AnonymBruker Skrevet 30. januar #21 Del Skrevet 30. januar sykepleierstudent2 skrev (10 timer siden): Har dere hørt navnet Taisiya før? Noen tanker om navnet? Min bestemor het det. Det kan være problem å stave det for nordmenn, men et fint navn. Anonymkode: f0c30...9e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #22 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Da tenker jeg på en baby med mørk hudfarge ( er det politisk korrekt nok)? Anonymkode: a1f19...ddb Navnet er russisk/østeuropeisk. Hvor mange østeuropeere kjenner du med mørk hudfarge? Anonymkode: f0c30...9e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peters Skrevet 30. januar #23 Del Skrevet 30. januar (endret) Jeg tenker at navnet skjemmer ingen, men du dømmer barnet til å bli spurt "hvor kommer du fra? Egentlig?" samt å måtte stave det ut bokstav for bokstav resten av livet. Minner meg om låta "a boy named Sue av Johnny Cash". Endret 30. januar av Peters 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #24 Del Skrevet 30. januar Glir rett inn i ghettoen på Holmlia med det navnet der. Anonymkode: 995db...493 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 30. januar #25 Del Skrevet 30. januar Er det ikke bare kortform av Natasha? Uttales "Tasha"? I så fall ville jeg stavet det slik det uttales. Jeg synes ikke det fungerer sånn kjempegodt på norsk, men det finnes verre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #26 Del Skrevet 30. januar Det høres veldig østblokkland ut. Så om dere er fra tidligere østblokkland så funker det kanskje, men ellers er det ikke spesielt fint. Anonymkode: 7e620...b6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #27 Del Skrevet 30. januar Vet kun folk fra Russland og Ukraina som heter det. Synes ikke det fungerer på norsk. Anonymkode: 3f941...4ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #28 Del Skrevet 30. januar Aldri hørt før.. hva med Talissa? Anonymkode: 9ead2...ee9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå