AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Ser at det ofte er en greie online hvor kvinner vil bli respektert av menn for å ha en god utdanning eller karriere. For meg så virker det litt som at kvinner blir irriterte over at menn ikke bryr seg nevneverdig. Jeg er en av de mennene. Jeg blir ikke imponert når norske kvinner slår i bordet med utdanningen sin og nærmest krever at menn skal bli imponerte. Grunnen til at jeg føler sånn er egentlig ganske enkel. Norske kvinner møter ingen reell motstand eller gjør ingen reell innsats for å oppnå det de har gjort. Fra de er unge blir de løftet opp og frem. Skolevesenet er tilpasset dem fra ung alder, de blir positivt diskriminert, og når de er ferdige møter de et arbeidsliv som sluser dem inn i jobber på grunn av kvotering. Det er også nyere funn som viser at menn blir diskriminert i kvinnedominerte yrker, som igjen betyr at kvinner positivt diskrimineres inn i slike jobber også. Norske kvinner har hele statsapparatet som backer dem. Hvordan kan norske kvinner forvente at jeg skal bli imponert når de lever livet i easy mode? Hvorfor i alle dager skal jeg bry meg nevneverdig når dere blir passet på som små barn hele livet? Ikke nok med at dere lettere får jobb og muligheter, men når det viser seg at norske kvinner driter seg ut i jobb, så er det heller ingen konsekvenser for dårlig arbeid. Jeg er rett og slett ikke imponert og jeg ler av norske kvinner som tror at utdanningen deres eller jobben deres er noe særlig imponerende og at jeg skal bry meg Anonymkode: 25257...104 7 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. januar Populært innlegg #2 Del Skrevet 30. januar Ok. Bryr meg ikke. Anonymkode: 21e77...426 71 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar Ok. Anonymkode: 022ab...cb2 30 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar Åja. 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. januar Populært innlegg #5 Del Skrevet 30. januar Du er ikke imponert fordi du er en mannsjåvnistisk kvinne eller mann. Jeg har ALDRI sett en mann klare det jeg har klart utdanningsmessig eller karrieremessig med små barn på slep, uten at en kvinne har vært den som har gjort det mulig. Jeg har klart det helt selv, som ung kvinne og med 3 barn som barnafaren gir fullstendig faen i å være pappa for. Enten forsøker du å provosere, eller så er du latterlig rigid og lite opplyst om tingenes tilstand. Anonymkode: 71af8...17e 83 6 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #6 Del Skrevet 30. januar 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du er ikke imponert fordi du er en mannsjåvnistisk kvinne eller mann. Jeg har ALDRI sett en mann klare det jeg har klart utdanningsmessig eller karrieremessig med små barn på slep, uten at en kvinne har vært den som har gjort det mulig. Jeg har klart det helt selv, som ung kvinne og med 3 barn som barnafaren gir fullstendig faen i å være pappa for. Enten forsøker du å provosere, eller så er du latterlig rigid og lite opplyst om tingenes tilstand. Anonymkode: 71af8...17e Ikke vår skyld du valgte å få barn med en uansvarlig mann. Et annet aspekt folk også glemmer er hvor latterlig enkel høyere utdanningen i Norge er. Jeg har selv studert i Norge og har mastergrad. Har møtt på flere fra utlandet som regelrett ler av nivået i Norge. Det er virkelig ingen bragd det du har klart å få til, selv om du selvsagt føler du har vært flink Anonymkode: 25257...104 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. januar Populært innlegg #7 Del Skrevet 30. januar Du høres jo ikke ut som noen aktuell partner for en kvinne uansett, så hvorfor skulle hun bry seg? Anonymkode: b40ad...4da 99 3 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #8 Del Skrevet 30. januar Jeg begynte å skravle med en som brukte masse tid på og skryte av at han var i slekt med en kjendis, en annen som brukte masse tid på å fortelle at han hadde masse i krypto og at alle damer ville bare ha han for pengene sine. Syns menn bare er ork, når de begynner sånn, så vet ikke? Kanskje du relaterer på samme måte? At det er litt likegyldig?😜 Anonymkode: 63318...bbb 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #9 Del Skrevet 30. januar Har da aldri forventet at menn skal bli imponert av meg på noen måte, er du sikker på at det finnes så mange av disse kvinnene du snakker om? Høres ut som noe du har kokt sammen. Anonymkode: af0e9...d4c 43 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. januar Populært innlegg #10 Del Skrevet 30. januar 9 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke vår skyld du valgte å få barn med en uansvarlig mann. Et annet aspekt folk også glemmer er hvor latterlig enkel høyere utdanningen i Norge er. Jeg har selv studert i Norge og har mastergrad. Har møtt på flere fra utlandet som regelrett ler av nivået i Norge. Det er virkelig ingen bragd det du har klart å få til, selv om du selvsagt føler du har vært flink Anonymkode: 25257...104 Går det bra med deg? Du virker veldig sint… Anonymkode: 63318...bbb 45 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #11 Del Skrevet 30. januar Problemet ditt er at du er hovmodig og ikke har en raushet for å gi noen komplemanger eller se dem når de gjør noe som er bra. Å ting som er bra trenger ikke bare være høy utdanning, men ting generelt. Om none er livredd for å gå en tur i mørket er det bra av dem å gå wn tur i mørket. Det trenger ikke være noe stort. Om du vil være noen det er koseligere å være sammen med, kan det være lurt å jobbe med å se andre. Anonymkode: 81dc1...d35 20 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #12 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke vår skyld du valgte å få barn med en uansvarlig mann. Et annet aspekt folk også glemmer er hvor latterlig enkel høyere utdanningen i Norge er. Jeg har selv studert i Norge og har mastergrad. Har møtt på flere fra utlandet som regelrett ler av nivået i Norge. Det er virkelig ingen bragd det du har klart å få til, selv om du selvsagt føler du har vært flink Anonymkode: 25257...104 Ok, så har du en latterlig enkel mastergrad som imponerer ingen og du blir ledd av den i tillegg. Vi har skjønt det nå😉 Anonymkode: 2d57a...6b1 39 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 30. januar #13 Del Skrevet 30. januar Det samme tenker jeg om menn som skryter av sin utdanning. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorma Skrevet 30. januar #14 Del Skrevet 30. januar (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ser at det ofte er en greie online hvor kvinner vil bli respektert av menn for å ha en god utdanning eller karriere. For meg så virker det litt som at kvinner blir irriterte over at menn ikke bryr seg nevneverdig. Jeg er en av de mennene. Jeg blir ikke imponert når norske kvinner slår i bordet med utdanningen sin og nærmest krever at menn skal bli imponerte. Grunnen til at jeg føler sånn er egentlig ganske enkel. Norske kvinner møter ingen reell motstand eller gjør ingen reell innsats for å oppnå det de har gjort. Fra de er unge blir de løftet opp og frem. Skolevesenet er tilpasset dem fra ung alder, de blir positivt diskriminert, og når de er ferdige møter de et arbeidsliv som sluser dem inn i jobber på grunn av kvotering. Det er også nyere funn som viser at menn blir diskriminert i kvinnedominerte yrker, som igjen betyr at kvinner positivt diskrimineres inn i slike jobber også. Norske kvinner har hele statsapparatet som backer dem. Hvordan kan norske kvinner forvente at jeg skal bli imponert når de lever livet i easy mode? Hvorfor i alle dager skal jeg bry meg nevneverdig når dere blir passet på som små barn hele livet? Ikke nok med at dere lettere får jobb og muligheter, men når det viser seg at norske kvinner driter seg ut i jobb, så er det heller ingen konsekvenser for dårlig arbeid. Jeg er rett og slett ikke imponert og jeg ler av norske kvinner som tror at utdanningen deres eller jobben deres er noe særlig imponerende og at jeg skal bry meg Anonymkode: 25257...104 Ingen som har spurt deg heller hva du mener Så er vell du en av de NAVERENE som lever av å rakke ned på andre grunnet misunnelse 😂 Endret 30. januar av Dorma 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #15 Del Skrevet 30. januar Det er vel ingen som mener at du skal bli mer imponert om en kvinne har god utdanning, enn om en mann har god utdanning, gitt at de har hatt samme utgangspunkt (f.eks eneforsørger for barn). Det holder at du respekterer dem på samme måte som menn. Ikke mer, ikke mindre. Anonymkode: ea570...2e4 39 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #16 Del Skrevet 30. januar Er dette virkelig en greie? Aldri vært borti damer som vil at menn skal bli imponert over utdannelsen. Man tar en utdanning for å få seg en grei jobb liksom, ikke for å imponere menn. Hva i alle dager. Anonymkode: 8c638...90c 31 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 30. januar #17 Del Skrevet 30. januar Skjønner at utdanningen din gikk noe trått, lille gubben. Det er ikke jentenes skyld at du strever mer enn dem, eller jobber mindre eventuelt. Innlegget oser usikkerhet og projiserte komplekser i møte med velutdanna folk. 26 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #18 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ser at det ofte er en greie online hvor kvinner vil bli respektert av menn for å ha en god utdanning eller karriere. For meg så virker det litt som at kvinner blir irriterte over at menn ikke bryr seg nevneverdig. Jeg er en av de mennene. Jeg blir ikke imponert når norske kvinner slår i bordet med utdanningen sin og nærmest krever at menn skal bli imponerte. Grunnen til at jeg føler sånn er egentlig ganske enkel. Norske kvinner møter ingen reell motstand eller gjør ingen reell innsats for å oppnå det de har gjort. Fra de er unge blir de løftet opp og frem. Skolevesenet er tilpasset dem fra ung alder, de blir positivt diskriminert, og når de er ferdige møter de et arbeidsliv som sluser dem inn i jobber på grunn av kvotering. Det er også nyere funn som viser at menn blir diskriminert i kvinnedominerte yrker, som igjen betyr at kvinner positivt diskrimineres inn i slike jobber også. Norske kvinner har hele statsapparatet som backer dem. Hvordan kan norske kvinner forvente at jeg skal bli imponert når de lever livet i easy mode? Hvorfor i alle dager skal jeg bry meg nevneverdig når dere blir passet på som små barn hele livet? Ikke nok med at dere lettere får jobb og muligheter, men når det viser seg at norske kvinner driter seg ut i jobb, så er det heller ingen konsekvenser for dårlig arbeid. Jeg er rett og slett ikke imponert og jeg ler av norske kvinner som tror at utdanningen deres eller jobben deres er noe særlig imponerende og at jeg skal bry meg Anonymkode: 25257...104 Vi tar ikke høyere utdanning for å imponere deg eller andre menn. Vi tar høyere utdanning for å kunne forsørge oss selv, fordi det er interessant og utviklende. Du får finne deg ei uten utdanning, vel. Og lev lykkelig i alle dine dager. Anonymkode: e4e2b...f5e 33 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #19 Del Skrevet 30. januar Hvorfor skulle velutdannede kvinner søke bekreftelse hos en som deg? Logisk brist i fortellingen din. Anonymkode: 73891...c77 28 1 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #20 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du er ikke imponert fordi du er en mannsjåvnistisk kvinne eller mann. Jeg har ALDRI sett en mann klare det jeg har klart utdanningsmessig eller karrieremessig med små barn på slep, uten at en kvinne har vært den som har gjort det mulig. Jeg har klart det helt selv, som ung kvinne og med 3 barn som barnafaren gir fullstendig faen i å være pappa for. Enten forsøker du å provosere, eller så er du latterlig rigid og lite opplyst om tingenes tilstand. Anonymkode: 71af8...17e Samme her. Studerte mens jeg fikk to barn, fullførte på normert tid, med gjennomsnittskarakter mellom A og B. På fremmedspråk. Startet 1 år etter jeg kom til Norge. Fullførte et annet krevende studium med fire barn "innabords", full jobb og verv i idrettslaget. Med A i gjennomsnitt. Ikke for å imponere noen. Men for å utvikle meg. Anonymkode: e4e2b...f5e 8 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå