AnonymBruker Skrevet 1. februar #221 Del Skrevet 1. februar Utover det, når man skal snakke om dating og menn, så har jeg som kvinne - når jeg går på byen eller på jobbfest, så er det overraskende hvor fort mennene kaster gifteringen og forsøker å klå. "Bli med hjem" tafser på rumpa og forsøker å kysse. Fysisk må dytte dem bort. Syns det hele er utrolig ubehagelig. Hvordan skal man inngå et forhold med en mann, når ting som lojalitet eller respekt er noe som verdsettes så ufattelig lite? Anonymkode: 63318...bbb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #222 Del Skrevet 1. februar 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har møtt endel menn (og kvinner) med høyere utdanning som i mine øyne er sosialt dum. Anonymkode: 92125...dcd Jeg har møtt en del kvinner som jeg anser som sosialt dumt som har tatt sykepleier eller barnevern. Anonymkode: 63318...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #223 Del Skrevet 1. februar Vi er i 2024. Alle vet at menn kun er et vedheng for kvinnen. En liten treat. For vi trenger ikke menn lengre. Vi jobber, forsørger oss selv og kan få barn på egenhånd. Vi har bedre evne til å tilpasse oss og lære nye ferdigheter. Menn har stått stille i flere hundre år. De er latterlig enkle skapninger. Bare se på antall incels. Menn vil ha mus. Damer vil ha respekt, hygiene, empati, selvstendighet og ambisjoner. Finnes det selvstendige menn med ambisjoner? Uansett hvilken ubehagelighet en mann utsettes for, forventer han at kvinner ordner opp. De greier ingenting selv. Anonymkode: 15320...dab 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #224 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har møtt en del kvinner som jeg anser som sosialt dumt som har tatt sykepleier eller barnevern. Anonymkode: 63318...bbb Men selv klarer du ikke å formulere en enkel setning Anonymkode: 15320...dab 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #225 Del Skrevet 1. februar 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men selv klarer du ikke å formulere en enkel setning Anonymkode: 15320...dab Det var det som du hadde å bidra med i diskusjonen? Ok. Anonymkode: 63318...bbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #226 Del Skrevet 1. februar 8 hours ago, AnonymBruker said: Jo det veit jeg. Men det som er forskjellen er at kvinner generelt bryr seg mer om menns utdanning og inntjeningspotensiale enn det menn bryr seg om kvinners karrierer og inntjeningspotensiale. De aller aller fleste vil ha en dame som ser bra ut, som de har god kjemi med, og som eventuelt kan gi de sunne barn hvis de vil ha det. Anonymkode: 25257...104 Og det vil ikke vi kvinner ha? 😂 Vi vil bare ha lommeboken? Anonymkode: 63318...bbb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #227 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har aldri forstått meg på kvinnehjerner som kortslutter så hardt som det her. Den minste lille kritikk mot kvinner betyr at mannen må være homo. Hva er dette for noe plebsk logikk. Til info så har jeg mastergrad og har sett norsk høyere utdanning. Det er ikke mye å skryte av. Hva kommer hatet ditt av? Jeg forstår at du ikke er imponert over en ba om du selv har master. Jeg er jo ikke imponert over folk som oppnår mindre enn det jeg gjør. Men jeg er jo ikke så sur at jeg lager en tråd om det. Anonymkode: c1be3...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #228 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei jeg har jo skjønt at kvinner egentlig kun har holdt ut med mannfolk fordi det var gunstig, og nå som de har bygget en allmektig stat som gir de goder, så velger de bort menn om de kan det. Er jo grunnen til at jeg velger å være singel for jeg har innsett at kvinners kjærlighet egentlig ikke stikker så dypt. Tror det er mange andre menn som også innser det etterhvert. Det handler bare om materielle goder og deres egne behov for kvinner ❤️ Hei jeg nevnte jo det med kjemi. Det er da samtalene kommer inn i bildet. Man vil jo ha en man kan snakke med også. Felles verdier kan også være å sexe mye og ha mye god sexing Anonymkode: 25257...104 Sexe mye og ha god sexing? Det sier min bror på femten og. Begynte du på master da du var ti år? Anonymkode: 79412...1a1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besserwisser Skrevet 1. februar #229 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 30.1.2024 den 16.43): Ser at det ofte er en greie online hvor kvinner vil bli respektert av menn for å ha en god utdanning eller karriere. For meg så virker det litt som at kvinner blir irriterte over at menn ikke bryr seg nevneverdig. Jeg er en av de mennene. Jeg blir ikke imponert når norske kvinner slår i bordet med utdanningen sin og nærmest krever at menn skal bli imponerte. Grunnen til at jeg føler sånn er egentlig ganske enkel. Norske kvinner møter ingen reell motstand eller gjør ingen reell innsats for å oppnå det de har gjort. Fra de er unge blir de løftet opp og frem. Skolevesenet er tilpasset dem fra ung alder, de blir positivt diskriminert, og når de er ferdige møter de et arbeidsliv som sluser dem inn i jobber på grunn av kvotering. Det er også nyere funn som viser at menn blir diskriminert i kvinnedominerte yrker, som igjen betyr at kvinner positivt diskrimineres inn i slike jobber også. Norske kvinner har hele statsapparatet som backer dem. Hvordan kan norske kvinner forvente at jeg skal bli imponert når de lever livet i easy mode? Hvorfor i alle dager skal jeg bry meg nevneverdig når dere blir passet på som små barn hele livet? Ikke nok med at dere lettere får jobb og muligheter, men når det viser seg at norske kvinner driter seg ut i jobb, så er det heller ingen konsekvenser for dårlig arbeid. Jeg er rett og slett ikke imponert og jeg ler av norske kvinner som tror at utdanningen deres eller jobben deres er noe særlig imponerende og at jeg skal bry meg Anonymkode: 25257...104 Ikke vær redd, det er nok ingen kvinner som er særlig imponert over deg heller. Tror heller ikke du kommer til å måtte bruke krefter på å unngå/holde unna godt utdannede og driftige kvinner som kjemper om din oppmerksomhet. Bra du er åpen om dine meninger så slipper både du og potensielle kvinner å kaste bort tiden på hverandre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #230 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har høy utdanning, bra jobb og jeg er uttalt kritisk til feminisme. Jeg har ikke noe behov for å kritisere kvinner med utdanning, og jeg forstår ikke hva TS mener mer at kvinner får utdanningen servert på et gullfat. Anonymkode: 92125...dcd Men likevel ønsker du ikke at kvinner har like muligheter som menn til å ta denne utdanningen? Anonymkode: e4e2b...f5e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #231 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men likevel ønsker du ikke at kvinner har like muligheter som menn til å ta denne utdanningen? Anonymkode: e4e2b...f5e Nei. Hva får deg til å tro det? Anonymkode: 92125...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #232 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Hva får deg til å tro det? Anonymkode: 92125...dcd Du er kritisk til feminismen. Altså, til at kvinner og menn skal ha like rettigheter. https://snl.no/feminisme Anonymkode: e4e2b...f5e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #233 Del Skrevet 1. februar 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Hva får deg til å tro det? Anonymkode: 92125...dcd Kan jeg spørre.. Du skrev at du uttaler deg kritisk til feminisme, og da er det jo noe nysgjerrighet rundt hva du uttaler deg rundt? Siste mannen jeg hørte at uttalte seg kritisk til feminisme vektla veldig at kvinner burde ikke få lov til å eie egen eiendom, at det var noe som menn burde ha ansvar for og at samfunnet i dag gjorde det vanskelig for menn å finne en ordentlig dame fordi at kvinner insisterte på at de måtte få kjøpe seg inn dersom de ble samboere, så det er jo mange forskjellige synspunkter på dette området. Anonymkode: 63318...bbb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #234 Del Skrevet 1. februar Kvinner og menn tar ikke høyere utdanning for å imponere sånne som deg, ts. Men for å få seg en jobb sånn at en kan forsørge seg selv og eventuelt familien sin. Anonymkode: a0eaf...ab0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #235 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan jeg spørre.. Du skrev at du uttaler deg kritisk til feminisme, og da er det jo noe nysgjerrighet rundt hva du uttaler deg rundt? Siste mannen jeg hørte at uttalte seg kritisk til feminisme vektla veldig at kvinner burde ikke få lov til å eie egen eiendom, at det var noe som menn burde ha ansvar for og at samfunnet i dag gjorde det vanskelig for menn å finne en ordentlig dame fordi at kvinner insisterte på at de måtte få kjøpe seg inn dersom de ble samboere, så det er jo mange forskjellige synspunkter på dette området. Anonymkode: 63318...bbb Samme erfaring her. Menn som UTTALER seg kritisk til feminisme som sådan, ikke radikal feminisme, mener nok at kvinner ikke burde ha samme rettigheter som menn, og at kvinner "tar fra" menn rettighetene ved å være likestilt. Derfor spørsmål. Anonymkode: e4e2b...f5e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #236 Del Skrevet 1. februar 9 minutter siden, AnonymBruker said: Samme erfaring her. Menn som UTTALER seg kritisk til feminisme som sådan, ikke radikal feminisme, mener nok at kvinner ikke burde ha samme rettigheter som menn, og at kvinner "tar fra" menn rettighetene ved å være likestilt. Derfor spørsmål. Anonymkode: e4e2b...f5e Tja, jeg opplever det mer som en unnskyldning fra dem om hvorfor det går dårlig på datingmarkedet. Dersom kvinner hadde hatt mindre rettigheter så hadde de ikke hatt de problemene de har, og de hadde funnet seg noen. Anonymkode: 63318...bbb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #237 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tja, jeg opplever det mer som en unnskyldning fra dem om hvorfor det går dårlig på datingmarkedet. Dersom kvinner hadde hatt mindre rettigheter så hadde de ikke hatt de problemene de har, og de hadde funnet seg noen. Anonymkode: 63318...bbb Nettopp. Men jeg forstår faktisk ikke hva som er så interessant å være i et forhold med noen som er tvunget til å være i forhold med deg, liksom. Når du vet at partner ikke elsker deg. Anonymkode: e4e2b...f5e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #238 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Samme erfaring her. Menn som UTTALER seg kritisk til feminisme som sådan, ikke radikal feminisme, mener nok at kvinner ikke burde ha samme rettigheter som menn, og at kvinner "tar fra" menn rettighetene ved å være likestilt. Derfor spørsmål. Anonymkode: e4e2b...f5e Og den derre "radikale feminismen" finnes uansett bare som et ytterst marginalt nettbasert fenomen fra USA, så det er ikke så mye å bry seg om. Anonymkode: 3db6e...104 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 1. februar #239 Del Skrevet 1. februar Jeg tok ikke høyere utdanning for å imponere menn, men for å kunne jobbe med noe jeg var interessert i. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #240 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du er kritisk til feminismen. Altså, til at kvinner og menn skal ha like rettigheter. https://snl.no/feminisme Anonymkode: e4e2b...f5e Det må være behagelig å leve i en så enkel begrepsverden. Litt som om det at jeg er kritisk til islam (noe jeg er) skulle bety at jeg vil at mennesker som tror på Muhammed skal interneres (noe jeg virkelig ikke vil) Anonymkode: 92125...dcd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå