AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #1 Del Skrevet 27. januar 2024 Var på første UL i går og hadde ikke respondert på medisiner (Gonal-F og Fyremadel). Ble satt på Menopour frem til mandag, hvis det ikke fungerer vet jeg ikke helt hva som skjer. Er 25 år, men Amh er bare på 4,9… redd for at ingenting skal funke på meg 💔 Anonymkode: b0174...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #2 Del Skrevet 27. januar 2024 Vi opplevde også det på første forsøk, og jeg forstår frykten for at ikke noe skal funke. Jeg husker legen sa at de valgte medisiner de mente ville være bra til første IVF-forsøk, men at en ikke kan vite med full sikkerhet hva som fungerer før en ser det i praksis. Så det skjer at første forsøk blir bom. Jeg stod på lang protokoll med nesespray og Bemfola første forsøk, og det funket altså ikke. Så ble det kort protokoll med Menopur som resulterte i to egg, og ikke noe graviditet. På tredje forsøk samme oppskrift, men høyere dose. Det ble fortsatt få egg, men ett av dem ble befruktet og resultatet er 6 år nå. Det er vondt når det ikke funker, men det er fortsatt håp ❤️ Anonymkode: 40fdf...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #3 Del Skrevet 27. januar 2024 Hvor høye doser får du? Anonymkode: 445de...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #4 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor høye doser får du? Anonymkode: 445de...a83 300 IE gonal-F, 150 Menopour Anonymkode: b0174...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #5 Del Skrevet 27. januar 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Vi opplevde også det på første forsøk, og jeg forstår frykten for at ikke noe skal funke. Jeg husker legen sa at de valgte medisiner de mente ville være bra til første IVF-forsøk, men at en ikke kan vite med full sikkerhet hva som fungerer før en ser det i praksis. Så det skjer at første forsøk blir bom. Jeg stod på lang protokoll med nesespray og Bemfola første forsøk, og det funket altså ikke. Så ble det kort protokoll med Menopur som resulterte i to egg, og ikke noe graviditet. På tredje forsøk samme oppskrift, men høyere dose. Det ble fortsatt få egg, men ett av dem ble befruktet og resultatet er 6 år nå. Det er vondt når det ikke funker, men det er fortsatt håp ❤️ Anonymkode: 40fdf...b7e Godt å høre det kan gå bra 🥺 Anonymkode: b0174...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2024 #6 Del Skrevet 27. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: 300 IE gonal-F, 150 Menopour Anonymkode: b0174...fe7 Da har du litt å gå på Men min venninne opplevde å ikke få produsert noen egg første gang. Ikke ett eneste. Samme dose senere: 18 stykker, alle befruktet! Anonymkode: 445de...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2024 #7 Del Skrevet 28. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Da har du litt å gå på Men min venninne opplevde å ikke få produsert noen egg første gang. Ikke ett eneste. Samme dose senere: 18 stykker, alle befruktet! Anonymkode: 445de...a83 Veldig godt å høre at det kan skje. Har følt meg veldig alene og som om det er bare meg som har opplevd å respondere så dårlig på medisiner. 🥲 Anonymkode: b0174...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråla Skrevet 29. januar 2024 #8 Del Skrevet 29. januar 2024 Jeg forsøkte gonal-e 3 ganger men fikk bare 3 og 5 egg. Så prøvde jeg Menopur og da fikk jeg 10 egg som resulterte i 4 blastocyster 😄er gravid nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå