AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #1 Skrevet 26. januar 2024 Jeg fikk aldri klemmer når jeg vokste opp, som jeg kan huske. Følte aldri behov for det heller. Men nå som jeg er middelaldrende føler jeg stort klem - savn. Finnes det klinikker der man kan få klem? Eller lang klem sånn i 1 time for eks? Hadde gjort godt. Tror mange hadde hatt godt av et sånt tilbud? Anonymkode: 80688...d31 4
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #2 Skrevet 26. januar 2024 Høres kanskje litt teit ut, men har du forsøkt å klemme trær? Anonymkode: 8c2ae...15d 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #3 Skrevet 26. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Høres kanskje litt teit ut, men har du forsøkt å klemme trær? Anonymkode: 8c2ae...15d Det er ikke teit nei. Et forslag det 🙂 Anonymkode: 80688...d31
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #4 Skrevet 26. januar 2024 Jeg ville forsøkt psykomotorisk fysioterapi. Ikke en klem, men fokus på at det fysiske og psykiske går i ett. Anonymkode: b4784...eeb 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #5 Skrevet 26. januar 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ville forsøkt psykomotorisk fysioterapi. Ikke en klem, men fokus på at det fysiske og psykiske går i ett. Anonymkode: b4784...eeb Har vært i fysioterapi, også psykomotorisk, men det jeg egentlig trenger er en klem. Anonymkode: 80688...d31
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #6 Skrevet 26. januar 2024 Klinikker for klemming??? Er det ikke grenser for hva som skal sykeliggjøres og pålegges helsevesenet å ordne opp i? Hva heter diagnosen for klemming? HDS? Hug Deficiency Syndrome? Det skulle ikke forundre meg om det finnes en diagnose for klemming også. Anonymkode: 3d57c...251 1
Lysetskinner Skrevet 26. januar 2024 #7 Skrevet 26. januar 2024 Hva med klem fra venn? Kan du ikke få eller gi du også...🤗 Selfølgelig det blir ikke 1 timer lang men det hjelper mye ❤️
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #8 Skrevet 26. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Klinikker for klemming??? Er det ikke grenser for hva som skal sykeliggjøres og pålegges helsevesenet å ordne opp i? Hva heter diagnosen for klemming? HDS? Hug Deficiency Syndrome? Det skulle ikke forundre meg om det finnes en diagnose for klemming også. Anonymkode: 3d57c...251 For en dustete svar. Kan godt være privat klinikk, sånn er det jo i dag, man må betale for det meste selv om man vil være frisk. Anonymkode: 80688...d31
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #9 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har vært i fysioterapi, også psykomotorisk, men det jeg egentlig trenger er en klem. Anonymkode: 80688...d31 Sette inn en kontaktannonse et sted? Kjøpe en lang pute som gravide bruker for å sove? Skaffe deg kjæledyr som er glad i kos? Anonymkode: bfaa7...dac
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #10 Skrevet 26. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: For en dustete svar. Kan godt være privat klinikk, sånn er det jo i dag, man må betale for det meste selv om man vil være frisk. Anonymkode: 80688...d31 Betaler gjerne 1000 kr for en times godklem jeg. Anonymkode: 80688...d31
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #11 Skrevet 26. januar 2024 Det er jo egentlig ikke så dumt med en såkalt "klemmeklinikk" tror faktisk det ville blitt populært. Det er så mange ensomme mennesker som aldri har fysisk kontakt med andre og de hadde nok blitt hyppige brukere av et slikt tilbud. Men ts, har du ingen venner du kan si du trenger en god klem av? Familie? Eventuelt så kan du jo lete etter slike "grupper" som møtes som bare klemmer og koser. Mener jeg leste noe om det der for et par uker siden. Er nok lettest å finne fram til slik hvis du bor nær Oslo da. Anonymkode: d009a...419 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #12 Skrevet 26. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er jo egentlig ikke så dumt med en såkalt "klemmeklinikk" tror faktisk det ville blitt populært. Det er så mange ensomme mennesker som aldri har fysisk kontakt med andre og de hadde nok blitt hyppige brukere av et slikt tilbud. Men ts, har du ingen venner du kan si du trenger en god klem av? Familie? Eventuelt så kan du jo lete etter slike "grupper" som møtes som bare klemmer og koser. Mener jeg leste noe om det der for et par uker siden. Er nok lettest å finne fram til slik hvis du bor nær Oslo da. Anonymkode: d009a...419 Nei har ikke det gitt. Takk for tips av gruppe 😄 Anonymkode: 80688...d31
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #13 Skrevet 26. januar 2024 Skaff deg en kjæreste? Anonymkode: ca3ee...d5a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #14 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Betaler gjerne 1000 kr for en times godklem jeg. Anonymkode: 80688...d31 Hvis du stiller tid til en aromaterapeut, kan hun sikkert godt gi deg en lang klem hvis du sier at det er det du vil ha. Anonymkode: da16c...d86
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #15 Skrevet 26. januar 2024 Du kan jo prøve dette som han unge mannen gjør her Anonymkode: da16c...d86
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #16 Skrevet 26. januar 2024 Jeg kunne godt gitt noen klem helt gratis. Kommer litt ann på enkelte ting riktignok. Hygiene og truende adferd feks. Men én helt vanlig person kunne jeg klemt. Det betyr ikke mye for meg da men det spiller vel ingen rolle Anonymkode: 0ca9e...e4a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #17 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg fikk aldri klemmer når jeg vokste opp, som jeg kan huske. Følte aldri behov for det heller. Men nå som jeg er middelaldrende føler jeg stort klem - savn. Finnes det klinikker der man kan få klem? Eller lang klem sånn i 1 time for eks? Hadde gjort godt. Tror mange hadde hatt godt av et sånt tilbud? Anonymkode: 80688...d31 Har du prøvd massasje, TS? Hjelper veldig mot "hudsult". Anonymkode: 6072a...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #18 Skrevet 26. januar 2024 Hvor i landet bor du? Anonymkode: b56a5...8d6
Rainstorm2.0 Skrevet 26. januar 2024 #19 Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Klinikker for klemming??? Er det ikke grenser for hva som skal sykeliggjøres og pålegges helsevesenet å ordne opp i? Hva heter diagnosen for klemming? HDS? Hug Deficiency Syndrome? Det skulle ikke forundre meg om det finnes en diagnose for klemming også. Anonymkode: 3d57c...251 Jeg så ikke noe sted at TS sykeliggjør noe som helst. Behov for kroppskontakt er veldig naturlig. Det er 100% menneskelig å savne en klem om man har lite/ingen kroppskontakt ellers. Man kan være bekreftet på alle arenaer, men veldig mange folk har et dypt grunnleggende behov for kroppskontakt. Det finnes nok ikke noe offentlig eller alternativt tilbud spesifikt for klemming TS. Er det mulig å dekke behovet på andre måter, f.eks massasje, få et dyr, klemme/klappe et dyr (hest, hund, katt). Ellers så er det jo kanskje mulig å få en klem av en sexarbeider.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #20 Skrevet 26. januar 2024 57 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kunne godt gitt noen klem helt gratis. Kommer litt ann på enkelte ting riktignok. Hygiene og truende adferd feks. Men én helt vanlig person kunne jeg klemt. Det betyr ikke mye for meg da men det spiller vel ingen rolle Anonymkode: 0ca9e...e4a 🤣 jeg er helt normal person hygienisk og ikke truende for noen. Jeg er søt sånn på lik linje med et lite piggsvin. Ganske lett klembar sådan, men jeg bor veldig øde plass langt fra alt. Anonymkode: 80688...d31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå