager skjønne tegningen, og så vil jeg vurdere om det er aktuelt eller ikke Anonymkode: 25257...104 Du er for autistisk og klarer ikke å tolke signaler, ikke rart det går gæli da. Anonymkode: a0eaf...ab0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 8. februar 2024 #388 Del Skrevet 8. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hahah, nei jeg er for autistisk til å forstå kvinner og deres signaler. Kompisene mine flirer av meg hele tiden. Før tok det 3 år før jeg forstod at dama likte meg, men har med årene kortet ned tiden til 1-3 virkedager. Dessuten syns jeg personlig at sjekking er meningsløst. Hele ideen om at jeg må selge meg inn til en person for å få dem til å like meg. Jeg tror kvinner enten liker deg eller ikke nesten momentant etter å ha sett deg, og veldig lite du gjør kan egentlig bedre dine odds. For meg er det å gå på sjekkern synonymt med budskapet bak all redpill/pickupartist teori - nemlig at man må score poeng hos andre for å lykkes og gjør det gjennom manipulasjon. Så tanken er nok at hvis en dame liker meg så kommer hun til å vise det, og så vil hjernen min etter en prosesseringtid på 1-3 virkedager skjønne tegningen, og så vil jeg vurdere om det er aktuelt eller ikke Anonymkode: 25257...104 Når jeg har datet så har fokus vært å ha det hyggelig og gi hverandre gode opplevelser. Et triks er å lete aktivt etter fine ting med den man dater og gi komplimenter på det. Målet er godfølelse i den tiden man deler. Jeg tor det er en god plan, det har iallfall fungert med meg og min kjære. Målet for meg med å finne en partner var jo først å fremst å finne en person å ha gode stunder med og bygge et godt lite lag. Endret 8. februar 2024 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #389 Del Skrevet 9. februar 2024 On 2/8/2024 at 8:25 AM, I Grosny said: Når jeg har datet så har fokus vært å ha det hyggelig og gi hverandre gode opplevelser. Et triks er å lete aktivt etter fine ting med den man dater og gi komplimenter på det. Målet er godfølelse i den tiden man deler. Jeg tor det er en god plan, det har iallfall fungert med meg og min kjære. Målet for meg med å finne en partner var jo først å fremst å finne en person å ha gode stunder med og bygge et godt lite lag. Takk for at du deler. Setter pris på det. Det du sier der er jo noe jeg brukte maaange år på å skjønne. Man vil bare ha det godt sammen og det prøver jeg så godt jeg kan å få til. Det sistnevnte om å bygge et lag sammen er det som holder meg igjen fra å gidde bruke tid på kvinnfolk. Føler oppriktig at utenom sex så har kvinner veldig lite å tilføre i livet mitt, og alt som er kunnskapsbasert eller praktisk fikser jeg på egenhånd. Å ha noen å lufte tanker med så har jeg gode kompiser. Så jeg skjønner ikke helt hva jeg skal med en kvinne Anonymkode: 25257...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #390 Del Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for at du deler. Setter pris på det. Det du sier der er jo noe jeg brukte maaange år på å skjønne. Man vil bare ha det godt sammen og det prøver jeg så godt jeg kan å få til. Det sistnevnte om å bygge et lag sammen er det som holder meg igjen fra å gidde bruke tid på kvinnfolk. Føler oppriktig at utenom sex så har kvinner veldig lite å tilføre i livet mitt, og alt som er kunnskapsbasert eller praktisk fikser jeg på egenhånd. Å ha noen å lufte tanker med så har jeg gode kompiser. Så jeg skjønner ikke helt hva jeg skal med en kvinne Anonymkode: 25257...104 Det er da helt ok å leve som enslig om du føler at en kvinne som samboer ikke er noe du trakter etter. Det er mange menn som bor alene. Om man ikke er ensom så går det bra, nok av kvinner som ikke har behov for en mann i sitt liv også. Kansje du egentlig ikke trenger å date i det hele tatt, høres jo ut som du ikke egentlig trenger det. Anonymkode: c1be3...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #391 Del Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 7.2.2024 den 22.07): Hahah, nei jeg er for autistisk til å forstå kvinner og deres signaler. Kompisene mine flirer av meg hele tiden. Før tok det 3 år før jeg forstod at dama likte meg, men har med årene kortet ned tiden til 1-3 virkedager. Dessuten syns jeg personlig at sjekking er meningsløst. Hele ideen om at jeg må selge meg inn til en person for å få dem til å like meg. Jeg tror kvinner enten liker deg eller ikke nesten momentant etter å ha sett deg, og veldig lite du gjør kan egentlig bedre dine odds. For meg er det å gå på sjekkern synonymt med budskapet bak all redpill/pickupartist teori - nemlig at man må score poeng hos andre for å lykkes og gjør det gjennom manipulasjon. Så tanken er nok at hvis en dame liker meg så kommer hun til å vise det, og så vil hjernen min etter en prosesseringtid på 1-3 virkedager skjønne tegningen, og så vil jeg vurdere om det er aktuelt eller ikke Anonymkode: 25257...104 Bare pass på at de kompisene dine ikke gir deg dårlige råd og bruker deg som underholdning. Høres litt sånn ut om de "ler" av deg hele tiden. Mangel på respekt kanskje? Anonymkode: c1be3...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #392 Del Skrevet 10. februar 2024 knooters skrev (På 7.2.2024 den 21.09): SSB er uenig med deg. Livslønnen er klart høyest for dem med mastergrad. Selv med en forenklet modell hvor alle jobber til de er 67 år. Det er selvsagt forskjeller innad i gradene, men skal du ta den best betalte yrkesfagveien kommer jo denne til kort mot de best betalte mastergradene, også. (jeg aner ikke om snekker utmerker seg lønnsmessig for yrkesfag) En må også ta hensyn til at en i et fysisk tungt yrke typisk pensjonerer seg tidligere enn en i et teoretisk tungt yrke også - mange på universiteter og høyskoler f.eks. jobber til de er 70, og helst ville fortsatt etter det om de får oppdrag. Det er jo en grunn til at man kaller det "slitertillegg" når folk tar AFP når de er 62-63 år, det er ikke et begrep man normalt sett benytter i yrker hvor jobben i hovedsak består av å bruke hodet. Mennesker med høy utdanning opplever mindre stress og får så klart høyere lønn. At en Pål sin pappa var en rik bonde kan jo være, det finnes artige tilfeller rundt om i Norge hvor folk tjener godt uten utdanning. Spiller ingen rolle at snekkeren tjente penger fra han var lærling, der legen han raskt igjen. Folk med høy utdanning lever også lengre, og de med lav lever kortere. Selv om det finnes unntak her og der så er ikke det så interessant. Det som er interessant er det store bildet, ikke det Pål fra Notodden har opplevd. Anonymkode: c1be3...bcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #393 Del Skrevet 10. februar 2024 Kvinner som slår i bordet for å imponere menn med utdanningen sin? Hvilke miljøer er det du vanker i? Blir nysgjerrig. Anonymkode: f23f4...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 10. februar 2024 #394 Del Skrevet 10. februar 2024 DelvisPresley skrev (På 7.2.2024 den 22.12): Ingen jobb eller utdanning er mer imponerende enn andre, syns jeg. Det er åpenbart at damene tenker annerledes. For meg handler det om flaks og uflaks, om gener og arv/miljø hvorvidt man tar høy utdannelse eller ikke. Har ikke mer respekt for en advokat eller lege kontra en renholdsarbeider eller butikkmedarbeider. Om jeg skulle valgt lege eller renholdsarbeider, gitt at det var den samme jenta, ville jeg valgt renholdsarbeider. Ser for meg at en lege ikke ville hatt mye tid til å pleie et forhold, oppdra barn etc. Sånn tenker jeg og, og jeg har høyere utdanning enn de fleste. Angående lege eller renholsarbeider tenker jeg at jeg kan bli sammen med en lege, men da kan jeg naturligvis ikke jobbe fulltid selv. Skal jeg jobbe fulltid hadde jeg valgt renholdsarbeideren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #395 Del Skrevet 10. februar 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Bare pass på at de kompisene dine ikke gir deg dårlige råd og bruker deg som underholdning. Høres litt sånn ut om de "ler" av deg hele tiden. Mangel på respekt kanskje? Anonymkode: c1be3...bcb Nei nei, herregud. Jeg ler mer av meg selv enn de ler av meg. Som oftest når jeg deler ting så ler jeg av det selv. Og så har jeg kompiser som liker å erte og mobbe hverandre. Det er en mannegreie. De gir meg forøvrig gode råd og prøver å hjelpe meg så godt det lar seg gjøre. Men de kan ikke tenke alt for meg. Og jeg nekter å analysere en kvinnes oppførsel, så da sitter jeg der og ikke får med meg signalene. Dessuten har jeg skjønt at kvinner ikke er gode på å kommunisere. Det er mye løgn og hinting. Så da kommer man ingen vei. Men det går bra, jeg har det fint som singel. Anonymkode: 25257...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå