AnonymBruker Skrevet 30. januar #101 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ikke vår skyld du valgte å få barn med en uansvarlig mann. Et annet aspekt folk også glemmer er hvor latterlig enkel høyere utdanningen i Norge er. Jeg har selv studert i Norge og har mastergrad. Har møtt på flere fra utlandet som regelrett ler av nivået i Norge. Det er virkelig ingen bragd det du har klart å få til, selv om du selvsagt føler du har vært flink Anonymkode: 25257...104 Tull og tøys. Jeg har studert på et norsk prestisje studie. Dersom en ønsket en enkel karakter tok en fag som også utvekslingstudenter tok. Enklere karakterer var det ikke å hente. For de var udugelige. Stort sett asiater Anonymkode: c2af0...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #102 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Har du fortalt moren din at du ikke er imponert av henne, bare av faren din? Hva svarte hun? Anonymkode: e4e2b...f5e Moren min syntes det er enda mindre «imponerende» å bli lege en hva jeg syntes. Det er min mor som sier at alt man trenger er lysten til å bli lege og gode nok karakterer til å komme inn på medisin…om man vil studere i Norge. Det er virkelig ikke noe «hokus pokus» å bli lege om det er det man vil. Hun vet utmerket godt at hun aldri under noen omstendighet hadde klart å drive stor gård alene slik som min far. Hun har inget annet en respekt og beundring for hva han har gjort. Kan si det samme om meg selv. Å bli lege skulle jeg fint klart om jeg hadde hatt et ønske om det. Jeg hadde mer en gode nok karakterer til å komme inn på medisin. Jeg hadde derimot ikke overlevd en uke om jeg skulle drevet gården alene. Arbeidsbelastningen som bonde kontra lege kan ikke sammenlignes. Det er ikke noe negativt eller fornærmende med dette. Det er fakta. Jeg har ikke lenge igjen av min Ph.d innen biovitenskap. Det lot seg gjøre fordi jeg forsvarte min «European Master in Animal Breeding and Genetics» til en A. Grader innen akademia er ikke imponerende. Det du trenger er motivasjon og mange timer lesing og skriving. Det kan «hvem som helst» gjøre. Hvem som helst kan ikke dykke til havbunnen for å utføre vedlikehold på våre oljeplattformer. Hvem som helst klatrer ikke i høyspentmaster på snaufjellet.. Det er imponerende. Anonymkode: 32189...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #103 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Moren min syntes det er enda mindre «imponerende» å bli lege en hva jeg syntes. Det er min mor som sier at alt man trenger er lysten til å bli lege og gode nok karakterer til å komme inn på medisin…om man vil studere i Norge. Det er virkelig ikke noe «hokus pokus» å bli lege om det er det man vil. Hun vet utmerket godt at hun aldri under noen omstendighet hadde klart å drive stor gård alene slik som min far. Hun har inget annet en respekt og beundring for hva han har gjort. Kan si det samme om meg selv. Å bli lege skulle jeg fint klart om jeg hadde hatt et ønske om det. Jeg hadde mer en gode nok karakterer til å komme inn på medisin. Jeg hadde derimot ikke overlevd en uke om jeg skulle drevet gården alene. Arbeidsbelastningen som bonde kontra lege kan ikke sammenlignes. Det er ikke noe negativt eller fornærmende med dette. Det er fakta. Jeg har ikke lenge igjen av min Ph.d innen biovitenskap. Det lot seg gjøre fordi jeg forsvarte min «European Master in Animal Breeding and Genetics» til en A. Grader innen akademia er ikke imponerende. Det du trenger er motivasjon og mange timer lesing og skriving. Det kan «hvem som helst» gjøre. Hvem som helst kan ikke dykke til havbunnen for å utføre vedlikehold på våre oljeplattformer. Hvem som helst klatrer ikke i høyspentmaster på snaufjellet.. Det er imponerende. Anonymkode: 32189...41a Så rart at mange stryker og får dårlige karakterer for høyere utdanning. Og du som mann har jo hatt det lett under studiene, ifølge deg selv? At din mor har krøpet for din far hele livet, en mann hun forsørget med sin legelønn, er hennes problem. Du kan ikke forvente at resten av oss skal krype for dere. Det er ikke slik det funker. For øvrig er du singel. Hvorfor? Finnes det ingen gode damer uten utdanning som vil ha deg? Eller vil du utelukkende ha damer som er dykkere, snekkere osv? Anonymkode: e4e2b...f5e 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #104 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Moren min syntes det er enda mindre «imponerende» å bli lege en hva jeg syntes. Det er min mor som sier at alt man trenger er lysten til å bli lege og gode nok karakterer til å komme inn på medisin…om man vil studere i Norge. Det er virkelig ikke noe «hokus pokus» å bli lege om det er det man vil. Hun vet utmerket godt at hun aldri under noen omstendighet hadde klart å drive stor gård alene slik som min far. Hun har inget annet en respekt og beundring for hva han har gjort. Kan si det samme om meg selv. Å bli lege skulle jeg fint klart om jeg hadde hatt et ønske om det. Jeg hadde mer en gode nok karakterer til å komme inn på medisin. Jeg hadde derimot ikke overlevd en uke om jeg skulle drevet gården alene. Arbeidsbelastningen som bonde kontra lege kan ikke sammenlignes. Det er ikke noe negativt eller fornærmende med dette. Det er fakta. Jeg har ikke lenge igjen av min Ph.d innen biovitenskap. Det lot seg gjøre fordi jeg forsvarte min «European Master in Animal Breeding and Genetics» til en A. Grader innen akademia er ikke imponerende. Det du trenger er motivasjon og mange timer lesing og skriving. Det kan «hvem som helst» gjøre. Hvem som helst kan ikke dykke til havbunnen for å utføre vedlikehold på våre oljeplattformer. Hvem som helst klatrer ikke i høyspentmaster på snaufjellet.. Det er imponerende. Anonymkode: 32189...41a For øvrig, en kjempesøt historie om doktorgrad. Jeg anbefaler derimot at du neste gang finner noe mer troverdig. Anonymkode: e4e2b...f5e 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #105 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Moren min syntes det er enda mindre «imponerende» å bli lege en hva jeg syntes. Det er min mor som sier at alt man trenger er lysten til å bli lege og gode nok karakterer til å komme inn på medisin…om man vil studere i Norge. Det er virkelig ikke noe «hokus pokus» å bli lege om det er det man vil. Hun vet utmerket godt at hun aldri under noen omstendighet hadde klart å drive stor gård alene slik som min far. Hun har inget annet en respekt og beundring for hva han har gjort. Kan si det samme om meg selv. Å bli lege skulle jeg fint klart om jeg hadde hatt et ønske om det. Jeg hadde mer en gode nok karakterer til å komme inn på medisin. Jeg hadde derimot ikke overlevd en uke om jeg skulle drevet gården alene. Arbeidsbelastningen som bonde kontra lege kan ikke sammenlignes. Det er ikke noe negativt eller fornærmende med dette. Det er fakta. Jeg har ikke lenge igjen av min Ph.d innen biovitenskap. Det lot seg gjøre fordi jeg forsvarte min «European Master in Animal Breeding and Genetics» til en A. Grader innen akademia er ikke imponerende. Det du trenger er motivasjon og mange timer lesing og skriving. Det kan «hvem som helst» gjøre. Hvem som helst kan ikke dykke til havbunnen for å utføre vedlikehold på våre oljeplattformer. Hvem som helst klatrer ikke i høyspentmaster på snaufjellet.. Det er imponerende. Anonymkode: 32189...41a Det er mulig å være imponert av ulike ting. Men ingen skal tvinge deg, men du overbeviser meg ikke om å slutte å være imponert av dem jeg er imponert av allikevel. Anonymkode: 81dc1...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #106 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tanken var jo for å nå de høyt utdannede single kvinnene som ikke skjønner hvorfor de feiler Jaja, det er synd du oppfatter det slik Anonymkode: 25257...104 Du projiserer noe voldsomt. Jeg tror du er butthurt fordi det er DU som har feilet og er singel og ulykkelig Singel kvinner er jo de lykkeligste, spesielt de (oss) med utdannelse. Anonymkode: c1dc1...4ad 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #107 Del Skrevet 30. januar 4 minutter siden, AnonymBruker said: Du projiserer noe voldsomt. Jeg tror du er butthurt fordi det er DU som har feilet og er singel og ulykkelig Singel kvinner er jo de lykkeligste, spesielt de (oss) med utdannelse. Anonymkode: c1dc1...4ad Nå må du slutte å prøve så hardt. Anonymkode: 25257...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #108 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvis ingen leger går på jobb i morgen, kommer en del folk til å dø. For eksempel. Anonymkode: e4e2b...f5e Okei jeg må ha tatt feil når jeg siterte deg, for det var poenget mitt, så tror vi er på samme side. Anonymkode: 81dc1...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #109 Del Skrevet 30. januar 1 hour ago, AnonymBruker said: Veldig godt innlegg, og du påpeker mye fakta som per i dag er et stort problem i samfunnet, nemlig at vi har et samfunn som er blitt fullstendig tatt over av kvinner, da henholdsvis offentlig og kommunal sektor i tillegg til skole (grunnskole + videregående) og hele veien til høyere utdanning og akademia. I tillegg, rykker kvinner inn i privat sektor på alle arena og har tatt flere områder her også. Alt fra markedsføring, Human Resources, salg er allerede fullstendig dominert av kvinner, og de er minst like mange innenfor generell økonomi- og administrasjon. De har fortrengt og knust mennene med sine pro-feministiske regler og pro-kvinnelige skole innenfor en rekke kritiske yrker slik som leger, spesialister, tannleger, sykepleiere, psykologer, jurister, dommere også nå i stadig større grad, og mange områder hvor "policy", altså politikk blir laget. Dette har de greid ved å shame oss menn, angripe oss verbalt og psykisk, få oss til å skamme oss, og få oss til å føle at vi er bare dritt. Husk at feministene sine fremste våpen er brutale ord og mental gymnastikk, sånn som (gjør som feminister sier, ikke se hva feminister faktisk gjør). I tillegg så ser vi at de diskriminerer menn i en rekke yrker, så dette er viktig forskning som har kommet frem den siste tiden. Men egentlig noe vi allerede visste, men godt å få det bekreftet. Som du helt korrekt påpeker, så har de laget seg en "Fast Track" fra grunnskolen + videregående + inn i høyere utdanning, som sluser en god del kvinner i inn godt betalte og gjerne faste stillinger. Mange stillinger på "gulvet" er blitt fullstendig knust for menn også, grunnet automatisering, digitalisering, EØS++, mens kvinnelige yrker på "gulvet" slik som barnehage og sykepleier / vernepleier er sikre 100% som jobb og 90%+ dominert av kvinner, der kvinner ansetter kvinner. I tillegg har kvinner tatt over en veldig stor andel av stillinger som er godt betalte og egentlig alt imellom - samme gjelder mye av gjennomsnittelig / median lønn. Dette er en utviklig som allerede har gått for langt, ettersom vi har kun en viss andel av studieplasser innenfor høyere utdanning, og vi lever i et samfunn som krever stadig mer høyere utdanning, og siden kvinner har tatt fullstendig over høyere utdanning "arenaen", så betyr det at hver eneste kvinne i pluss (som overskrider 50%) er en tragedie på den andre siden, fordi det betyr at en mann har tapt, og per i dag er det 54% flere kvinner i høyere utdanning sammenlignet med menn. Dette er ganske ekstremt. Vi ser at den forrige regjeringen opprettet noe som heter Mannsutvalget som egentlig skal komme med forslag til tiltak nå til våren. De skulle se på mennene sine utfordringer i samfunnet. Så det er bra at Stortinget begynner å anerkjenne at menn sliter her i Norge - et stadig større antall menn, og at det finnes knapt nok noe arena som er likestilt for en mann i dag. Jeg støtter også Opptaksutvalget sitt forslag som sier at vi bør ha kjønnskvoter ved visse studier, spesielt samfunnskritiske studier som psykolog, lege, tannlege, jurist, sykepleier, osv, og selvsagt bør antallet menn økes kraftig i disse yrkene. Vi får også sett nå snart hva Stortinget kommer frem til når det gjelder Opptaksutvalget sine forslag. Men det jeg registerer er en stadig økende kløft og politisk avkobling mellom høyre- og venstresiden i og med at mennene har nå tiltet fullstendig mot høyresiden politisk sett. https://www.pollofpolls.no/?cmd=Kommentarer&do=vis&kommentarid=3585 Frp er det største partiet blant yngre menn, tett etterfulgt av Høyre. Og dette er bare begynnelsen, fordi jeg selv, som venstreorientert mann, sitter nå med et stort dilemma. Jeg er tilhenger av velferdsstaten, sterke fagforeninger, ordnede arbeidsforhold, sterkt sosialdemokratisk samfunn, progressiv skattelegging, men den feminismen som råder i dag må virkelig knuses. Det sitter langt inne å vurdere å stemme på partier på høyresiden som er imot alt jeg står for, men vi kan ikke ha et samfunn der menn fortsetter å tape. Det er ikke ekte likestilling 50 - 50, det er rett og slett pulverisering av menn vi er vitne til i dag. Håper fortsatt at partiene på venstresiden skjerper seg og skjønner at nå er det nok og at de må vinne mennene tilbake. Vi kan også se til Sverige. Det feministiske fyrtårnet Sverige har ikke lykkes likevel i å "pasifisere" menn til å bli lydige bikkjer for kvinner, for Sverigedemokratene som er enda mer radikale enn det man finner i Norge er også største blant menn der. Det burde få alle varselslampene til å lyse, for menn gidder ikke å finne seg i dette lenger, men kvinner kommer til å kalle alle de mennene mye stygt, for husk, det er våpenet deres - onde og brutale ord som er ment til å få menn til å føle seg som om det er mennene sin skyld. Når feministene fyrer av så bruker de alt fra mannsjåvinist som argument, at "våre forfedre undertrykket" kvinner for 100 år siden, blandet med å fullstendig fornekte dagens situasjon og anerkjenne hvor mye makt kvinner har fått (takket være menn) og har nå rigget til flere offentlige instanser til sin egen fordel. Som nevnt, alt fra kommunal og offentlig sektor til helse, grunnskole, videregående, høyere utdanning og akademia, i tillegg til flere områder i privat sektor slik som Human Resources, salg- og markedsføring, generelle økonomi- og administrasjonsoppgaver, osv. Om denne skiten av en utvikling ikke stoppes snart og reverseres til ekte likestilling innenfor blant annet høyere utdanning, så kommer vi til å se det vi ser fra andre vestlige land, nemlig at menn begynner å stemme på enda mer høyreradikale partier, og det kommer ikke til å gå bra for kvinnene som har ignorert mennene og prøvd å "pasifisere oss" til en slags Slow Death, en sakte død. Menn lever allerede kortere enn kvinner som det er. Anonymkode: 07d16...60f Jeg, som kvinne, har vært på sentrums/høyresiden hele livet. I utgangspunktet har jeg stor respekt for forskjellige politiske meninger, fordi jeg synes det er viktig å høre alle argumenter før man gjør seg opp en mening om noe. Partier jeg ikke stemmer på kan også ha gode idéer, og jeg stemmer aldri av gammel vane. Jeg leser både "røde" og "blå" nyheter, og har vært stor fan av hvordan blant annet Document har dekket saker som andre ikke vil ta i (og ikke minst kunst- og kulturnyheter derfra). For et par år siden merket jeg at noe hadde endret seg. Det var ikke noe nytt at enkelte menn hadde femtitallsholdninger, men mengden hadde økt voldsomt. Holdningene i kommentarfeltet ble verre og verre. Det stoppet ikke der... Artiklene ble også mer og mer kvinnefiendtlige, hvor det ikke lenger dreide seg om berettiget kritikk, men latterliggjøring, trusler og lelfling med sannheten. Dette kom fra både journalister og folk høyt oppe i partier på høyresiden. Resultatet? Jeg kan ikke lenger stemme på høyresiden, fordi det nå dessverre har blitt synonymt med å stemme mot meg selv. Forrige valg avstod jeg for første gang fra å stemme. Dette er på grunn av menn som deg. Det er tragisk at du velger å ty til kvinnehat og konspirasjonsteorier, for du har faktisk et par gode poeng inni der som jeg ellers med glede ville støttet opp om. Mannsutvalget har jeg også kun vært positivt innstilt til. Du kommer virkelig ingen vei ved å gjøre halve befolkningen til fiender, for det er det du velger å gjøre nå med måten du formulerer deg på. Er det støtte du ønsker så er saklighet og respekt for andre mennesker grunnsteinene her. Du legger selv lista for hvordan andre svarer deg. Anonymkode: de4c8...4b8 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #110 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ha respekt for helsevesenet. Vær takknemlig noen vil lappe deg sammen. Jeg er ikke lege eller noe annet innen helse. Det er ingen konkurranse, det handler om nødvendighet. Vi treger bonden og vi trenger legen. Anonymkode: 81dc1...d35 Ja. Lite å være uenig i her. Jeg har full respekt og takknemmelighet for helsevesenet. Har aldri sagt noe annet. Anonymkode: 32189...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #111 Del Skrevet 30. januar 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg, som kvinne, har vært på sentrums/høyresiden hele livet. I utgangspunktet har jeg stor respekt for forskjellige politiske meninger, fordi jeg synes det er viktig å høre alle argumenter før man gjør seg opp en mening om noe. Partier jeg ikke stemmer på kan også ha gode idéer, og jeg stemmer aldri av gammel vane. Jeg leser både "røde" og "blå" nyheter, og har vært stor fan av hvordan blant annet Document har dekket saker som andre ikke vil ta i (og ikke minst kunst- og kulturnyheter derfra). For et par år siden merket jeg at noe hadde endret seg. Det var ikke noe nytt at enkelte menn hadde femtitallsholdninger, men mengden hadde økt voldsomt. Holdningene i kommentarfeltet ble verre og verre. Det stoppet ikke der... Artiklene ble også mer og mer kvinnefiendtlige, hvor det ikke lenger dreide seg om berettiget kritikk, men latterliggjøring, trusler og lelfling med sannheten. Dette kom fra både journalister og folk høyt oppe i partier på høyresiden. Resultatet? Jeg kan ikke lenger stemme på høyresiden, fordi det nå dessverre har blitt synonymt med å stemme mot meg selv. Forrige valg avstod jeg for første gang fra å stemme. Dette er på grunn av menn som deg. Det er tragisk at du velger å ty til kvinnehat og konspirasjonsteorier, for du har faktisk et par gode poeng inni der som jeg ellers med glede ville støttet opp om. Mannsutvalget har jeg også kun vært positivt innstilt til. Du kommer virkelig ingen vei ved å gjøre halve befolkningen til fiender, for det er det du velger å gjøre nå med måten du formulerer deg på. Er det støtte du ønsker så er saklighet og respekt for andre mennesker grunnsteinene her. Du legger selv lista for hvordan andre svarer deg. Anonymkode: de4c8...4b8 Han har jo formulert seg på en god måte. Skjønner virkelig ikke hva du gnåler over Anonymkode: 25257...104 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #112 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg, som kvinne, har vært på sentrums/høyresiden hele livet. I utgangspunktet har jeg stor respekt for forskjellige politiske meninger, fordi jeg synes det er viktig å høre alle argumenter før man gjør seg opp en mening om noe. Partier jeg ikke stemmer på kan også ha gode idéer, og jeg stemmer aldri av gammel vane. Jeg leser både "røde" og "blå" nyheter, og har vært stor fan av hvordan blant annet Document har dekket saker som andre ikke vil ta i (og ikke minst kunst- og kulturnyheter derfra). For et par år siden merket jeg at noe hadde endret seg. Det var ikke noe nytt at enkelte menn hadde femtitallsholdninger, men mengden hadde økt voldsomt. Holdningene i kommentarfeltet ble verre og verre. Det stoppet ikke der... Artiklene ble også mer og mer kvinnefiendtlige, hvor det ikke lenger dreide seg om berettiget kritikk, men latterliggjøring, trusler og lelfling med sannheten. Dette kom fra både journalister og folk høyt oppe i partier på høyresiden. Resultatet? Jeg kan ikke lenger stemme på høyresiden, fordi det nå dessverre har blitt synonymt med å stemme mot meg selv. Forrige valg avstod jeg for første gang fra å stemme. Dette er på grunn av menn som deg. Det er tragisk at du velger å ty til kvinnehat og konspirasjonsteorier, for du har faktisk et par gode poeng inni der som jeg ellers med glede ville støttet opp om. Mannsutvalget har jeg også kun vært positivt innstilt til. Du kommer virkelig ingen vei ved å gjøre halve befolkningen til fiender, for det er det du velger å gjøre nå med måten du formulerer deg på. Er det støtte du ønsker så er saklighet og respekt for andre mennesker grunnsteinene her. Du legger selv lista for hvordan andre svarer deg. Anonymkode: de4c8...4b8 Hvorfor er det sånn egentlig? Syns også menn på nett har blitt mye verre de siste årene. Ikke alle såklart, men det blir fler av de som er sexist og bittre, til å med gifte familiefedre. Anonymkode: 81dc1...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #113 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har jo formulert seg på en god måte. Skjønner virkelig ikke hva du gnåler over Anonymkode: 25257...104 Han har jo ikke det. Ikke kan denne doktorgradsstipendiaten uttrykke seg heller. Så bare tull hele historien. Enda en kvinnehater på KG, så originalt 🤣 Anonymkode: e4e2b...f5e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #114 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har jo formulert seg på en god måte. Skjønner virkelig ikke hva du gnåler over Anonymkode: 25257...104 Leste du kommentaren? Ts er jo nok en sånn mann. Anonymkode: 81dc1...d35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #115 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er det sånn egentlig? Syns også menn på nett har blitt mye verre de siste årene. Ikke alle såklart, men det blir fler av de som er sexist og bittre, til å med gifte familiefedre. Anonymkode: 81dc1...d35 Fordi de er bortskjemte. Anonymkode: e4e2b...f5e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 30. januar #116 Del Skrevet 30. januar Tror du kvinner tar utdanning og jobber for å imponere deg? dagens😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #117 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nå må du slutte å prøve så hardt. Anonymkode: 25257...104 Prøve på hva? Hva er det du mener utdannede kvinner feiler på? Du nevner spesifikk oss single. Anonymkode: c1dc1...4ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #118 Del Skrevet 30. januar 1 minutt siden, AnonymBruker said: Leste du kommentaren? Ts er jo nok en sånn mann. Anonymkode: 81dc1...d35 Ja jeg leste kommentaren og den var godt skrevet. Den reflekterte over situasjonen idag og hvordan ting utvikler seg. Det eneste harde han kom med var at feminisme er kreft - noe jeg selv støtter 100%. Anonymkode: 25257...104 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #119 Del Skrevet 30. januar 1 minutt siden, AnonymBruker said: Prøve på hva? Hva er det du mener utdannede kvinner feiler på? Du nevner spesifikk oss single. Anonymkode: c1dc1...4ad Er det ikke åpenbart hva dere single såkalt smarte og utdannede kvinner feiler på? Å tiltrekke seg en mann som vil forplikte seg og ha dere. Brukt all den energien på å bli smart, men klarer ikke noe så enkelt som å finne en mann som elsker dere. Hahahhaha Anonymkode: 25257...104 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #120 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja jeg leste kommentaren og den var godt skrevet. Den reflekterte over situasjonen idag og hvordan ting utvikler seg. Det eneste harde han kom med var at feminisme er kreft - noe jeg selv støtter 100%. Anonymkode: 25257...104 Jeg er fri på grunn av feminisme og glad for det, så er uenig i den. Anonymkode: 81dc1...d35 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå