Gå til innhold

Klem - terapi

Fremhevede innlegg

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor i landet bor du? :) 

Anonymkode: b56a5...8d6

Finnmark 

Anonymkode: 80688...d31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du partner? 

Anonymkode: 72106...466

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du prøvd massasje, TS? Hjelper veldig mot "hudsult". 

Anonymkode: 6072a...d8b

Dette.

Anonymkode: 1d0b3...e0f

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du partner? 

Anonymkode: 72106...466

Nei

Anonymkode: 80688...d31

Skrevet

Tror faktisk massasje er en god ide. 

En liten digresjon, men jeg har alltid synes det er merkelig at kroppskontakt i terapi er å regne som forbudt. Jeg er klar over ulike grunner til det, men det faller meg som merkelig likevel. 

Skrevet
megda skrev (15 timer siden):

Tror faktisk massasje er en god ide. 

En liten digresjon, men jeg har alltid synes det er merkelig at kroppskontakt i terapi er å regne som forbudt. Jeg er klar over ulike grunner til det, men det faller meg som merkelig likevel. 

Det hadde nok blitt færre utdannete psykologer om de var nødt til å klemme på alle pasientene som ønsket det, men det kunne vært en egen lisens de som ønsket det kan ta😂 Klemme-lisensen. Kriterier er god vandel, kamera under klemme-timene, og det skal lite til for at de mister lisensen.

Anonymkode: 8c2ae...15d

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det hadde nok blitt færre utdannete psykologer om de var nødt til å klemme på alle pasientene som ønsket det, men det kunne vært en egen lisens de som ønsket det kan ta😂 Klemme-lisensen. Kriterier er god vandel, kamera under klemme-timene, og det skal lite til for at de mister lisensen.

Anonymkode: 8c2ae...15d

ingen burde være nødt til å klemme pasienter, men det burde vært mer åpenhet for at det er akseptabel atferd der det nå sees på som uprofesjonelt.

jeg synes kamera hadde vært svært merkelig. kan man ikke stole nok på profesjonelle til at de skal kunne klemme en pasient uten at det leder til uetiske handlinger?

Skrevet
8 minutter siden, megda said:

ingen burde være nødt til å klemme pasienter, men det burde vært mer åpenhet for at det er akseptabel atferd der det nå sees på som uprofesjonelt.

jeg synes kamera hadde vært svært merkelig. kan man ikke stole nok på profesjonelle til at de skal kunne klemme en pasient uten at det leder til uetiske handlinger?

Jeg jobber i psykiatrien. Hvis noen ber om en klem, så får de det, det gjør både jeg og kollegaene mine.

Anonymkode: 3ad81...0c9

• Hjerte 2
Skrevet

Synes det høres ut som en god ide ts ♥️

Anonymkode: 85d25...f0f

Skrevet

Husker dere ikke at man fikk ha en klemmevenn under korona hvis man bodde alene? Fysisk kontakt med andre mennesker er  virkelig nødvendig for oss. Jeg bodde i utlandet en periode hvor det ikke var kultur for å klemme. Savnet det skikkelig!

Anonymkode: 6b231...824

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...