AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #161 Del Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke en eneste mann som føler seg truet av kvinner. Du lever i en fantasiverden. Det er heller svikt fra staten og samfunnet generelt som menn reagerer på. Som igjen fører til at ekstreme holdninger på høyresiden får fotfeste blant unge menn. Og det kan norske kvinner skylde på seg selv for. Anonymkode: 25257...104 Ingen verdens ting hindrer menn i å sitte stille, lese, lære og gjøre det godt i utdanningssystemet i Norge. Foreldrene til enkelte gutter har kanskje svikta sønnene sine ved å ikke ha høyere forventninger til dem, og liksom la det skure og gå med en gutter-er-gutter-holdning. Tida der menn har mulighet tilvå dominere og bestemme over damer kommer nok aldri tilbake, men unge menn kan få både utdanning, ok jobb og kone og barn hvis de oppfører seg greit og er ansvarlige og hyggelige. Anonymkode: 3db6e...104 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #162 Del Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så hvorfor er du ikke heller gift med naboen? Måtte du ta til takke med din middelmådige arkeologkone? Er hun imponert over deg, da, siden hun gidder å fø på deg? Anonymkode: e4e2b...f5e Huh? Hvorfor skulle jeg heller giftet meg med naboen? Fordi hun er røykdykker? Nå kjenner ikke du min kone, så hvorfor du har et behov for å kalle henne middelmådig vet jeg ikke? Hvordan er det hun «før på meg»? Tror du en arkeolog som jobber med konservering på et museum tjener så mye? Og du tenker at med stipendiat og inntekt som foreleser ikke er nok til et likeverdig bidrag til vår felles husholdning? Det hadde vært mye mer interessant om du heller kunne forklare hva som provoserer deg så voldsomt? Hva er det som krenker deg sånn? Hvorfor dette behovet for å være så usaklig! At jeg ikke blir imponert over akademiske titler kan ikke være grunnen til din heller spesielle oppførsel. Anonymkode: 32189...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #163 Del Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mistenker at du blander meg med TS. Jeg har aldri, noe sted hevdet at menn og deres arbeid er mer verdt. Tvert i mot så presiserte jeg at jeg mener en jobb er imponerende eller ikke uavhengig av kjønnet til de som utfører den. Det er langt mer imponerende med en kvinnelig dypvannsdykker enn en mannlig lege. På samme måte er det langt mer imponerende med en mannlig dypvannsdykker enn en kvinnelig lege. Kjønnet er irrelevant. Anonymkode: 32189...41a Enig i at vedkommende sikkert blander deg med TS. Likevel må jeg si at jeg opplever deg som noe kvinnefiendtlig i enkelte av svarene dine. For eksempel trekker du frem typisk mannsdominerte fysiske yrker som noe du definerer som imponerende. Samtidig trekker du frem typisk kvinnedominerte fysiske yrker (som sykepleier) som ikke imponerende. Dersom du utelukkende har definert fysisk krevende yrker som imponerende er resultatet at du synes menn er mer imponerende enn kvinner - satt på spissen. Du burde også være obs på at du nesten gjennomgående skriver at noe «er» og «er ikke» imponerende. Ikke at «jeg lar meg ikke imponere av akademiske prestasjoner» eller lignende. Mange vil si at det å ta en lang utdannelse, som for eksempel lege, er imponerende. Det er heller ikke sånn at «hvem som helst som vil» kan bli lege. Det fremstår rett og slett latterlig å påstå. Like latterlig som hvis jeg skulle påstå at en hvilken som helst idiot kunne drevet gård. Ulike yrker krever ulike ferdigheter. Til slutt vil jeg si at jeg synes det høres trist ut at du ikke klarer å være imponert over din mor og kone som har lang utdannelse og flotte jobber. Tviler ikke på at du elsker begge, men dumt om de må leve i skyggen av din imponerende far. Jeg vil si livet blir bedre om man er generøs med beundring og begeistring. Anonymkode: 8bf21...073 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #164 Del Skrevet 30. januar 2024 Jeg har ikke lest noen av svarene i denne tråden, men det trenger jeg ikke heller. For hva i alle dager er det du babler om? Helt alvorlig så forstår jeg ikke hva du snakker om. En greie online? Hvor da? Jeg er kvinne og har mange venninner. Vi har alle utdannelse, fordi det må man ha for å få jobb. Vi har ulike utdannelser fordi vi har ulike interesser og evner. Jeg kjenner ikke en eneste person som har skrytt av seg selv eller føler seg ovenpå pga utdannelsen deres. Det har ikke falt meg inn å tenke at det er imponerende å ta utdannelse. Det gjør jo de aller fleste. Alltid kjekt å bli ferdig med det, men imponerende? Nei. Verken som mann eller kvinne. Vi må jo ha jobber og inntekt alle sammen. Er det høy utdannelse du tenker på? Vanskelige studier? Og så mener du at kvinner lettere får jobb, og at det ikke får konsekvenser hvis man gjør feil? Dette må være det dummeste jeg har hørt. Vi har hvert fall stikk motsatte erfaringer fra arbeidslivet, for å si det mildt. Jeg ble imponert da jeg så dokumentaren om han fyren som klatrer El Capitan uten sikkerhetsutstyr. Ut over det har jeg ikke blitt imponert på en stund. Fortell meg gjerne om dine store bragder. Jeg venter i spenning! Anonymkode: cbd6d...353 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #165 Del Skrevet 30. januar 2024 Hvorfor er det viktig for deg å bli imponert? Man tar en utdannelse for å tilegne seg kunnskap for å få en jobb, noe jeg vil håpe du setter pris på at kvinner gjør. Ellers ville du vel klaget over at kvinner ikke bidrar. Anonymkode: d5a78...c2f 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #166 Del Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er ikke en eneste mann som føler seg truet av kvinner. Du lever i en fantasiverden. Det er heller svikt fra staten og samfunnet generelt som menn reagerer på. Som igjen fører til at ekstreme holdninger på høyresiden får fotfeste blant unge menn. Og det kan norske kvinner skylde på seg selv for. Anonymkode: 25257...104 Nei, det er fordi noen grønnskollinger sitter på nett å lager "faktavideoer" basert på hat for å få oppmerksomhet og tjene penger på usikkerhet eller skylle på noe annet for at de ikke får hun fine dama de liker. Det er en unnskyldning til å være sexist, maktsyk, bitter og empatiløs. Kvoteringer i skolen er en greie, men mye av det andre som har blitt pratet om som overgrep og seksultrakkasering var på tide. Tenk lengre, det er det siste jeg har å si i denne samtalen. Anonymkode: 81dc1...d35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 30. januar 2024 #167 Del Skrevet 30. januar 2024 Jeg har akkurat den samme oppfatningen av menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #168 Del Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ikke åpenbart hva dere single såkalt smarte og utdannede kvinner feiler på? Å tiltrekke seg en mann som vil forplikte seg og ha dere. Brukt all den energien på å bli smart, men klarer ikke noe så enkelt som å finne en mann som elsker dere. Hahahhaha Anonymkode: 25257...104 Mener du at vi feiler fordi du trur vi ikke tiltrekker oss en mann som vil ha oss?? Haha! Du er sannelig nesten som en komiker, du er bare ikke morsom. Jeg skal fortelle deg en hemmelighet, sånn kvinne til mann: EN MANN ER IKKE EN PREMIE vi håper på å vinne. Vi har allerede vunnet. Vi har utdannelse, vi har høy (ofte høyere enn menn) lønn og klarer så ufattelig mye bedre UTEN en mann enn med en mann. Det er jo menn som feiler som sitter på nett og prøver å overbevise kvinner om at menn er det aller beste som kan skje dem. Enkelte menn asså 🤣🤣 Anonymkode: c1dc1...4ad 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #169 Del Skrevet 30. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig i at vedkommende sikkert blander deg med TS. Likevel må jeg si at jeg opplever deg som noe kvinnefiendtlig i enkelte av svarene dine. For eksempel trekker du frem typisk mannsdominerte fysiske yrker som noe du definerer som imponerende. Samtidig trekker du frem typisk kvinnedominerte fysiske yrker (som sykepleier) som ikke imponerende. Dersom du utelukkende har definert fysisk krevende yrker som imponerende er resultatet at du synes menn er mer imponerende enn kvinner - . Til slutt vil jeg si at jeg synes det høres trist ut at du ikke klarer å være imponert over din mor og kone som har lang utdannelse og flotte jobber. Tviler ikke på at du elsker begge, men dumt om de må leve i skyggen av din imponerende far. Jeg vil si livet blir bedre om man er generøs med beundring og begeistring. Anonymkode: 8bf21...073 Folk som står i fysisk krevende yrker er de jeg blir imponert av. Om personen som jobber med montering og vedlikehold av høyspentmaster langt inn på fjellet er en kvinne, så er jeg enda mer imponert. For det første fordi de fleste menn har andre fysiske forutsetninger for denne type jobber en hva de fleste kvinner har. I tillegg vil en kvinne som går for en slik jobb gå i mot de forventninger vårt sosiale kontrukt skaper. Hun går mot strømmen. Det liker jeg. Sykepleier ble nevnt fordi tema jeg svarte på var sykehus og leger. For min del må du gjerne bytte ut sykepleiere med kapitalforvaltere, key account managere eller andre «pc-jobber» som kanskje er mannsdominerte. Igjen, kjønn er irrelevant. Når det er sagt, så tror jeg de fleste kvinnelige sykepleiere har en langt tøffere arbeidshverdag jeg virkelig har respekt for sammenlignet med en kapitalforvalter. Du sier du setter det på spissen, men det er din påstand at menn er mer imponerende en kvinner. Jeg kan nevne for sjette gang at kjønn er irrelevant for min del. Om 90% av dypvannsdykkere og bygningsarbeidere var kvinner, hadde jeg vært minst like imponert. Det er ikke kvinnefiendelig at man imponeres av yrker hvor det jobber en overvekt av menn. Jeg har ikke nevnt med et ord hvorfor kjønnsfordelingen i disse yrkene er som den er. Det er ingen grunn til å være trist fordi jeg ikke syntes det er imponerende at min mor er lege. Hun syntes heller ikke det er imponerende. Hun ønsker ingen medalje fordi hun fant ut av hva hun ville bli og studerte det hun måtte for å bli det. En hver person med normale kognitive evner kan studere til å bli lege, om man har interessen, motivasjon og disiplin. Supert at min mor og kone har utdannelser og jobber de stortrives med. Helt supert. Jeg har masse begeistring jeg. Elsker å høre min kone fortelle om ting de får inn som skal jobbes med osv. Det betyr ikke at jeg er imponert over å ha studert 3 år på Blindern. Studier imponerer meg ikke. Om det er en bachelor, master eller pH.d betyr ingen ting. Jeg finner ikke akademiske studier imponerende. Selvfølgelig heller ikke mine egne studier. Jeg syntes det er gøy og givende, ikke vanskelig. Ja, det er tidskonsumerende og til tider slitsomt, men det gjør det ikke imponerende. Det er min mor legen som sier at jobben min far gjorde hadde hun aldri klart. Hun hadde ikke håndtert 120+ mannevonde kjøttfe på utmarksbeite, melkeroboter som skal opereres, repareres og vedlikeholdes, møkking, silo, såing og slåing, vedlikehold av alle driftsbygninger året rundt, operere, vedlikeholde og reparere 3 traktorer, skurtresker. Plog, harv og en dullion andre maskiner, brøyting, snørydding, uttak av mange tonn tømmer osv osv. mens alt din far hadde trengt for å bli lege, var å søke seg inn på medisinstudiet. Selv har jeg altså ingen interesse av hverken å drive gård eller å studere medisin. Anonymkode: 32189...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MildeMarie Skrevet 31. januar 2024 #170 Del Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ser at det ofte er en greie online hvor kvinner vil bli respektert av menn for å ha en god utdanning eller karriere. For meg så virker det litt som at kvinner blir irriterte over at menn ikke bryr seg nevneverdig. Jeg er en av de mennene. Jeg blir ikke imponert når norske kvinner slår i bordet med utdanningen sin og nærmest krever at menn skal bli imponerte. Grunnen til at jeg føler sånn er egentlig ganske enkel. Norske kvinner møter ingen reell motstand eller gjør ingen reell innsats for å oppnå det de har gjort. Fra de er unge blir de løftet opp og frem. Skolevesenet er tilpasset dem fra ung alder, de blir positivt diskriminert, og når de er ferdige møter de et arbeidsliv som sluser dem inn i jobber på grunn av kvotering. Det er også nyere funn som viser at menn blir diskriminert i kvinnedominerte yrker, som igjen betyr at kvinner positivt diskrimineres inn i slike jobber også. Norske kvinner har hele statsapparatet som backer dem. Hvordan kan norske kvinner forvente at jeg skal bli imponert når de lever livet i easy mode? Hvorfor i alle dager skal jeg bry meg nevneverdig når dere blir passet på som små barn hele livet? Ikke nok med at dere lettere får jobb og muligheter, men når det viser seg at norske kvinner driter seg ut i jobb, så er det heller ingen konsekvenser for dårlig arbeid. Jeg er rett og slett ikke imponert og jeg ler av norske kvinner som tror at utdanningen deres eller jobben deres er noe særlig imponerende og at jeg skal bry meg Anonymkode: 25257...104 Skjønner at det er hardt å bli forsøkt imponert av såpass mange damer. Gøyalt bilde han som sitter og ignorerer kvinner som slår i bordet med utdanningen sin mens de lever livet i easy mode. Håper det ordner seg for deg, med ei som iikke forsøker så hardt å imponere😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #171 Del Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor er det viktig for deg å bli imponert? Man tar en utdannelse for å tilegne seg kunnskap for å få en jobb, noe jeg vil håpe du setter pris på at kvinner gjør. Ellers ville du vel klaget over at kvinner ikke bidrar. Anonymkode: d5a78...c2f Vi kvinner leser omtrent daglig menn på KG skrive om lykkejegere som er ute etter menns penger og snylte på dem. Dette er en del menn overmåte opptatt av, for tenk om noen skulle lure fra dem noen kroner på et måltid når man er ute på restaurant. Sånt blir det hat av! Men, så har vi det store antallet kvinner som har penger selv. Vi har tatt utdanning, skaffet oss ok stillinger, klarer oss alene om vi ønsker det. Da er jammen det feil, også! Igjen blir det hat. Det sutres og klages så jeg får vondt langt inn i beinmargen. Tenk så urettferdig og fælt menn har det, det er ikke til å leve med. Da må man skynde seg inn på Kvinneguiden, inn i løvinnens hule, for å trykke ned flest mulig, slik at man kan føle seg bedre etterpå. Da kan man holde ut enda en dag i denne brutale verden. Så er det han i tråden som har en lite imponerende mor som er lege. Joda... Han mener at alle som klarer å stave navnet sitt kommer inn på medisin profesjon om de er motivert, ikke noe problem. Jeg klarer ikke å ta sånne folk seriøst. Denne personen aner ikke hva han snakker om, og jeg tror ikke den "legemoren" hans noensinne har eksistert. En annen ting: TS, du som er så mye bedre enn oss dumme kvinner: Burde ikke du være kapabel til å skjønne at det går an å signere med TS i innleggene dine? Da slipper vi å studere kodene under hvert bidige innlegg som du og han "broren" din skriver. Anonymkode: 84d20...098 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #172 Del Skrevet 31. januar 2024 Hele 9 sider med kvinner som "ikke bryr seg", på 13 timer hvorav halvparten på nattestid. Du verden som dere ikke bryr dere, jenter… 😄 Anonymkode: 0cc6e...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 31. januar 2024 #173 Del Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hele 9 sider med kvinner som "ikke bryr seg", på 13 timer hvorav halvparten på nattestid. Du verden som dere ikke bryr dere, jenter… 😄 Anonymkode: 0cc6e...8d2 Ja (har selv kommentert i tråden altså), men må si jeg nesten er litt skuffet over oss damer som faktisk tar TS seriøst. Bare jeg så overskriften, tenkte jeg at dette er en klassisk trolletråd for å se hvor mange han greier å provosere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MildeMarie Skrevet 31. januar 2024 #174 Del Skrevet 31. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hele 9 sider med kvinner som "ikke bryr seg", på 13 timer hvorav halvparten på nattestid. Du verden som dere ikke bryr dere, jenter… 😄 Anonymkode: 0cc6e...8d2 Bare rolig, Vi er nok ute etter å imponere deg antakeligvis 😉 Har du ikke noen flere damehistorier, venter i spenning. Endret 31. januar 2024 av MildeMarie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #175 Del Skrevet 31. januar 2024 Memorangen skrev (Akkurat nå): Bare jeg så overskriften, tenkte jeg at dette er en klassisk trolletråd for å se hvor mange han greier å provosere. Du har nok helt rett i det, ja. Anonymkode: 0cc6e...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 31. januar 2024 #176 Del Skrevet 31. januar 2024 Hvorfor er du opptatt av å bli eller ikke bli imponert over fremmede mennesker? Og så skrive en avhandling til fremmede mennesker om at du ikke er imponert over dem? Og så i tillegg være innbilsk nok til å tenke at fremmede mennesker skal bry seg? Skjønner faktisk ikke problemstillingen. Dette får du snakke med hjernen din om. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #177 Del Skrevet 31. januar 2024 Lava Anne skrev (1 time siden): Hvorfor er du opptatt av å bli eller ikke bli imponert over fremmede mennesker? Og så skrive en avhandling til fremmede mennesker om at du ikke er imponert over dem? Og så i tillegg være innbilsk nok til å tenke at fremmede mennesker skal bry seg? Skjønner faktisk ikke problemstillingen. Dette får du snakke med hjernen din om. Enkelte menn tror at alle kvinner i verden er til utelukkende for å imponere og please dem. Det er også noe merkelig å påstå at kvinner med høyere utdanning sliter med å få menn til å elske dem. Statistisk sett er det flere med utdanning som gifter seg, enn uten: https://www.nettavisen.no/ekteskap/utdannelse/bryllup/utdannelse-forer-til-ekteskap/s/12-95-1738153 Mange finner livspartneren sin på studiestedet: https://www.nrk.no/innlandet/studiested-har-betydning-for-hvem-du-blir-gift-med-viser-forskning-pa-par-med-hoyere-utdanning-1.15607441 Altså mye bedre alternativ enn Tinder og fylla på byen. Andelen gifte kvinner er høyest blant kvinner med høyere utdanning: https://www.duo.uio.no/handle/10852/17109?locale-attribute=en Mennesker med høyere utdanning skiller seg sjeldnere enn mennesker uten: https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/8Olqd/utdanning-beskytter-mot-skilsmisse Anonymkode: e4e2b...f5e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #178 Del Skrevet 31. januar 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Enkelte menn tror at alle kvinner i verden er til utelukkende for å imponere og please dem. Det er også noe merkelig å påstå at kvinner med høyere utdanning sliter med å få menn til å elske dem. Statistisk sett er det flere med utdanning som gifter seg, enn uten: https://www.nettavisen.no/ekteskap/utdannelse/bryllup/utdannelse-forer-til-ekteskap/s/12-95-1738153 Mange finner livspartneren sin på studiestedet: https://www.nrk.no/innlandet/studiested-har-betydning-for-hvem-du-blir-gift-med-viser-forskning-pa-par-med-hoyere-utdanning-1.15607441 Altså mye bedre alternativ enn Tinder og fylla på byen. Andelen gifte kvinner er høyest blant kvinner med høyere utdanning: https://www.duo.uio.no/handle/10852/17109?locale-attribute=en Mennesker med høyere utdanning skiller seg sjeldnere enn mennesker uten: https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/8Olqd/utdanning-beskytter-mot-skilsmisse Anonymkode: e4e2b...f5e Har du noen eldre kilder? Anonymkode: 25257...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #179 Del Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 30.1.2024 den 16.43): Ser at det ofte er en greie online hvor kvinner vil bli respektert av menn for å ha en god utdanning eller karriere. For meg så virker det litt som at kvinner blir irriterte over at menn ikke bryr seg nevneverdig. Jeg er en av de mennene. Jeg blir ikke imponert når norske kvinner slår i bordet med utdanningen sin og nærmest krever at menn skal bli imponerte. Grunnen til at jeg føler sånn er egentlig ganske enkel. Norske kvinner møter ingen reell motstand eller gjør ingen reell innsats for å oppnå det de har gjort. Fra de er unge blir de løftet opp og frem. Skolevesenet er tilpasset dem fra ung alder, de blir positivt diskriminert, og når de er ferdige møter de et arbeidsliv som sluser dem inn i jobber på grunn av kvotering. Det er også nyere funn som viser at menn blir diskriminert i kvinnedominerte yrker, som igjen betyr at kvinner positivt diskrimineres inn i slike jobber også. Norske kvinner har hele statsapparatet som backer dem. Hvordan kan norske kvinner forvente at jeg skal bli imponert når de lever livet i easy mode? Hvorfor i alle dager skal jeg bry meg nevneverdig når dere blir passet på som små barn hele livet? Ikke nok med at dere lettere får jobb og muligheter, men når det viser seg at norske kvinner driter seg ut i jobb, så er det heller ingen konsekvenser for dårlig arbeid. Jeg er rett og slett ikke imponert og jeg ler av norske kvinner som tror at utdanningen deres eller jobben deres er noe særlig imponerende og at jeg skal bry meg Anonymkode: 25257...104 Det interessante er jo å vite hva slags utdanning du har. Om du har lav utdanning og aldri er imponert over at noen har oppnådd mer enn deg om de er kvinner, så tenker jeg det er noe annet bak tankegangen. Da hadde jeg tenkt at det kan være du rett og slett ikke liker kvinner, men foretrekker menn, men er i skapet og i fornektelse i så sterk grad at du utvikler en slik unormal misnøye med kvinner som du beskriver da. Anonymkode: c1be3...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #180 Del Skrevet 31. januar 2024 A for Effort, men utdannelse er ingen faktor hos meg iallefall. 13 hours ago, AnonymBruker said: Mange finner livspartneren sin på studiestedet: https://www.nrk.no/innlandet/studiested-har-betydning-for-hvem-du-blir-gift-med-viser-forskning-pa-par-med-hoyere-utdanning-1.15607441 Altså mye bedre alternativ enn Tinder og fylla på byen. Andelen gifte kvinner er høyest blant kvinner med høyere utdanning: https://www.duo.uio.no/handle/10852/17109?locale-attribute=en Mennesker med høyere utdanning skiller seg sjeldnere enn mennesker uten: https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/8Olqd/utdanning-beskytter-mot-skilsmisse Anonymkode: e4e2b...f5e Ja universiteter og høyskoler er en eneste stor datingarena, så kanskje ikke så rart Anonymkode: b3da4...7d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå