AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Del Skrevet 27. januar Jeg trenger ny pulsklokke eller aktivitetsarmbånd. Jeg vil måle søvnkvalitet og body battery. Jeg vil måle intensitet på treningen min (mest løping og ulike timer på sats). Jeg vil bli motivert til hverdagsaktivitet som skritt. Og den bør være fin på armen. Hva bør jeg kjøpe? Anonymkode: 1b242...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Jeg hadde samme kriterier som deg, pluss at den ikke skulle være av de dyreste. Jeg har Venu Sq 2. Den er firkantet, og da ser den ikke så klumpete ut. Jeg er fornøyd. Den har alt du spør om og mye mer. Anonymkode: 9ff38...13e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3 Del Skrevet 28. januar Jeg har også Venu sq, og den dekker alt du etterspør Anonymkode: 25e46...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #4 Del Skrevet 28. januar Jeg har forerunner 45s. Veldig enkel å lære seg, batteritiden er veldig bra, har hatt min i 5 år nå og den er fortsatt som ny. Har brukt den i basseng også. Bruker den mest til løpetimer på sats og løping/gå ute. Veldig bra gps og brukes også opp mot strava. Body battery fungerer veldig bra. Anonymkode: a7327...176 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #5 Del Skrevet 28. januar Har Forerunner 255S; veldig fornøyd og alt du nevner har den Anonymkode: 540c7...638 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #6 Del Skrevet 30. januar Jeg er veldig fornøyd med Venu 3 Anonymkode: b7920...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #7 Del Skrevet 30. januar Er fornøyd med venu 2 plus. Anonymkode: 87417...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 30. januar #8 Del Skrevet 30. januar Jeg har forerunner 735 XT. Den er fin, men jukser en del på håndleddpulsmålingen, så jeg tenker at jeg må kjøpe meg brystbelte. Braden er relativt stor skrift på displayet, men allikevel mye som er for smått for en som trenger lesebriller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 1. februar #9 Del Skrevet 1. februar Stilte meg samme spørsmål for kort tid siden. Har samme kriterier som deg, pluss noen til. Endte etter mye om og men opp med Venu 2 Plus. Ble veldig fornøyd, og anbefaler denne. Eneste er at klokken er kun i en størrelse, og den er litt stor til et smalt håndledd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #10 Del Skrevet 3. februar De fleste Garmin-klokkene har vel dette. Jeg endte opp med Venu 3S, selv om feks forerunner har enda flere funksjoner - rett og slett fordi det var en av få Garmin-klokker jeg også syntes var fin og feminin, Garmin-klokkene blir fort klumpete/«guttete». Anonymkode: 717b1...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå