AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #1 Del Skrevet 26. januar 2024 Omtrent hver gang jeg går forbi en mann jeg på avstand tenker er hot, hører jeg at de snakker spansk når de kommer nærmere. Hva er det med de, de er bare sykt sexy og pene. 🤭 Anonymkode: a7dce...bd9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 26. januar 2024 #2 Del Skrevet 26. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Omtrent hver gang jeg går forbi en mann jeg på avstand tenker er hot, hører jeg at de snakker spansk når de kommer nærmere. Hva er det med de, de er bare sykt sexy og pene. 🤭 Anonymkode: a7dce...bd9 Bonjour 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Del Skrevet 26. januar 2024 Spanske damer også 🤪 Håper jeg får pult ei en gang 😅 Anonymkode: 751df...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #4 Del Skrevet 26. januar 2024 1 hour ago, Fjompenisse said: Bonjour 😉 Nei ikke franskmenn spanskmenn😆 Anonymkode: a7dce...bd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 26. januar 2024 #5 Del Skrevet 26. januar 2024 Ja, de er flotte å se på. Mange er kanskje litt for f overfladiske med store ord som ikke betyr så mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. januar 2024 #6 Del Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spanske damer også 🤪 Håper jeg får pult ei en gang 😅 Anonymkode: 751df...4a7 Feil tråd 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 26. januar 2024 #7 Del Skrevet 26. januar 2024 Synes det er merkelig å foretrekke folk med en bestemt etnisitet eller unngå folk med en annen😅 Føler det fort kan bli rasistisk. Jeg har naturligvis forståelse for de som foretrekker enkelte kulturer pga verdier som likestilling osv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 26. januar 2024 #8 Del Skrevet 26. januar 2024 Hva med oss spanske damer da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 26. januar 2024 #9 Del Skrevet 26. januar 2024 Anononyma skrev (3 minutter siden): Hva med oss spanske damer da? Dere er også pene. Hadde dere gått ut på date med en norsk mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 26. januar 2024 #10 Del Skrevet 26. januar 2024 TLR skrev (Akkurat nå): Dere er også pene. Hadde dere gått ut på date med en norsk mann? Takk! Javisst, er gift med en rødhåret norsk viking 😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 26. januar 2024 #11 Del Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Omtrent hver gang jeg går forbi en mann jeg på avstand tenker er hot, hører jeg at de snakker spansk når de kommer nærmere. Hva er det med de, de er bare sykt sexy og pene. 🤭 Anonymkode: a7dce...bd9 Du får melde seg på spansk kurs og reise mye til Spania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #12 Del Skrevet 26. januar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Omtrent hver gang jeg går forbi en mann jeg på avstand tenker er hot, hører jeg at de snakker spansk når de kommer nærmere. Hva er det med de, de er bare sykt sexy og pene. 🤭 Anonymkode: a7dce...bd9 Jobber i et team på drøye 20 hvor halvparten sitter i Spania, kan love deg at den gjengse spanjakk er like average som den gjengse nordmann. Anonymkode: d7f1e...68a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #13 Del Skrevet 26. januar 2024 Enkelte asiatiske og...🤤 Anonymkode: 075c3...a55 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #14 Del Skrevet 26. januar 2024 6 minutter siden, TLR said: Du får melde seg på spansk kurs og reise mye til Spania Ja sant🤭 Anonymkode: a7dce...bd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #15 Del Skrevet 26. januar 2024 Spanjakker er helt ordinære. Gode gamle Don Juan og Carlos er døde. Det kalles globalisering. Anonymkode: 40f1e...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #16 Del Skrevet 26. januar 2024 25 minutter siden, exictence said: Ja, de er flotte å se på. Mange er kanskje litt for f overfladiske med store ord som ikke betyr så mye. Ja er det da, jeg tror ikke jeg vil ha én. De er vokst opp i en mer macho kultur og jeg vet jeg sannsynligvis ikke vil passe sammen med én, men de er så sexy 🥺 Anonymkode: a7dce...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #17 Del Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Omtrent hver gang jeg går forbi en mann jeg på avstand tenker er hot, hører jeg at de snakker spansk når de kommer nærmere. Hva er det med de, de er bare sykt sexy og pene. 🤭 Anonymkode: a7dce...bd9 Helt sikker på at de er fra Spania, og ikke fra Sør-Amerika? Spør fordi jeg er gift med en søramerikaner, og ja, de har aksent som skiller seg fra spanjolenes, men kanskje ikke alle tenker over det eller har nok spanskkunnskaper til faktisk å høre forskjell? Anonymkode: 133c8...52a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #18 Del Skrevet 26. januar 2024 Var sammen med en spanjol. Det var et mareritt! Drama hele tiden Anonymkode: 96773...793 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #19 Del Skrevet 26. januar 2024 18 minutter siden, AnonymBruker said: Helt sikker på at de er fra Spania, og ikke fra Sør-Amerika? Spør fordi jeg er gift med en søramerikaner, og ja, de har aksent som skiller seg fra spanjolenes, men kanskje ikke alle tenker over det eller har nok spanskkunnskaper til faktisk å høre forskjell? Anonymkode: 133c8...52a Ja det kan jo være vanskelig å se med mindre sør amerikaneren er mix. Da er det lett å se. Sannsynligvis Spania.. Var på ferie i Spania og masse sexy menn 😆 Anonymkode: a7dce...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentamedtekopp Skrevet 26. januar 2024 #20 Del Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Omtrent hver gang jeg går forbi en mann jeg på avstand tenker er hot, hører jeg at de snakker spansk når de kommer nærmere. Hva er det med de, de er bare sykt sexy og pene. 🤭 Anonymkode: a7dce...bd9 Jeg bor i Spania, og kan ikke si meg enig. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå