AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #81 Del Skrevet 30. januar 2024 Jeg er 37. Fikk mitt første barn som 27-åring. Før det hadde jeg det mye gøy, men hadde også mange veldig vonde opplevelser. Jeg har valgt å bruke mitt liv på å gjøre mine barns liv godt. Og jeg koser meg veldig veldig med alle 3, selv om man kan bli fryktelig sliten. Når ungene er enda større (for eksempel at min eldste er 15-16), så kan vi begynne å leve litt mer for oss, tror jeg. Jeg føler jo litt at det ikke er så mange å "leve livet" sammen med når jeg når 45, men den tid den sorg. Jeg får stillet mitt sosiale behov på jobben, og har ikke aktuelle barnevakter jeg stoler på. Anonymkode: 87fbb...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AAEN Skrevet 30. januar 2024 #82 Del Skrevet 30. januar 2024 Alfahann skrev (5 timer siden): Er du kvinne og lur, så bruker du 20-årene på å finne deg en mann og etablere deg. Altså kaster du ikke bort de mest attraktive årene dine på fyll og å ligge rundt. Allerede fra du bikker 25 går fruktbarheten nedover og det blir ikke lettere å få en av de beste mennene når du bikker 30. Når du er 40 har biologien sagt sitt. Har du da i tillegg gått på rundgang mellom 50 forskjellige menn da du var yngre og penere blir det ille. Hysj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #83 Del Skrevet 30. januar 2024 On 1/28/2024 at 11:37 AM, AnonymBruker said: Jeg trodde 40-årene var for å nyte fruktene av de travle 30-årene? Barna er litt større, man blir senior på jobb og økonomien er etablert. Mer fritid og mer avslapning. Jeg festet masse i 20-årene. Glad for det nå. Anonymkode: 6f714...20a Haha, jeg er 38 med en ett-åring, og har fryktelig lyst på en til nå 😅 Anonymkode: d3add...bf5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #84 Del Skrevet 30. januar 2024 Jeg tenker det er en tid for alt. Jeg er 50 nå, har nesten voksne barn, har endelig funnet mannen jeg kan og vil bli gammel med, har grei inntekt og en solid posisjon i arbeidsliv og boligmarked. Jeg ville ikke valgt å være 20 igjen, mrn hadde nok gjort enkelte ting annerledes om jeg var det. Først og fremst ville jeg ikke forhastet meg med mann og barn, og jeg ville gjort ferdig mastergraden min tidligere. Var det ikke en som sa at livet leves forlengs og forstås baklengs? Anonymkode: 7e4e0...d40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljene Skrevet 30. januar 2024 #85 Del Skrevet 30. januar 2024 Jeg blir 50 neste år og nyter livet slik det er nå :). Jeg kan gå ut nesten når jeg vil, og har en økonomi og jobb som gjør at jeg har mye frihet. Jeg tar en yogautdanning nå. Reiser bort på festivaler og nyter friheten. Jeg er bra nok som jeg er. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #86 Del Skrevet 30. januar 2024 Jeg er kvinne 57. Hadde en herlig lang ungdomstid! Fikk alle tre barna i slutten av 20-årene. Nå er de voksne. Jeg veier bare 5 kg mer enn da jeg var 18. Overgangsalderen gikk forbi nylig lett som en plett og huden er enda ikke slapp. Aktiv med friluftsliv som før og mannen min ser enda lillemann når han dusjer. Kjenner bare takknemlighet for et herlig liv i alle faser så langt og det til tross for vonde perioder med sorg over tragiske tap av mange nære. De savner jeg❤️ Anonymkode: 507c3...65c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 30. januar 2024 #87 Del Skrevet 30. januar 2024 Nei, min ungdomstid var helt normal den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2024 #88 Del Skrevet 30. januar 2024 Det er ikke noe særlig å sørge over, jeg har det bedre nå. Anonymkode: 12824...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 31. januar 2024 #89 Del Skrevet 31. januar 2024 Har ikke tapt ungdomstida mi. Så jeg sørger ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #90 Del Skrevet 31. januar 2024 I ungdomstida og 20-årene var jeg veldig usikker og ensom. Festet mye, men savner virkelig ikke det. Det blir mer tv, men det syns jeg er koselig, egentlig. Man må jo gjøre litt innsats for å få fedme, og jeg gjør heller noe andre veien. Elsker å trene (hatet det da jeg var yngre) og gjør det ofte. Har ikke barn, så slipper styr med ungdom. Fornøyd med dyr, samboer, eget hus og ok jobb. Mye mer aktiv og bedre kropp enn da jeg var yngre. Savner at ansiktet mitt ser ungt ut, men det er vel det eneste. Straks 43. Anonymkode: 51a31...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #91 Del Skrevet 31. januar 2024 Sørger ikke over ungdomstiden, for den var fylt av like mye drit og ubehag som fine minner. Jeg savner å være yngre, men det handler ikke om fest og moro, det handler om det å være ung og ha livet foran seg. Man er liksom så udødelig og tiden går saktere, så det er lettere å leve i nuet og være optimistisk. Nå er jeg i midten av 40-årene og har en plagsom autoimmun sykdom som begrenser meg og tar fra meg motet. Tiden går alt for fort og jeg klarer ikke la være å tenke på hvor gammel jeg er og at jeg stadig rykker fremover i køen for å parkere tøflene. Jeg vet det er helt latterlig å kaste bort tiden man har på å tenke negativt og bekymre seg om alt mulig, men jeg klarer ikke la være. Hadde jeg vært frisk, hadde jeg nok vært en god del mer positiv og optimistisk. Jeg har jo tross alt mye å glede meg over også. Anonymkode: 8dd97...944 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #92 Del Skrevet 31. januar 2024 Jeg fylte 40 i fjor. Har det veldig godt i denne fasen. Barna mine er 14 og 11 og begynner å bli mer selvstendige. Jeg er frisk og i bra form, og holder meg aktiv. Sørger ikke over ungdomstiden, men merker at både jeg og venninnene mine mimrer mye mer tilbake til den tida nå. Og snakker mye om hvor rart det er at vi er blitt såpass gamle😆 Anonymkode: 4d950...d62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #93 Del Skrevet 31. januar 2024 Jeg synes 40-årene er de beste årene hittil😀 Anonymkode: bb20f...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogadame Skrevet 31. januar 2024 #94 Del Skrevet 31. januar 2024 Atte hva? Oh sweet summer Child 😂 Jeg var en selvopptatt partyløve i 20 årene. Usunn junkfood, fest og moro. Jeg ser bedre ut i 40 årene enn i 20 åra. Livserfaringen ville jeg ikke vært foruten og gå på fest kan jeg da ennå gjøre ( om jeg gidder) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 31. januar 2024 #95 Del Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 11.32): Er litt på de siste. Får ikke perioden tilbake. Men car jo fest, sexig moro. Nå er det tv, fedme og overgangsalder rundt hjørnet Anonymkode: 0d332...9df Lever mer her og nå gitt 👏🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lysia Skrevet 31. januar 2024 #96 Del Skrevet 31. januar 2024 Jeg lever i nuet. Savner overhodet ikke ungdomstiden, og føler heller ikke jeg har tapt noe. Har levd mitt ungdomsliv. Har intet behov for å feste rundt eller den slags nå lenger. Å gå ut og spise en god middag, gå på konsert eller «vennefest», det er koselig og det gjør jeg gjerne. Vi bor ikke i Norge, og her er det ikke så mye drikking og fyll, heldigvis. Skriver vennefest i parentes fordi festene her ikke er som norske fester der folk drikker seg dritings, nei her oppfører folk seg som voksne, og er faktisk stolte av det. Tar seg gjerne øl, vin, men drikker gjerne og bare te, kaffe eller cola. Veldig befriende og trygt. Elsker å reise på ferie med familien, men er og veldig glad i hverdagslivet her, trening, yoga, litt jobb, mye sosialt og et varmere klima. Er akkurat der jeg vil være ☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #97 Del Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 30.1.2024 den 17.50): Jeg er kvinne 57. Hadde en herlig lang ungdomstid! Fikk alle tre barna i slutten av 20-årene. Nå er de voksne. Jeg veier bare 5 kg mer enn da jeg var 18. Overgangsalderen gikk forbi nylig lett som en plett og huden er enda ikke slapp. Aktiv med friluftsliv som før og mannen min ser enda lillemann når han dusjer. Kjenner bare takknemlighet for et herlig liv i alle faser så langt og det til tross for vonde perioder med sorg over tragiske tap av mange nære. De savner jeg❤️ Anonymkode: 507c3...65c Hvorfor er du så opptatt av estetikk og utseende? Er det det som gjør at livet er flott. Tror du at hvis du hadde gått opp mer enn 5 kg, hatt slapp hud (for det kommer jo) og mannen hadde pondus at du ikke ville vært like lykkelig? Anonymkode: 8008d...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #98 Del Skrevet 31. januar 2024 On 1/29/2024 at 10:25 PM, AnonymBruker said: Godt poeng! Har flørta litt uskyldig i dag faktisk. Må bare klare å lure noen venninner til å bli med ut og danse hele natta snart😁 Anonymkode: c5790...b20 I’m in! 😄 Anonymkode: 1e857...664 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #99 Del Skrevet 31. januar 2024 Hahaha sorry at jeg ler . Men når man tenker på 40 årene som fedme , tv og overgangsalder har jeg følgende å melde. jeg er 43 år , født 3 barn og jeg er slankere og bedre trent enn de fleste i 20 årene ..og det er mange av oss tørr jeg påstå..😂😂🤩i og med jeg stadig blir spurt om leg på polet så tar jeg meg i å tenke at .. herregud hvor dårlig stelt er det med generasjonen under meg når jeg som 3 barnsmor på 43 blir spurt om leg😂 Så om 40 årene virker som skrekk og gru er det bare å roe reka Jeg føler meg bedre enn noen gang og tenker heller at det er nå det virkelig begynner 🥳🥳 Anonymkode: afa44...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #100 Del Skrevet 31. januar 2024 Frekvensen av ting går kanskje ned, men jeg går fortsatt ut, danser (på bordet om det er lov 😄), går på konserter, er med venner og har det generelt mye gøy. I tillegg har jeg to nydelige, kule barn som jeg liker å henge med. Livet som 47-åring er minst like bra som i 20-årene, økonomien er bedre og jeg gir mer f…. Selvfølgelig har naturen gått sin gang, men den har vært ganske grei, tross alt. Jeg har mer draget nå enn før 😜 Anonymkode: 1e857...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå