Gå til innhold

Spanske menn er så hotte 🤪

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei ikke franskmenn spanskmenn😆

Anonymkode: a7dce...bd9

Ah! Beklager, mente selvfølgelig Guten tag, schöne frau 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Var sammen med en spanjol. Det var et mareritt! Drama hele tiden

Anonymkode: 96773...793

Det skal mye til at nordmenn takler den søreuropeiske følelesestyrte væremåten ja😅 Store ytterpunkter.

For meg blir de fleste sørauropeiske menn for feminine/puslete og lave. Tenker de syns jeg er for høy også.😉

Anonymkode: caed4...91d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Fjompenisse said:

Ah! Beklager, mente selvfølgelig Guten tag, schöne frau 😘

Danke, danke schön og hopp I sjø'n meine schönen nissemann. 🤣😘

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De er vokst opp i en mer macho kultur....

Det kan hende det er en bra ting. Det er blitt bevist at testosteron har redusert med tiden

Endret av Osenua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Omtrent hver gang jeg går forbi en mann jeg på avstand tenker er hot, hører jeg at de snakker spansk når de kommer nærmere. Hva er det med de, de er bare sykt sexy og pene. 🤭

Vær så god. Du kan få alle de spanske mennene av meg. 😍 håper du ble happy nå. CARAMBA!! 

Anonymkode: 462c0...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vær så god. Du kan få alle de spanske mennene av meg. 😍 håper du ble happy nå. CARAMBA!! 

Ay caramba! Var det ikke godeste Bart Simpson som hadde den replikken 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ah takk. Jeg kan imponere de med at jeg kan synge hele La cucaracha, helt utenatt og lage de hjemmelagede fiskeboller og poteter 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

*Dytter opp*. Jeg vil gjerne høre erfaringer om å date spanjoler.☺️

Jeg synes spanske menn er utrolig sjarmerende, kjekke og ikke minst: de er så romantiske. Alt er familie, mat og følelser, lidenskapelig sex osv liksom. Og så forståelsesfull.

Jeg har datet en spanjol i Norge nå et halvt år. Men vi begynner å få store rifter i forholdet, fordi han er så dramatisk. Og "sur"/"streng". Vi kan ikke spøke og le, det er liksom ingen humor. Og det er mye drama over små ting som har med middag og mat å gjøre. Han har så sterke preferanser, og er så ekstemt praktisk og macho😅

Har noen erfaring med spansk humor, og væremåte? Er det bare han, eller har spanske en helt annen dramatikk og en slags mangel på humor og positivitet ifh. Nordmenn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan ikke klandre damer for å like sør europeere. Samtidig kan ikke norske menn plutselig oppføre seg som en italiener eller spanjoler heller..

Om jeg som etnisk norsk plutselig skulle gestikulere med hendene , snakke høyt, bruke svulstige ord og vendinger. Hvor vakker og skjønn, fantastisk og smøre tykt på.- jeg hadde ikke kommet unna med det. Brunøyde søreuropeere kommer unna med det, da er det eksotisk og romantisk.🙂

Som blond etnisk norsk mann har jeg alltid hatt en dragning mot mer syd europeiske damer. Så skjønner hva TS.  Spania, Italia, Tyrkia, Hellas. vanvittige flotte sterke feminine damer.

Brune øyne og tykt svart hår. Det tykke håret spesielt.....

Er gift med ei norsk dame som er halvt italiensk. Måtte bli det🙂 

Anonymkode: b0d10...328

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan ikke klandre damer for å like sør europeere. Samtidig kan ikke norske menn plutselig oppføre seg som en italiener eller spanjoler heller..

Om jeg som etnisk norsk plutselig skulle gestikulere med hendene , snakke høyt, bruke svulstige ord og vendinger. Hvor vakker og skjønn, fantastisk og smøre tykt på.- jeg hadde ikke kommet unna med det. Brunøyde søreuropeere kommer unna med det, da er det eksotisk og romantisk.🙂

Som blond etnisk norsk mann har jeg alltid hatt en dragning mot mer syd europeiske damer. Så skjønner hva TS.  Spania, Italia, Tyrkia, Hellas. vanvittige flotte sterke feminine damer.

Brune øyne og tykt svart hår. Det tykke håret spesielt.....

Er gift med ei norsk dame som er halvt italiensk. Måtte bli det🙂 

Så flott 😊 Enig I at norske menn ikke kan begynne å gestikulere med hender og være macho- drama.

Men at norske menn kan bli oppmerksomme, romantiske og gi komplimenter til kvinner på lik linje med folk i sør Europa, absolutt. Mer av det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anononyma skrev (På 26.1.2024 den 11.25):

Hva med oss spanske damer da? :lur:

Du er i hvertfall pulbar var det en mann som skrev her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
GrønnNellik68 skrev (5 minutter siden):

Mer enn det. Gift med ei fra samme breddegrad🙂.

Noen likte Marilyn Monroe, andre likte Sophia Loren og Gina Lollobrigida. Jeg havnet nok i sistnevnte leiren

Bonusen er at mine blå øyne og min kones brune resulterte i grønne øyne på ungene...

Helene Christensen der altså

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (2 timer siden):

Vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment 😂

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mer enn det. Gift med ei fra samme breddegrad🙂.

Noen likte Marilyn Monroe, andre likte Sophia Loren og Gina Lollobrigida. Jeg havnet nok i sistnevnte leiren

Bonusen er at mine blå øyne og min kones brune resulterte i grønne øyne på ungene...

Helene Christensen der altså

Her ble det mannens røde hår og mine kastanjebrune øyne 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
anonym ss skrev (2 timer siden):

*Dytter opp*. Jeg vil gjerne høre erfaringer om å date spanjoler.☺️

Jeg synes spanske menn er utrolig sjarmerende, kjekke og ikke minst: de er så romantiske. Alt er familie, mat og følelser, lidenskapelig sex osv liksom. Og så forståelsesfull.

Jeg har datet en spanjol i Norge nå et halvt år. Men vi begynner å få store rifter i forholdet, fordi han er så dramatisk. Og "sur"/"streng". Vi kan ikke spøke og le, det er liksom ingen humor. Og det er mye drama over små ting som har med middag og mat å gjøre. Han har så sterke preferanser, og er så ekstemt praktisk og macho😅

Har noen erfaring med spansk humor, og væremåte? Er det bare han, eller har spanske en helt annen dramatikk og en slags mangel på humor og positivitet ifh. Nordmenn? 

Jeg er gift med en spanjol og kjenner ikke igjen noe av det du skriver der, verken hos ham eller kameratene hans. Svigermor derimot, hun er akkurat sånn du skriver -  ekstremt dramatisk og sterke preferanser rundt alt fra klær til mat til livsstil, og så er det verdens undergang hver gang noe ikke går 100% etter hennes ønsker, pluss at hun alltid er negativt innstilt - men hun tilhører jo en annen generasjon (hun er 70+). 

Noe av det første jeg falt for ved mannen min var faktisk at han hadde en så lun humor,  han liker ikke å erte meg eller å ertes tilbake, men sender morsomme bilder av katter og ler seg skakk hvis jeg kommer med et godt ordspill eller "dad jokes". For meg som er vant med gutter som skal "negge" så var det himmelen i forhold.

Han har mer temperament enn meg, men det vises sjelden i annet enn når han ser på sport på TV eller taper i gaming... eller maten svir seg. Da kommer det mange stygge spanske gloser, men 10 minutter senere er han seg selv igjen. Rolig og flink med ungene er han også, og vi deler alt hjemme 50/50. 

Ellers, angående å være "macho" så kan det godt hende at det er stedsbetinget, men igjen - min mann og hans kamerater er minst like "likestilte" som nordmenn, tilogmed min svigerfar på 70+ tar oppvasken hver dag, vasker klær og ordner hus selv. Flere av mine spanske bekjente har hatt ulønnet permisjon med barna sine (fordi kona tjente bedre) og en av dem har faktisk sagt opp jobben for å stelle sin demente bestemor, så hun skulle slippe å havne på sykehjem. 

Anonymkode: 63c64...066

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anononyma skrev (2 minutter siden):

Her ble det mannens røde hår og mine kastanjebrune øyne 🥰

Her ble det en mellomblond med blå øyne (mors farger) og en med brune øyne og brunt hår (fars farger). 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva med spanske damer da? Stemmer det de er veldig aggressive og temperamentsfulle? 

Anonymkode: b252b...6f5

Ja. Hissig gemytt 😂 Både jeg og min far er relativt oppfarende, vi kan knapt snakke sammen uten at det blir litt høylydt og noe gestikulasjon 😂

MEN, det går fryktelig fort over! Min mann har lært seg til å bare overse det om jeg fyker opp over noe og trekke på skuldrene, han vet det går 3 min så er det blåst over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nei, spanske menn generelt er ikke spesielt fysisk attraktive. Den hysteriske dramakulturen er heller ikke mye å rope hurra for.

Anonymkode: ab1cc...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er gift med en spanjol og kjenner ikke igjen noe av det du skriver der, verken hos ham eller kameratene hans. Svigermor derimot, hun er akkurat sånn du skriver -  ekstremt dramatisk og sterke preferanser rundt alt fra klær til mat til livsstil, og så er det verdens undergang hver gang noe ikke går 100% etter hennes ønsker, pluss at hun alltid er negativt innstilt - men hun tilhører jo en annen generasjon (hun er 70+). 

Noe av det første jeg falt for ved mannen min var faktisk at han hadde en så lun humor,  han liker ikke å erte meg eller å ertes tilbake, men sender morsomme bilder av katter og ler seg skakk hvis jeg kommer med et godt ordspill eller "dad jokes". For meg som er vant med gutter som skal "negge" så var det himmelen i forhold.

Han har mer temperament enn meg, men det vises sjelden i annet enn når han ser på sport på TV eller taper i gaming... eller maten svir seg. Da kommer det mange stygge spanske gloser, men 10 minutter senere er han seg selv igjen. Rolig og flink med ungene er han også, og vi deler alt hjemme 50/50. 

Ellers, angående å være "macho" så kan det godt hende at det er stedsbetinget, men igjen - min mann og hans kamerater er minst like "likestilte" som nordmenn, tilogmed min svigerfar på 70+ tar oppvasken hver dag, vasker klær og ordner hus selv. Flere av mine spanske bekjente har hatt ulønnet permisjon med barna sine (fordi kona tjente bedre) og en av dem har faktisk sagt opp jobben for å stelle sin demente bestemor, så hun skulle slippe å havne på sykehjem. 

Den støtter jeg. De er mer opptatt av familien sin 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uenig. Synes de er feminine 

Anonymkode: 799b2...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...