AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #21 Del Skrevet 31. januar 2024 Tok den av meg for noen år siden. Hadde observert avvik flere ganger. En natt jeg ikke fikk til å sove så viste den at jeg hadde vært i dyp søvn i flere timer. Veldig dyr klokken jeg hadde fått. Ga den bare videre til noen andre. Anonymkode: 525c8...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #22 Del Skrevet 31. januar 2024 I tillegg til når den lades: Kun når jeg skal pynte meg litt mer og vil ha en finere klokke, eller hvis den kræsjer fullstendig med hva jeg har å meg på jobb. Anonymkode: 1d9a8...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 31. januar 2024 #23 Del Skrevet 31. januar 2024 Når jeg dusjer og den lades. Har kjøpt penere reimer til penbruk, for i utgangspunktet er den jo ikke veldig pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #24 Del Skrevet 31. januar 2024 Ved dusjing, lading og når jeg går med kjole/bluse o.l. Klokka mi er så stor og klumpete så det ser så malplassert ut da. Anonymkode: 9d202...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #25 Del Skrevet 31. januar 2024 Ved lading, dusjing og pynt. Og i svømmebasseng. Som er litt irriterende fordi den treningen ikke registreres 😄 Anonymkode: 234ed...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #26 Del Skrevet 31. januar 2024 Tåler fitbit å være i svømmebasseng 3-4 timer tro? Anonymkode: 234ed...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #27 Del Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 30.1.2024 den 11.38): Har du på deg pulsklokka i disse situasjonene? - På fest eller når du har på penklær? - I basseng? - I saltvann / sjø? - På sandstrand? - I badstue? Anonymkode: 9be37...ba7 Har ikke eid klokka så lenge, bare siden august, og brukte den ikke på flere måneder fordi jeg ødela hendene mine. Har den på når jeg har på penklær, i basseng og i saltvann. Ikke vært på sandstrand og er aldri i badstue. Tar den av når jeg lader den og når jeg dusjer. Anonymkode: 62b3a...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #28 Del Skrevet 31. januar 2024 Tar den av i alle de scenarioene. Og om natta. Liker ikke å sove med klokke på (og om jeg blir svett under remmen får jeg lett eksem). Har den på i hverdagen og såklart under trening. Anonymkode: 4ca91...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #29 Del Skrevet 2. februar 2024 Bare av nysgjerrighet: Ser mange tar av seg klokka når dere dusjer. Hvorfor det, egentlig? For å bli ren under reima også? Anonymkode: 82a02...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 2. februar 2024 #30 Del Skrevet 2. februar 2024 Tar den av om natta, når den skal lades og når jeg dusjer. Er ikke interessert i å måle søvn, det er nok for meg å måle aktivitet. Dessuten synes jeg det er godt å få den av. Huden under reima blir lett klam Har en Samsung watch 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 2. februar 2024 #31 Del Skrevet 2. februar 2024 I sommer bada jeg med min Xiaomi klokke i både sjøen og basseng daglig. Har kun tatt den av meg for lading,som var ca hver 5 dag. Noen ganger hver 4. Strammer den under trening,men ellers ligger den svært løst på håndleddet. Klarer ikke den svetten som opparbeides under der. Fysj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Volvon Skrevet 2. februar 2024 #32 Del Skrevet 2. februar 2024 Bruker den så og si hver dag på trening osv. Mest styrke og noe løping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. februar 2024 #33 Del Skrevet 4. februar 2024 Dusjing Lading Jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. februar 2024 #34 Del Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 2.2.2024 den 19.20): Bare av nysgjerrighet: Ser mange tar av seg klokka når dere dusjer. Hvorfor det, egentlig? For å bli ren under reima også? Anonymkode: 82a02...46e Fordi huden blir irritert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå