AnonymBruker Skrevet 30. januar #1 Del Skrevet 30. januar Har du på deg pulsklokka i disse situasjonene? - På fest eller når du har på penklær? - I basseng? - I saltvann / sjø? - På sandstrand? - I badstue? Anonymkode: 9be37...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #2 Del Skrevet 30. januar Tar av meg pulsklokka når den skal lades. Sjeldent/aldri ellers. Anonymkode: cc856...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #3 Del Skrevet 30. januar Når den lades og i dusjen (/bad). Anonymkode: d1a12...6c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 30. januar #4 Del Skrevet 30. januar Lading og dusj. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 30. januar #5 Del Skrevet 30. januar Bare når den lades. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 30. januar #6 Del Skrevet 30. januar Når den skal lades og når jeg skal dusje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 30. januar #7 Del Skrevet 30. januar (endret) Lading og dusjing, kombinerer ofte det at den lades mens jeg dusjer. Hvis ikke så lades den på jobb. Kan nok hende at jeg tar den av til virkelig pene anledninger, type bryllup o.l, men ingen garantier for at jeg husker det. Endret 30. januar av Kicki_90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 30. januar #8 Del Skrevet 30. januar Bare jeg som ikke gidder å sove med den? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 30. januar #9 Del Skrevet 30. januar Tar den av når jeg er ferdig med trening. Syns det er plagsomt å gå med klokke hele døgnet, og trenger ikke en klokke til å fortelle meg om når jeg skal trene, hvile eller hvordan jeg sover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 30. januar #10 Del Skrevet 30. januar 3 hours ago, Sandum.PT said: Bare jeg som ikke gidder å sove med den? 😅 Haha, nei. Har alltid hata å sove med klokke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 30. januar #11 Del Skrevet 30. januar Bare når den lades. Og i enkelte særtilfeller hvor jeg må være stivpynta 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 30. januar #12 Del Skrevet 30. januar Lading og dusj, og når jeg må kle meg fint. Bruker klokka for å ha kontroll på pulsen i forbindelse med kronisk sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 30. januar #13 Del Skrevet 30. januar Bruker aldri pulsklokke til penklær. Det er SÅ ustilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #14 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du på deg pulsklokka i disse situasjonene? - På fest eller når du har på penklær? - I basseng? - I saltvann / sjø? - På sandstrand? - I badstue? Anonymkode: 9be37...ba7 - ofte har jeg den på på fest/penklær, kommer litt an på situasjon og humør -har den ikke på i basseng -Har den ikke på i saltvann/sjø -Har den ofte på på stranda (men ikke i vannet) -Jeg går sjelden i Badstu, men ville ikke brukt klokka der Sandum.PT skrev (7 timer siden): Bare jeg som ikke gidder å sove med den? 😅 Ja? 😅 Jeg liker å måle søvnen min. Anonymkode: 3e1b0...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #15 Del Skrevet 30. januar Når den lader og ved dusj. Jeg kan dusje med den, og gjør det hvis jeg ikke er hjemme, men foretrekker å ta den av ved dusj. Anonymkode: df5af...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #16 Del Skrevet 30. januar Hver gang jeg tar av meg pulsklokka glemmer jeg å ta den på igjen, og den blir liggende å slenge i noen uker før jeg orker å lade den og bruke den igjen… Anonymkode: 01181...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 30. januar #17 Del Skrevet 30. januar Når jeg dusjer, lades og når jeg bruker bunad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #18 Del Skrevet 30. januar Når jeg skal dusje/bade, når den lades og når jeg bruker penklær. Anonymkode: ae868...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 30. januar #19 Del Skrevet 30. januar Kun ved lading. Eller om jeg skal ha noen fine klær på. Da er den som regel i en eller annen lomme for å ikke gå glipp av skrittene😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 31. januar #20 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): - ofte har jeg den på på fest/penklær, kommer litt an på situasjon og humør -har den ikke på i basseng -Har den ikke på i saltvann/sjø -Har den ofte på på stranda (men ikke i vannet) -Jeg går sjelden i Badstu, men ville ikke brukt klokka der Ja? 😅 Jeg liker å måle søvnen min. Anonymkode: 3e1b0...2f8 Søvnen min er en deprimerende affære, så den tror jeg det er best å ikke måle 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå