Gå til innhold

Svart magi mot bråkete nabo

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som vet hvor man kan finne effektive, kraftige besvergelser der man tilkaller mørkets makter som kan få vedkommende til å bli stille, eller flytte?

Begynner å bli veldig lei av alt bråket.

Anonymkode: 0ad09...814

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det noen av dere som vet hvor man kan finne effektive, kraftige besvergelser der man tilkaller mørkets makter som kan få vedkommende til å bli stille, eller flytte?

Jøss, spør der bråket er vel? Det er jo der mørkets makter råder når det ødelegger fred. ;) Vil du ha fred eller Lys påkaller du ikke Mørket....

Endret av Lawyam
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette er i et borettslag eller sameie, vil jeg heller anbefale en formell klage til styret.

Anonymkode: da48f...87c

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tidligere nabo sa til meg at han var kristen/troende, og at han en kveld naboen bråkte og hadde full fest hadde sagt til Gud: "La alle der inne på festen bli kvalme og spy", og like etter ble musikken slått av og folkene som var på festen kom snublende ut døren og forsvant.

Om dette var tull eller virkelighet vet jeg ikke, da jeg ikke var der den aktuelle kvelden.

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (1 time siden):

Min tidligere nabo sa til meg at han var kristen/troende, og at han en kveld naboen bråkte og hadde full fest hadde sagt til Gud: "La alle der inne på festen bli kvalme og spy", og like etter ble musikken slått av og folkene som var på festen kom snublende ut døren og forsvant.

Om dette var en tull eller virkelighet vet jeg ikke da jeg ikke var der den aktuelle kvelden

Tviler på at det er Gud, men heller en naturlig reaksjon etter påfyll av alkohol og da er det naturlig at det snubles ut av dører og at folk går hjem på eller annet tidspunkt - eller til andre steder. Spye og kvalme følges ofte av alkoholinntak. Tror han at den eventuelle hodepinen og mangel på matlyst de hadde neste dag kom fra Gud også? Gud driver ikke på med straff forøvrig; Han råder til å ikke drikke for mye for at man skal slippe ulempene med det for både seg selv og andre hvis det tar av. Selv nyter Han jo gjerne et glass vin eller to til maten og byr gjerne på alkoholholdig drikke til fest (ref.bryllupet i Kaana). Jeg har ennå til gode å lese at Han fikk brylupsgjestene til å spy og snuble ut dørene fordi noen av dem drakk litt for mye av vinen som ble satt fram hvis noen utenfor hørte støy fra festen...., men det er jo alltid noen som liker å skylde på Gud.. Av og til er noen kristne verst. Jeg er nesten sikker på at samtlige festdeltakere våknet ikke neste morgen - eller ettermiddag og tenkte 'hvorfor straffet Gud meg slik at jeg ikke kunne gå rett linje etter å ha drukket ALKOHOL - Hvem ba til Ham om at jeg skulle bli dårlig'... Gud svarer ikke på bønner om at noen skal straffes for noenting. Det burde den kristne vite! Han sier; hvis du gjør det eller det vil det kunne få konsekvenser for deg så jeg ber deg la være slik at du slipper negative konsekvenser...Han har aldri sagt at HAN skal sørge for at alkoholen virker slik at noen sjangler, føler seg dårlig og mister kontroll' hvis noen kristne ber Ham om det. 

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (5 minutter siden):

Om dette var tull eller virkelighet vet jeg ikke, da jeg ikke var der den aktuelle kvelden.

Det kan nok godt hende at det skjedde. Men at de to tingene (at han bad og at festen sluttet) hadde noen sammenheng med hverandre, er nok heller tvilsomt.

Anonymkode: f84d7...f97

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 hours ago, AnonymBruker said:

En mer fornuftig fremgangsmåte er å ha dialog med naboen, og evnt ta det med styret. Å tilkalle mørkets makter jo bare helt hinsides...

Bråk tilbake og gi de en lærepenge hvis det ikke blir bedre. 

Anonymkode: 3b5eb...160

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er skeptisk til tankegangen din om mørkets makter. Bedre å be for en fredelig velsignelse som gjør naboen både stille og hyggelig.

Anonymkode: a1183...879

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/28/2024 at 1:07 AM, AnonymBruker said:

Det du sender ut får du tilbake selv. Vil anbefale deg ikke gjøre noe besvergelser med mørke makter om du ikke selv ønsker et vanskelig liv. Naboer vi har og andre rundt oss er der for en grunn. Er de noe du blir trigget av? Tror du det er bråk for alltid? Jeg har selv hadd bråkete naboer, men irriterte meg ikke over det. Da får en finne andre løsninger som hodetelefoner eller flytte selv til en plass det ikke er naboer om du erger deg sånn over dem.

Det virker som det er DU som bør flytte, ikke naboen din.

Anonymkode: f9365...81a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kutter sølvtråden til alle som driver svart magi. 

Anonymkode: 402a7...365

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bedte til Gud om å vær så snill å få fred fra naboene som trakkaserte og to dager etterpå ble dem kastet ut og huseier solgte leiligheten. Jeg bedte til Gud om å få en fin fredelig plass å bo 2 dager etterpå ringte noen meg fra en annonse og gidde meg et tilbud som var sjokkerende billigt for den fine plassen og jeg fikk den med en gang. Det var plassen jeg hadde gått forbi og tenkt for meg selv åååå der vil jeg bo❤️ Gud er god. Mørkets krefter krever alltid en offering man må alltid ofre noe godt for å få det man vil ha. Man ofrer også seg selv på mangen måter og blir mer og mer rotten innvendig. Jeg har drevet med magi tidligere i livet mitt min familie livnærte seg på det okkulte, jeg lærte mye. Men Gud er den eneste veien. Guds magi gir liv og lys. Og mørkets magi gir død og mørket til oss selv.  Du åpner døren for demoner som hater deg og vil se deg død ts. Dem bryr seg ikke om hva du vil ha. Dem gir deg det for å manipulere deg inn i dems spindelvev og drepe deg sakte men sikkert. Du kan bli galog drepe deg selv mangen okkultister gjør det utroligt mangen. Og veldig mangen okkultister dør av at kristne har autoritet å kutte sølvtråden dems.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kan være kristne, men ikke så god. Å være kristen er ikke synonymt med å være god. Mange velger bare gå med kors og være kristen for å fremstå som snill , men de har før vært slem eller har noe i sin baggasje som er mørke saker.
En grunn til at mange pedofile, overgripere og voldsutøvere ofte blir kristne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/28/2024 at 1:07 AM, AnonymBruker said:

Om dette ikke er en trolletråd: Søk på engelsk, på Google, så finner du masse tips der.

Anonymkode: 1d093...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Mange kan være kristne, men ikke så god. Å være kristen er ikke synonymt med å være god. Mange velger bare gå med kors og være kristen for å fremstå som snill , men de har før vært slem eller har noe i sin baggasje som er mørke saker.
En grunn til at mange pedofile, overgripere og voldsutøvere ofte blir kristne.

Hva var grunnen til at mange blir kristne? Jeg ser bare du beskrivelse på hvor slemme vi har vært og er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 19.54):

Jeg kutter sølvtråden til alle som driver svart magi. 

Hvordan?

Anonymkode: 2eb7e...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 20.03):

Jeg bedte til Gud om å vær så snill å få fred fra naboene som trakkaserte og to dager etterpå ble dem kastet ut og huseier solgte leiligheten. Jeg bedte til Gud om å få en fin fredelig plass å bo 2 dager etterpå ringte noen meg fra en annonse og gidde meg et tilbud som var sjokkerende billigt for den fine plassen og jeg fikk den med en gang. Det var plassen jeg hadde gått forbi og tenkt for meg selv åååå der vil jeg bo❤️ Gud er god. Mørkets krefter krever alltid en offering man må alltid ofre noe godt for å få det man vil ha. Man ofrer også seg selv på mangen måter og blir mer og mer rotten innvendig. Jeg har drevet med magi tidligere i livet mitt min familie livnærte seg på det okkulte, jeg lærte mye. Men Gud er den eneste veien. Guds magi gir liv og lys. Og mørkets magi gir død og mørket til oss selv.  Du åpner døren for demoner som hater deg og vil se deg død ts. Dem bryr seg ikke om hva du vil ha. Dem gir deg det for å manipulere deg inn i dems spindelvev og drepe deg sakte men sikkert. Du kan bli galog drepe deg selv mangen okkultister gjør det utroligt mangen. Og veldig mangen okkultister dør av at kristne har autoritet å kutte sølvtråden dems.

Hva med gulltråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart magi bør man ikke leke med, det kan slå tilbake på en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (Akkurat nå):

Svart magi bør man ikke leke med, det kan slå tilbake på en selv.

Overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...