AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Del Skrevet 28. januar 2024 Et forferdelig vær skal komme. Er det ille nå? Kan vi få oppdatering? Anonymkode: 8219e...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 29. januar 2024 #2 Del Skrevet 29. januar 2024 Jeg våknet av at det blåste. Men nå er det kjedelig rolig her. Skal bli verre etterhvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #3 Del Skrevet 29. januar 2024 Regn og kraftige vindkast her. Skal bli verst mellom 11 og 13. Alle skoler er stengt. Anonymkode: 90f76...875 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 29. januar 2024 #4 Del Skrevet 29. januar 2024 Den verste vinden kommer nok litt senere, men har vært nok vind til at jeg våknet og ikke har fått sovet etter det. Mannen sover som en stein. Får se utover dagen, det går nok bra. Har noen bygg jeg må følge litt med på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #5 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Regn og kraftige vindkast her. Skal bli verst mellom 11 og 13. Alle skoler er stengt. Anonymkode: 90f76...875 Ikke stengt her, og jeg bor lengst nord! Anonymkode: 77b81...c5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #6 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke stengt her, og jeg bor lengst nord! Anonymkode: 77b81...c5c Er i Indre Troms 🙂. Troms og Nordland som får det verst i dag. Anonymkode: 90f76...875 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 29. januar 2024 #7 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Regn og kraftige vindkast her. Skal bli verst mellom 11 og 13. Alle skoler er stengt. Anonymkode: 90f76...875 En kommune i Nord-Troms har også stengt skolene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #8 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er i Indre Troms 🙂. Troms og Nordland som får det verst i dag. Anonymkode: 90f76...875 Finner ikke noen som skal ha like mye vind som oss ifølge værmelding og yr.no. Ser indre troms flere steder får 34 m i sekundet i kastene. Her er det meldt 43m i sekundet. Anonymkode: 77b81...c5c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #9 Del Skrevet 29. januar 2024 Er i gul sone, så ikke der det er forventet at været vil treffe verst, men det blåser bra her alt. En kommune er helt uten mobilnett, og flere steder er uten strøm. Fjelloverganger er stengt. Flyplassen stengt - heldigvis har ikke helse nord rukket å legge ned sykehuset ennå…. For vi er helt avskåret fra omverden, i et vær det typisk skjer ulykker i. Blank stålis med store mengder regn oppå og veldig sterk vind, så både folk på føtter og i bil må være veldig forsiktige. Skoler og barnehager er åpne her. Men en blir sterkt frarådet å gå i nærheten av sjøen, for dette er vær og føre en fort havner på havet i. Anonymkode: 48ef9...b73 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #10 Del Skrevet 29. januar 2024 Blåser friskt i Svolvær. Kan kjenne at huset rister i takene. De har besluttet å holde skoler åpne her i kommunen i dag, i motsetning til de fleste nabokommunene. Busser er innstilt. Spent på hvordan formiddagen blir. Så har det jo regna i to dager så det er is og glatt overalt i tillegg. Anonymkode: c06a4...185 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #11 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Finner ikke noen som skal ha like mye vind som oss ifølge værmelding og yr.no. Ser indre troms flere steder får 34 m i sekundet i kastene. Her er det meldt 43m i sekundet. Anonymkode: 77b81...c5c Ja, jeg har absolutt ikke tenkt å krangle om hvem som får verst vær 🙂. Opplyste bare om at skolene var stengt. Ikke min avgjørelse 🙂 Anonymkode: 90f76...875 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 29. januar 2024 #12 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er i gul sone, så ikke der det er forventet at været vil treffe verst, men det blåser bra her alt. En kommune er helt uten mobilnett, og flere steder er uten strøm. Fjelloverganger er stengt. Flyplassen stengt - heldigvis har ikke helse nord rukket å legge ned sykehuset ennå…. For vi er helt avskåret fra omverden, i et vær det typisk skjer ulykker i. Blank stålis med store mengder regn oppå og veldig sterk vind, så både folk på føtter og i bil må være veldig forsiktige. Skoler og barnehager er åpne her. Men en blir sterkt frarådet å gå i nærheten av sjøen, for dette er vær og føre en fort havner på havet i. Anonymkode: 48ef9...b73 Hvilken kommune er uten mobilnett? Jeg er i oransje sone. Vindkast med regn, men ikke så ille ennå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #13 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Finner ikke noen som skal ha like mye vind som oss ifølge værmelding og yr.no. Ser indre troms flere steder får 34 m i sekundet i kastene. Her er det meldt 43m i sekundet. Anonymkode: 77b81...c5c Hahahaha. Konkurransen er i gang. Anonymkode: 661f1...388 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #14 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg har absolutt ikke tenkt å krangle om hvem som får verst vær 🙂. Opplyste bare om at skolene var stengt. Ikke min avgjørelse 🙂 Anonymkode: 90f76...875 Selvsagt ikke. Bare finner det rart at så mange kommuner i nord stenger. Har bodd her i 17 år, og har faktisk aldri hørt at skoler har blitt stengt. Eneste som skjer her er melding om at turdagen utgår. Anonymkode: 77b81...c5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #15 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hahahaha. Konkurransen er i gang. Anonymkode: 661f1...388 Det handlet jo ikke om å være best på uvær. Jeg bare reagerer på at så mange skoler stenger. Anonymkode: 77b81...c5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #16 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det handlet jo ikke om å være best på uvær. Jeg bare reagerer på at så mange skoler stenger. Anonymkode: 77b81...c5c Har nok litt med hvordan skoleveien er. Om mange må gå langt, lange bussturer for å komme til skolene osv. Anonymkode: 90f76...875 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #17 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det handlet jo ikke om å være best på uvær. Jeg bare reagerer på at så mange skoler stenger. Anonymkode: 77b81...c5c Jaaaaada Anonymkode: 661f1...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #18 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det handlet jo ikke om å være best på uvær. Jeg bare reagerer på at så mange skoler stenger. Anonymkode: 77b81...c5c Flere steder vil det føre til store trafikale utfordringer pga førest. Her er det veldig glatt (is og vann) på veiene, noe som er en stor utfordring når det er vind. I tillegg er brua her stengt, så vi er avskåret fra redningsetater. Skolen til ett av barna her er stengt, mens det andre må på skolen. Jeg hadde foretrukket at skolene stengte idag; det er ikke nødvendig å sette liv i fare for én skoledag. Anonymkode: 606e9...da6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #19 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Flere steder vil det føre til store trafikale utfordringer pga førest. Her er det veldig glatt (is og vann) på veiene, noe som er en stor utfordring når det er vind. I tillegg er brua her stengt, så vi er avskåret fra redningsetater. Skolen til ett av barna her er stengt, mens det andre må på skolen. Jeg hadde foretrukket at skolene stengte idag; det er ikke nødvendig å sette liv i fare for én skoledag. Anonymkode: 606e9...da6 *føret Anonymkode: 606e9...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 29. januar 2024 #20 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det handlet jo ikke om å være best på uvær. Jeg bare reagerer på at så mange skoler stenger. Anonymkode: 77b81...c5c Noen stenger på grunn av fare for ras på veiene. Noen på grunn av at broer blir stengte. Og ferger blir innstilte. Noen steder er det så mye vind at bussene innstilles. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå