AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Del Skrevet 28. januar 2024 Tre dager til IKM, og jeg har ingen graviditetstester igjen. Men mange eltester! Har lest de kan slå ut om man er gravid. Tok en som var sterk, men ikke helt positiv. Kan det bety at jeg er gravid, eller burde en eltest vært positiv allerede før IKM? Anonymkode: 93b0f...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 28. januar 2024 #2 Del Skrevet 28. januar 2024 Noen får positive test før mens... dessverre må.du kjøpe deg gravid test imorgen.. eneste måten å finne der ut på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Del Skrevet 28. januar 2024 Sofakona skrev (41 minutter siden): Noen får positive test før mens... dessverre må.du kjøpe deg gravid test imorgen.. eneste måten å finne der ut på Positiv eltest før mens? Det kan da ikke stemme, lh er jo lav på slutten av syklus. https://no.clearblue.com/menstruasjonssyklus/menstruasjonssykluser-og-egglosning Anonymkode: 93b0f...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 29. januar 2024 #4 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Positiv eltest før mens? Det kan da ikke stemme, lh er jo lav på slutten av syklus. https://no.clearblue.com/menstruasjonssyklus/menstruasjonssykluser-og-egglosning Anonymkode: 93b0f...a91 Jeg får alltid sterk el test rett før mens ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #5 Del Skrevet 29. januar 2024 Jeg får også det, noe jeg fant ut etter å ha googlet masse i håp om at det egentlig betydde graviditet. For noen gjør det jo det, men da slår en graviditetstest ut også i så fall 😊 https://www.miracare.com/blog/lh-surge-before-period/ Anonymkode: 504d6...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #6 Del Skrevet 29. januar 2024 Ttcnummer2 skrev (6 timer siden): Jeg får alltid sterk el test rett før mens ☺️ Ikke hørt om dette før. Er det vanlig at du tester med eggløsningstest før mens? Hvorfor i så fall? Trodde LH var lav hele syklus med unntak av før eggløsning, og at eltester kan slå ut ved graviditet fordi hcg og lh "ligner". Anonymkode: 93b0f...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #7 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg får også det, noe jeg fant ut etter å ha googlet masse i håp om at det egentlig betydde graviditet. For noen gjør det jo det, men da slår en graviditetstest ut også i så fall 😊 https://www.miracare.com/blog/lh-surge-before-period/ Anonymkode: 504d6...4f6 Ok, her står det jo at et mindretall opplever det. Men takk, var ikke klar over det. Anonymkode: 93b0f...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 29. januar 2024 #8 Del Skrevet 29. januar 2024 Dersom en EL test slår ut på grunn av graviditet, så vil en graviditetstest også slå ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 29. januar 2024 #9 Del Skrevet 29. januar 2024 Har du fått kjøpt en graviditetstest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #10 Del Skrevet 29. januar 2024 Sofakona skrev (2 timer siden): Har du fått kjøpt en graviditetstest? Ja, i dag kom babyplan-testene. Er 12dpo, testen var positiv! Anonymkode: 93b0f...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 29. januar 2024 #11 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, i dag kom babyplan-testene. Er 12dpo, testen var positiv! Anonymkode: 93b0f...a91 Gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 29. januar 2024 #12 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke hørt om dette før. Er det vanlig at du tester med eggløsningstest før mens? Hvorfor i så fall? Trodde LH var lav hele syklus med unntak av før eggløsning, og at eltester kan slå ut ved graviditet fordi hcg og lh "ligner". Anonymkode: 93b0f...a91 Fordi en LH test kan slå ut på hcg også så jeg har tatt en når jeg var tom for graviditetstest. De har aldri blitt positive da, men bare veldig sterke ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #13 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke hørt om dette før. Er det vanlig at du tester med eggløsningstest før mens? Hvorfor i så fall? Trodde LH var lav hele syklus med unntak av før eggløsning, og at eltester kan slå ut ved graviditet fordi hcg og lh "ligner". Anonymkode: 93b0f...a91 LH er ikke lav hos alle hele syklusen. Det er individuelt. Mange har flere LH toppet iløpet av syklusen, både før og etter eggløsning. Lh topp i seg selv betyr ikke eggløsning. Eggløsningstester slår også ut på hcg og LH fordi de hormonene kjemisk ligner hverandre og har like biologiske komponenter, mens graviditetstester ikke slår ut på LH - bare HCG. Anonymkode: d105a...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå