Gå til innhold

Gravid med sæd på fingeren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøver å få barn nr to med mannen min men han fikk ikke til å komme inni meg så jeg tok litt sæd på fingeren og stakk den inn… er det mulig å bli gravid på denne måten?

Anonymkode: fdc8c...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Prøver å få barn nr to med mannen min men han fikk ikke til å komme inni meg så jeg tok litt sæd på fingeren og stakk den inn… er det mulig å bli gravid på denne måten?

Nei vil ikke tro det da du 1 antagelig har ødelagt sperm ( og,møkk etc)

Og 2 sperm trenger å skytes opp ..de trenger fart...det vil de ikke få med å ligge på en finger. Hva med bruke en sprøyte neste gang 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan absolutt bli gravid sånn ja, men sjansen er liten.

Anonymkode: a6edc...aef

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du KAN, men sannsynligheten er nok veldig minimal. Bedre å la han komme i en kopp da og at du spruter det opp med en pipett eller lignende... 

Anonymkode: b0947...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen er dessverre liten. Ville forsøkt igjen og sett om han greide å komme inn i deg da. 

Anonymkode: 3b759...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig kan man bli gravid på den måten.

Anonymkode: 53ad5...223

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (På 28.1.2024 den 10.13):

Nei vil ikke tro det da du 1 antagelig har ødelagt sperm ( og,møkk etc)

Og 2 sperm trenger å skytes opp ..de trenger fart...det vil de ikke få med å ligge på en finger. Hva med bruke en sprøyte neste gang 

🙈

Anonymkode: 53ad5...223

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er problemet psykisk eller fysisk? Ett triks er å onanere han til det er rett før, så tre deg nedpå. Om han går på dato medisiner kan det være lurt å prøve ut andre medisiner , cipralex f.eks kan gi mindre følelse under sex. Få han til å slappe av å prøv så ofte som mulig. Lykke til.

Anonymkode: bb725...3ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er problemet psykisk eller fysisk? Ett triks er å onanere han til det er rett før, så tre deg nedpå. Om han går på dato medisiner kan det være lurt å prøve ut andre medisiner , cipralex f.eks kan gi mindre følelse under sex. Få han til å slappe av å prøv så ofte som mulig. Lykke til.

Ssri, ikke dato 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sitter nok psykisk. Jeg slet med det samme når vi prøvde å få barn. Jeg slet med å få orgasme i henne, fordi tanken var på å skulle prestere utløsning heller enn å nyte. Med onanering og påtreding og mye om og men kom jeg inni henne. Superromantisk, not! Senere har det ikke hvert noe problem. Problemet var tanken på å skulle produsere. 

Anonymkode: f1fbd...6be

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok bedre å samle opp ny og frisk sperm i en sprøyte uten spiss og sprute den inn i deg😅

Anonymkode: b722a...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du eller han kan melke penis mens han er inni deg slik at spermen kommer rett inn dersom han ikke klarer å komme med vanlig penetrering.

Anonymkode: 0aa1f...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette sitter nok psykisk. Jeg slet med det samme når vi prøvde å få barn. Jeg slet med å få orgasme i henne, fordi tanken var på å skulle prestere utløsning heller enn å nyte. Med onanering og påtreding og mye om og men kom jeg inni henne. Superromantisk, not! Senere har det ikke hvert noe problem. Problemet var tanken på å skulle produsere. 

Anonymkode: f1fbd...6be

Mannen min hadde det likt. Jeg ble gravid ved at han kom i en kopp og deretter sprøytet sæd inn i skjeden med en sprøyte.

Anonymkode: a6d28...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 2.28):

Vanskelig å si, men du kan kjøpe en sprøyte uten kanyle og trekke det inn for så inseminere deg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...