AnonymBruker Skrevet 26. januar #1 Del Skrevet 26. januar Hva betyr det? Blir så usikker på hvor interessert han er. Vi har møttes tre ganger( pratet sammen i 3 mnd). Vi bor et stykke unna hverandre. Tre uker siden siste treff. Jeg har utrykt at jeg ønsker å treffe han, og han sa han også ville treffes mer. Han sier han er ledig hele tiden. Jeg foreslår nærmeste helg. Da har han ikke tid likevel, fordi han kanskje får besøk (noe som ikke ender i besøk). Nærmere neste helg spør jeg han om hva han skal gjøre til helga. Han sier han bare skal være hjemme fordi han nesten er blakk. Virker som han ikke vil treffes på grunn av det. Nå har det gått en uke til, og han har enda ikke tatt noe initiativ. Jeg ønsker ikke ta initiativ nå,for da virker jeg desperat. Han tar kontakt med meg hver dag - og har utrykt etter en samtale at han har lyst til å date meg videre. Men synes det er rart at han ikke tar initiativ- er jeg for utålmodig? Noen råd? Anonymkode: 606e6...499 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2 Del Skrevet 26. januar 33 minutter siden, AnonymBruker said: Hva betyr det? Blir så usikker på hvor interessert han er. Vi har møttes tre ganger( pratet sammen i 3 mnd). Vi bor et stykke unna hverandre. Tre uker siden siste treff. Jeg har utrykt at jeg ønsker å treffe han, og han sa han også ville treffes mer. Han sier han er ledig hele tiden. Jeg foreslår nærmeste helg. Da har han ikke tid likevel, fordi han kanskje får besøk (noe som ikke ender i besøk). Nærmere neste helg spør jeg han om hva han skal gjøre til helga. Han sier han bare skal være hjemme fordi han nesten er blakk. Virker som han ikke vil treffes på grunn av det. Nå har det gått en uke til, og han har enda ikke tatt noe initiativ. Jeg ønsker ikke ta initiativ nå,for da virker jeg desperat. Han tar kontakt med meg hver dag - og har utrykt etter en samtale at han har lyst til å date meg videre. Men synes det er rart at han ikke tar initiativ- er jeg for utålmodig? Noen råd? Anonymkode: 606e6...499 Han liker oppmerksomheten, men er ikke interessert er min tanke. En mann som er interessert eller har lyst til å se deg vil finne tid - jeg ville blitt kort i samtalene og prioritert han ned, ville sluttet å spørre om møtes, ville sluttet å snakke til han og ikke sendt noen meldinger. Du legger det FULLSTENDIG på han. Anonymkode: 3ea54...1d1 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 26. januar #3 Del Skrevet 26. januar Jeg hadde skrevet at jeg har tenkt litt og føler at det blir for tafatt til å ville satse videre. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #4 Del Skrevet 26. januar Vi er litt like der at vi begge er forsiktige og litt usikre. Redd vi begge sitter på hver vår tue, og venter på at den andre skal ta initiativ - så ender det med at ingen gjør det. Så slutter jeg å vise interesse, og han tar det som at jeg ikke er interessert , og slutter også å vise interesse. Jeg synes det er vanskelig å åpne meg, det har jeg utrykt til han. Det er vanskeligere når vi møtes så sjeldent. Det er lettere for meg å være åpen og trygg, når jeg kjenner personen godt. Akuratt nå sees vi for lite til at jeg klarer å bli ordentlig kjent med han. Utover dette virker han som en trygg og god person, og vi har mange like interesser. Litt usikker på om jeg burde snakke med han om det, og evt hvordan jeg bør ordlegge meg Er også redd for å skremme han bort så tidlig i relasjonen, legge for mye press på han. Anonymkode: 606e6...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi er litt like der at vi begge er forsiktige og litt usikre. Redd vi begge sitter på hver vår tue, og venter på at den andre skal ta initiativ - så ender det med at ingen gjør det. Så slutter jeg å vise interesse, og han tar det som at jeg ikke er interessert , og slutter også å vise interesse. Jeg synes det er vanskelig å åpne meg, det har jeg utrykt til han. Det er vanskeligere når vi møtes så sjeldent. Det er lettere for meg å være åpen og trygg, når jeg kjenner personen godt. Akuratt nå sees vi for lite til at jeg klarer å bli ordentlig kjent med han. Utover dette virker han som en trygg og god person, og vi har mange like interesser. Litt usikker på om jeg burde snakke med han om det, og evt hvordan jeg bør ordlegge meg Er også redd for å skremme han bort så tidlig i relasjonen, legge for mye press på han. Anonymkode: 606e6...499 Du har jo vist interesse flere ganger når du foreslår å møtes, men han avslår. Virker dessverre som at han bare holder deg varm, en mann som er interessert finner tid til å møtes. Anonymkode: 3a9c3...c7c 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #6 Del Skrevet 26. januar 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva betyr det? Blir så usikker på hvor interessert han er. Vi har møttes tre ganger( pratet sammen i 3 mnd). Vi bor et stykke unna hverandre. Tre uker siden siste treff. Jeg har utrykt at jeg ønsker å treffe han, og han sa han også ville treffes mer. Han sier han er ledig hele tiden. Jeg foreslår nærmeste helg. Da har han ikke tid likevel, fordi han kanskje får besøk (noe som ikke ender i besøk). Nærmere neste helg spør jeg han om hva han skal gjøre til helga. Han sier han bare skal være hjemme fordi han nesten er blakk. Virker som han ikke vil treffes på grunn av det. Nå har det gått en uke til, og han har enda ikke tatt noe initiativ. Jeg ønsker ikke ta initiativ nå,for da virker jeg desperat. Han tar kontakt med meg hver dag - og har utrykt etter en samtale at han har lyst til å date meg videre. Men synes det er rart at han ikke tar initiativ- er jeg for utålmodig? Noen råd? Anonymkode: 606e6...499 17 minutter siden, AnonymBruker said: Vi er litt like der at vi begge er forsiktige og litt usikre. Redd vi begge sitter på hver vår tue, og venter på at den andre skal ta initiativ - så ender det med at ingen gjør det. Så slutter jeg å vise interesse, og han tar det som at jeg ikke er interessert , og slutter også å vise interesse. Jeg synes det er vanskelig å åpne meg, det har jeg utrykt til han. Det er vanskeligere når vi møtes så sjeldent. Det er lettere for meg å være åpen og trygg, når jeg kjenner personen godt. Akuratt nå sees vi for lite til at jeg klarer å bli ordentlig kjent med han. Utover dette virker han som en trygg og god person, og vi har mange like interesser. Litt usikker på om jeg burde snakke med han om det, og evt hvordan jeg bør ordlegge meg Er også redd for å skremme han bort så tidlig i relasjonen, legge for mye press på han. Anonymkode: 606e6...499 Du overtenker det. Han viser veldig tydelig at han ikke prioriterer deg. Du må se på hva han gjør og ikke hva han sier. Anonymkode: 3ea54...1d1 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #7 Del Skrevet 26. januar 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du har jo vist interesse flere ganger når du foreslår å møtes, men han avslår. Virker dessverre som at han bare holder deg varm, en mann som er interessert finner tid til å møtes. Anonymkode: 3a9c3...c7c Jepp. Han liker oppmerksomheten hun gir, at hun vil ha han og møte han. Anonymkode: 3ea54...1d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 26. januar #8 Del Skrevet 26. januar Han virker ganske uinteressert i grunnen. Muligens kombinert med litt lav selvtillit og selvbilde slik at han også sliter med å avvise deg fullstendig da det nok føles godt når du bygger opp selvbildet hans når du viser interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #9 Del Skrevet 26. januar Sikker på at han i det hele tatt er singel da? Hvor gamle er dere? Du sier han er blakk, er han student? Anonymkode: 674ed...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 26. januar #10 Del Skrevet 26. januar Trek skrev (3 minutter siden): Han virker ganske uinteressert i grunnen. Muligens kombinert med litt lav selvtillit og selvbilde slik at han også sliter med å avvise deg fullstendig da det nok føles godt når du bygger opp selvbildet hans når du viser interesse. Wow! Det var innsiktsfullt! Kommer jeg til å bli styrtrik i 2024 (skorpion, btw) visp skrev (1 time siden): Jeg hadde skrevet at jeg har tenkt litt og føler at det blir for tafatt til å ville satse videre. Men atte... Hun tar jo ikke noe initiativ selv heller... 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 26. januar #11 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker 42 skrev (6 minutter siden): Wow! Det var innsiktsfullt! Kommer jeg til å bli styrtrik i 2024 (skorpion, btw) Men atte... Hun tar jo ikke noe initiativ selv heller... 🤪 Hun har tidligere tatt initiativ men gir litt opp når han ikke plukker opp ballen. Det er ingen som synes det er gøy å være den eneste som foreslår å faktisk treffes. Etter noen avvisninger så sluttet man å spørre. Ts lurer på hvorfor han fortsetter å ta kontakt, men ikke følger opp med konkrete forslag om å treffes så jeg gjettet i vei som resten av folket på kg🤷♀️ Du blir dessverre ikke styrt rik nei, men litt mer penger i banken og ett år mindre igjen av livet. Jeg ser også at du kommer til å smelle lilletåa på en skarp kant🤔 men du overlever jo så alt i alt blir 24 omtrent like dan som 23🫶 alt går galt i 25 da.. beklager det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #12 Del Skrevet 26. januar Han har sikkert dame. Forelska menn vil møtes hele tiden. Ikke bli lurt. Anonymkode: fe436...3b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 26. januar #13 Del Skrevet 26. januar Trek skrev (1 minutt siden): Hun har tidligere tatt initiativ men gir litt opp når han ikke plukker opp ballen. Det er ingen som synes det er gøy å være den eneste som foreslår å faktisk treffes. Etter noen avvisninger så sluttet man å spørre. Ts lurer på hvorfor han fortsetter å ta kontakt, men ikke følger opp med konkrete forslag om å treffes så jeg gjettet i vei som resten av folket på kg🤷♀️ Du blir dessverre ikke styrt rik nei, men litt mer penger i banken og ett år mindre igjen av livet. Jeg ser også at du kommer til å smelle lilletåa på en skarp kant🤔 men du overlever jo så alt i alt blir 24 omtrent like dan som 23🫶 alt går galt i 25 da.. beklager det! Synes det virker som de er begge på "gjerdet", jeg.... Æsj! Det var kjedelig, dvs. det med å blir rik, altså Smalt lillegris igår - så den er allerede herdet for resten av året uansett... Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #14 Del Skrevet 27. januar TS har tatt initiativ, så jeg synes ikke de to er like. Det er han som lar det ligge, og ikke vil møte. Det får meg til å lure på om han kanskje prøver seg med andre damer, og så har TS gående på gress i mellomtiden. Som en skrev tidligere, så ville jeg også ha tatt minimalt med kontakt nå, eventuelt sagt til ham at nå må han finne tid til oss, og så sett hva som skjedde. Det hjelper ikke med fine ord om at han er interessert hvis han ikke omsetter det til handling. Anonymkode: d571c...168 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 27. januar #15 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker 42 skrev (10 timer siden): Synes det virker som de er begge på "gjerdet", jeg.... Æsj! Det var kjedelig, dvs. det med å blir rik, altså Smalt lillegris igår - så den er allerede herdet for resten av året uansett... Jaja... Enig i at begge sitter på gjerdet nå. TS kan godt komme ned fra gjerdet og tvinge et svar ut av han om hun trenger en avklaring. Personlig synes jeg det er lettere å bli avvist enn å gå sånn i limbo og vente på noen man liker som ikke liker en like godt tilbake. Så jeg hadde gitt det ett siste forsøk, vert veldig tydelig på at vi må treffes oftere for at jeg skal trives eller så ønsker jeg deg lykke til videre. Viktig å faktisk kutte ut mannen og gå videre om han ikke gir positiv respons på det da. God bedring til lillegirs, kan bare gå oppover fra her da😄 til tross for manglende milliarder på bok👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 27. januar #16 Del Skrevet 27. januar Datet en som kjørte 6 timer for å møte meg. Om en mann er intr da holdes han ikke igjen av ti ville hester. Finn en som ikke kan få nok av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #17 Del Skrevet 27. januar Jeg har også datet en fyr i tre måneder, han tar masse initiativ til at vi skal møtes. Foreslår konkrete dager hver eneste uke. Hvis han ikke hadde tatt initiativ eller forsøkt å få til møter mener jeg det er tydelig at han ikke er interessert nok, at han liker oppmerksomheten og å ha det som chattevenn. Anonymkode: 76de8...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #18 Del Skrevet 27. januar WhisperingWind skrev (1 time siden): Datet en som kjørte 6 timer for å møte meg. Om en mann er intr da holdes han ikke igjen av ti ville hester. Finn en som ikke kan få nok av deg. ja eller så ha han impulsproblemer og de problemene det fører med seg Anonymkode: 0633b...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #19 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva betyr det? Blir så usikker på hvor interessert han er. Vi har møttes tre ganger( pratet sammen i 3 mnd). Vi bor et stykke unna hverandre. Tre uker siden siste treff. Jeg har utrykt at jeg ønsker å treffe han, og han sa han også ville treffes mer. Han sier han er ledig hele tiden. Jeg foreslår nærmeste helg. Da har han ikke tid likevel, fordi han kanskje får besøk (noe som ikke ender i besøk). Nærmere neste helg spør jeg han om hva han skal gjøre til helga. Han sier han bare skal være hjemme fordi han nesten er blakk. Virker som han ikke vil treffes på grunn av det. Nå har det gått en uke til, og han har enda ikke tatt noe initiativ. Jeg ønsker ikke ta initiativ nå,for da virker jeg desperat. Han tar kontakt med meg hver dag - og har utrykt etter en samtale at han har lyst til å date meg videre. Men synes det er rart at han ikke tar initiativ- er jeg for utålmodig? Noen råd? Anonymkode: 606e6...499 Det kommer litt ann på alder. I 20åra uten barn ville jeg uten problem hivi meg rundt og ivitert på dates. Gjerne samme kveld osv. Etterhvert som man blir eldre kan man bli litt tregere på den fronten, må annet som stimulerer den sosiale biten. Så der ville vært likeverdig med det å invitere på dates / møter, ikki sitti å venta hvis du vil møte en person men ta initiativ og ta det derfra Anonymkode: 0633b...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåtrå Skrevet 27. januar #20 Del Skrevet 27. januar Se på handlinger fremfor ord. Han sier han vil fortsette å date deg? Date på chat da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå