AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Del Skrevet 28. januar 2024 Lurer på om man kan trykke "Not Now" på stolen device protection som kommer opp på skjermen i den nyeste oppdateringen 17.3? Er den satt default til OFF? Anonymkode: e98d8...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #2 Del Skrevet 28. januar 2024 Kom ingenting sånt opp på skjermen da jeg oppdaterte. Anonymkode: 3ad74...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 29. januar 2024 #3 Del Skrevet 29. januar 2024 Jeg har oppdatert til 17.3, og inne på "FaceID og Kode" er "beskyttelse av stjålet enhet" skrudd av. Så antagelig ikke aktivert som standard. Men hvorfor så krise? Aktiver FaceID, så trenger du ikke bekymre deg så mye. Det er ikke så skummelt som du tror. Og den fungerer med briller, munnbind, med og uten sminke. Mulig FaceID sliter noe om eieren bruker burka, men ellers klarer den jobben selv midt på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #4 Del Skrevet 29. januar 2024 newman01 skrev (11 timer siden): Jeg har oppdatert til 17.3, og inne på "FaceID og Kode" er "beskyttelse av stjålet enhet" skrudd av. Så antagelig ikke aktivert som standard. Men hvorfor så krise? Aktiver FaceID, så trenger du ikke bekymre deg så mye. Det er ikke så skummelt som du tror. Og den fungerer med briller, munnbind, med og uten sminke. Mulig FaceID sliter noe om eieren bruker burka, men ellers klarer den jobben selv midt på natta. Ok, det var godt å vite at den er slått av som standard. Jeg tenker litt på det å aktivere FaceID. Mulig jeg gjør det 🙂 Da setter jeg igang og oppdaterer til 17.3 🙂 Anonymkode: e98d8...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #5 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kom ingenting sånt opp på skjermen da jeg oppdaterte. Anonymkode: 3ad74...fb7 ok, da er den nok satt til OFF som standard i innstillingene som nevnt over her i tråden. Anonymkode: e98d8...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #6 Del Skrevet 29. januar 2024 Har oppdatert og stolen device protection er standard satt til OFF i innstillingene her og. Anonymkode: e98d8...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 30. januar 2024 #7 Del Skrevet 30. januar 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Ok, det var godt å vite at den er slått av som standard. Jeg tenker litt på det å aktivere FaceID. Mulig jeg gjør det 🙂 Da setter jeg igang og oppdaterer til 17.3 🙂 Anonymkode: e98d8...d73 Du skal "tenke på" å aktivere den beste funksjonen som er på telefonen? Hva er det egentlig å tenke over? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #8 Del Skrevet 30. januar 2024 newman01 skrev (7 timer siden): Du skal "tenke på" å aktivere den beste funksjonen som er på telefonen? Hva er det egentlig å tenke over? Er redd den pludselig ikke skal virke. Har sett noen skrive om det før, men sikkert veldig få tilfeller. Trives best med kode. Anonymkode: e98d8...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 30. januar 2024 #9 Del Skrevet 30. januar 2024 Men da kan du bare bruke kode… virker ikke FaceID benytter man kode. Hva er problemet egentlig? Det er ikke slik at du må kaste telefonen om noen går bananas med hammer på ansiktet ditt. Da bruker du bare kode. Men digg i slippe kode 99% av tiden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #10 Del Skrevet 30. januar 2024 newman01 skrev (1 time siden): Men da kan du bare bruke kode… virker ikke FaceID benytter man kode. Hva er problemet egentlig? Det er ikke slik at du må kaste telefonen om noen går bananas med hammer på ansiktet ditt. Da bruker du bare kode. Men digg i slippe kode 99% av tiden Ok, ja jeg ser poenget. Men hvis man aktiverer stolen device protection så går den ikke over til kode hvis den feiler tror jeg.Da er jo poenget med den tjenesten borte. Men du har rett, jeg setter opp Face ID slik telefonen er satt opp nå 🙂 Anonymkode: e98d8...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå