AnonymBruker Skrevet 29. januar #1 Del Skrevet 29. januar Hvilke dårlige råd har du fått på KG? Et jeg fikk var når jeg skulle kjøpe brukt laptop på finn for under 2000 kroner, og folk rådet meg til å heller gå på butikk og kjøpe en til 2000 kroner, for det var mye lurere. Nå sitter jeg og skriver på en laptop som kostet 20-25 000 ny, modellen er ca 12 år gammel, og den kjører Win 10 uten problemer. Har hatt den i to år nå. Den er en 17" og har DVD-spiller også, og er ikke noe plast-dritt for å si det sånn. Og hva kostet den på finn? Kr 1000 pluss frakt....jeg tenker de som advarte mot finn og laptoper har nok ALDRI kjøpt noe på finn i det hele tatt og aner ikke hva som finnes der en gang. Så hvilke dårlige råd har du fått? Har du fått farlige råd? Få høre! Anonymkode: 10f8e...694 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvilke dårlige råd har du fått på KG? Et jeg fikk var når jeg skulle kjøpe brukt laptop på finn for under 2000 kroner, og folk rådet meg til å heller gå på butikk og kjøpe en til 2000 kroner, for det var mye lurere. Nå sitter jeg og skriver på en laptop som kostet 20-25 000 ny, modellen er ca 12 år gammel, og den kjører Win 10 uten problemer. Har hatt den i to år nå. Den er en 17" og har DVD-spiller også, og er ikke noe plast-dritt for å si det sånn. Og hva kostet den på finn? Kr 1000 pluss frakt....jeg tenker de som advarte mot finn og laptoper har nok ALDRI kjøpt noe på finn i det hele tatt og aner ikke hva som finnes der en gang. Så hvilke dårlige råd har du fått? Har du fått farlige råd? Få høre! Anonymkode: 10f8e...694 Enig. Brukt er ikke synonymt med dårlig kvalitet når dette er en bedrifts-PC; skriver dette på en maskin omtrent like gammel som din som jeg kjøpte for noen få hundre kroner på nå nedlagte QXL; fungerer uten problemer. For denne prisen for man knapt kjøpt en minnepenn på Elkjøp. Finn.no er et flott sted når man støter på selgere man kan stole på; den eneste ulempen jeg kan se, er at folk foretrekker "Fiks ferdig" fremfor direkte forskuddsbetaling til bankkonto; dette gjør kjøpet unødvendig dyrere. Noen dårlige råd man får på KG: "Vil du ha en partner? Gå til Tinder!" (Og kast bort tid på et overfladisk søppelsted) "Vil du se film? Bruk Netflix!" (I en tid der man får DVD-er slengt etter seg) "Vil du endre politikken? Stem på et politisk parti!" (Ja, og man ender opp med Støre eller Solberg i statsministerboligen. Eller støtter et mindre parti som Bompengepartiet eller INP, der det oppstår fullt internt kaos etter valget) "Stol aldri på en mann!" (Hilsen Ottar) "Stol aldri på en kvinne!" (Hilsen anti-Ottar) "Usikker på om du har råd til barnet fordi bilen er for liten? Ta abort for sikkerhetens skyld!" (Hilsen dem som mener at abort er løsningen på alt) "Vil du finne en hobby? Tell i telletråder på KG!" (Finnes det noe mer hjernedødt?) Anonymkode: 509bf...baf 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Enig. Brukt er ikke synonymt med dårlig kvalitet når dette er en bedrifts-PC; skriver dette på en maskin omtrent like gammel som din som jeg kjøpte for noen få hundre kroner på nå nedlagte QXL; fungerer uten problemer. For denne prisen for man knapt kjøpt en minnepenn på Elkjøp. Finn.no er et flott sted når man støter på selgere man kan stole på; den eneste ulempen jeg kan se, er at folk foretrekker "Fiks ferdig" fremfor direkte forskuddsbetaling til bankkonto; dette gjør kjøpet unødvendig dyrere. Noen dårlige råd man får på KG: "Vil du ha en partner? Gå til Tinder!" (Og kast bort tid på et overfladisk søppelsted) "Vil du se film? Bruk Netflix!" (I en tid der man får DVD-er slengt etter seg) "Vil du endre politikken? Stem på et politisk parti!" (Ja, og man ender opp med Støre eller Solberg i statsministerboligen. Eller støtter et mindre parti som Bompengepartiet eller INP, der det oppstår fullt internt kaos etter valget) "Stol aldri på en mann!" (Hilsen Ottar) "Stol aldri på en kvinne!" (Hilsen anti-Ottar) "Usikker på om du har råd til barnet fordi bilen er for liten? Ta abort for sikkerhetens skyld!" (Hilsen dem som mener at abort er løsningen på alt) "Vil du finne en hobby? Tell i telletråder på KG!" (Finnes det noe mer hjernedødt?) Anonymkode: 509bf...baf Hahahaha! Ja disse er klassiske. TS Anonymkode: 10f8e...694 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar (endret) Ikke råd, men ukorrekt påstand som kunne vært ganske sårende for andre. Noen påsto at man ikke kan kalle seg komponist om man skriver musikken digitalt (MIDI) i dag, istedet for på papir. Dette er en grov feil som kommer fra et elitist standpunkt. Man kan også være komponist uten å kunne lese musikk. Christian Henson er et godt eksempel Hilsen komponist Endret 1. februar av Visceral 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. februar #5 Del Skrevet 2. februar Ikke dette forumet, men et annet sted der naturmedisin ble diskutert. Da var det en som rådet meg til å slanke meg og kun spise vegetarisk og i tillegg ta noen tabletter, som jeg ikke husker navnet på, for å bli kvitt min diabetes 😄 Jeg har hatt diabetes type 1 i 50 år. En annen skrev (ikke i det forumet) at hvis jeg ikke passer på sykdommen min, kunne den forverre seg og gå til diabetes type 2. Jeg har aldri ledd og grått så mye samtidig 😂 4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. februar #6 Del Skrevet 4. februar Honey Dew skrev (På 2.2.2024 den 15.22): Ikke dette forumet, men et annet sted der naturmedisin ble diskutert. Da var det en som rådet meg til å slanke meg og kun spise vegetarisk og i tillegg ta noen tabletter, som jeg ikke husker navnet på, for å bli kvitt min diabetes 😄 Jeg har hatt diabetes type 1 i 50 år. En annen skrev (ikke i det forumet) at hvis jeg ikke passer på sykdommen min, kunne den forverre seg og gå til diabetes type 2. Jeg har aldri ledd og grått så mye samtidig 😂 😆 Kjenner uforsiktige folk som har fått både type 3 og 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. februar #7 Del Skrevet 4. februar Lurven skrev (4 minutter siden): 😆 Kjenner uforsiktige folk som har fått både type 3 og 4 Jaja så lenge man har 9 liv så gjør det jo ikke noe 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #8 Del Skrevet 4. februar Jeg spurte om et bestemt, og ganske kjent, plagg var stort eller lite i størrelse. Deretter gikk jeg for det motsatte av rådene jeg fikk her inne. Det var et perfekt valg for meg. Anonymkode: e1f58...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. februar #9 Del Skrevet 4. februar Lurven skrev (37 minutter siden): 😆 Kjenner uforsiktige folk som har fått både type 3 og 4 Tror ikke 3 og 4 eksisterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 4. februar #10 Del Skrevet 4. februar Honey Dew skrev (2 minutter siden): Tror ikke 3 og 4 eksisterer. Jeg tror Lurven forsøkte å dra en spøk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. februar #11 Del Skrevet 4. februar Det var kødd ja😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. februar #12 Del Skrevet 4. februar Irak skrev (1 time siden): Jaja så lenge man har 9 liv så gjør det jo ikke noe 🤣🤣🤣 Da må man være en pussycat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #13 Del Skrevet 4. februar Honey Dew skrev (52 minutter siden): Tror ikke 3 og 4 eksisterer. For den skjønte du ikke? Anonymkode: 105fa...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #14 Del Skrevet 4. februar Masse. Verste var vel da alle påsto at jeg drepte besteforeldre hvis jeg ikke vaksinerte meg mot korona. Sto imot presset og droppet vaksinene. Beste jeg har gjort. Anonymkode: 537bb...4f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. februar #15 Del Skrevet 4. februar Lurven skrev (10 minutter siden): Da må man være en pussycat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #16 Del Skrevet 4. februar Alle gale antivaxere som insisterer på at man dør eller noe hvis man tar koronavaksine. Anonymkode: a9fb3...7d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. februar #17 Del Skrevet 4. februar Irak skrev (9 minutter siden): Dont cha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. februar #18 Del Skrevet 4. februar Lurven skrev (4 minutter siden): Dont cha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #19 Del Skrevet 4. februar Oppskrift på kake uten sukker? Bytt ut sukker med melis. Anonymkode: 75dd6...430 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #20 Del Skrevet 4. februar At jeg burde gå fra mannen min da jeg var gravid fordi han ikke har lappen. Anonymkode: 394df...ab0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå