RaGnA Skrevet 8. november 2002 #1 Del Skrevet 8. november 2002 heisann! har vært på en lengre reise... plukket epler, dyrket ekno, eplesaft.... ramlet fra noen trær... blitt litt glemsk.... mista hukommelsen... noen sett den?! :-o ikke glemt Lyztige engler....!! Super ZTOR hilzen fra RaGnA RaGnaRoKk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 8. november 2002 #2 Del Skrevet 8. november 2002 Næmen!!! RaGnA!!! Å, savnet deg!!! Hvor har du vært hele mitt liv, da? Håper du har det bra, og det var sååå koselig å se deg igjen!!! Ser fram til å ha deg blant oss, RaGnA! God klem fra...hvis du ikke har glemt meg, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 9. november 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 9. november 2002 væren daaaaaaaaaa!!! har ikke glemt deg da.... har bare jobba litt mye i d zizte.... måtte få alle eplene i huz da... znart hjul!!! ikke zi at du har glemt det da!!!! men nå ztår bare rundvazken igjen.. tror jeg...?! kikker rundt.. jo.. zukk den mangler.. BiG TimE!! :-? holder på å bygger ett litte eplezlott!! Im Lycy.. lycky!!! ville klemmer til alle engler fra RaGnA (zjefsreke) nå ztikker jeg.. z U @lfaaaaaa håper du har d fint!!! *flyzzer en tur znart...* ville klemmer fra RaGnA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå