AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #1 Del Skrevet 28. januar 2024 Prøver å få barn nr to med mannen min men han fikk ikke til å komme inni meg så jeg tok litt sæd på fingeren og stakk den inn… er det mulig å bli gravid på denne måten? Anonymkode: fdc8c...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 28. januar 2024 #2 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Prøver å få barn nr to med mannen min men han fikk ikke til å komme inni meg så jeg tok litt sæd på fingeren og stakk den inn… er det mulig å bli gravid på denne måten? Anonymkode: fdc8c...bb5 Nei vil ikke tro det da du 1 antagelig har ødelagt sperm ( og,møkk etc) Og 2 sperm trenger å skytes opp ..de trenger fart...det vil de ikke få med å ligge på en finger. Hva med bruke en sprøyte neste gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #3 Del Skrevet 28. januar 2024 Du kan absolutt bli gravid sånn ja, men sjansen er liten. Anonymkode: a6edc...aef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #4 Del Skrevet 28. januar 2024 Det fins en sjanse, men den er bitteliten Anonymkode: d1108...e86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #5 Del Skrevet 29. januar 2024 Du KAN, men sannsynligheten er nok veldig minimal. Bedre å la han komme i en kopp da og at du spruter det opp med en pipett eller lignende... Anonymkode: b0947...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #6 Del Skrevet 29. januar 2024 Sjansen er dessverre liten. Ville forsøkt igjen og sett om han greide å komme inn i deg da. Anonymkode: 3b759...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #7 Del Skrevet 29. januar 2024 Selvfølgelig kan man bli gravid på den måten. Anonymkode: 53ad5...223 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #8 Del Skrevet 29. januar 2024 Sofakona skrev (På 28.1.2024 den 10.13): Nei vil ikke tro det da du 1 antagelig har ødelagt sperm ( og,møkk etc) Og 2 sperm trenger å skytes opp ..de trenger fart...det vil de ikke få med å ligge på en finger. Hva med bruke en sprøyte neste gang 🙈 Anonymkode: 53ad5...223 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #9 Del Skrevet 29. januar 2024 Er problemet psykisk eller fysisk? Ett triks er å onanere han til det er rett før, så tre deg nedpå. Om han går på dato medisiner kan det være lurt å prøve ut andre medisiner , cipralex f.eks kan gi mindre følelse under sex. Få han til å slappe av å prøv så ofte som mulig. Lykke til. Anonymkode: bb725...3ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #10 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er problemet psykisk eller fysisk? Ett triks er å onanere han til det er rett før, så tre deg nedpå. Om han går på dato medisiner kan det være lurt å prøve ut andre medisiner , cipralex f.eks kan gi mindre følelse under sex. Få han til å slappe av å prøv så ofte som mulig. Lykke til. Anonymkode: bb725...3ea Ssri, ikke dato 😂 Anonymkode: bb725...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #11 Del Skrevet 29. januar 2024 Dette sitter nok psykisk. Jeg slet med det samme når vi prøvde å få barn. Jeg slet med å få orgasme i henne, fordi tanken var på å skulle prestere utløsning heller enn å nyte. Med onanering og påtreding og mye om og men kom jeg inni henne. Superromantisk, not! Senere har det ikke hvert noe problem. Problemet var tanken på å skulle produsere. Anonymkode: f1fbd...6be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #12 Del Skrevet 29. januar 2024 Da er det nok bedre å samle opp ny og frisk sperm i en sprøyte uten spiss og sprute den inn i deg😅 Anonymkode: b722a...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #13 Del Skrevet 29. januar 2024 Du eller han kan melke penis mens han er inni deg slik at spermen kommer rett inn dersom han ikke klarer å komme med vanlig penetrering. Anonymkode: 0aa1f...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #14 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette sitter nok psykisk. Jeg slet med det samme når vi prøvde å få barn. Jeg slet med å få orgasme i henne, fordi tanken var på å skulle prestere utløsning heller enn å nyte. Med onanering og påtreding og mye om og men kom jeg inni henne. Superromantisk, not! Senere har det ikke hvert noe problem. Problemet var tanken på å skulle produsere. Anonymkode: f1fbd...6be Mannen min hadde det likt. Jeg ble gravid ved at han kom i en kopp og deretter sprøytet sæd inn i skjeden med en sprøyte. Anonymkode: a6d28...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorma Skrevet 29. januar 2024 #15 Del Skrevet 29. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 2.28): Prøver å få barn nr to med mannen min men han fikk ikke til å komme inni meg så jeg tok litt sæd på fingeren og stakk den inn… er det mulig å bli gravid på denne måten? Anonymkode: fdc8c...bb5 Vanskelig å si, men du kan kjøpe en sprøyte uten kanyle og trekke det inn for så inseminere deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå