Gå til innhold

71˚ nord team kjendis - 2024

Fjugur

Anbefalte innlegg

Disse barne-tv greiene her er vel for å fange interessen blant de yngre. Fullstendig uinteressant å se på er det i hvert fall. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slenger meg på her og er enig med flere - de siste episodene har vært kjedelige. Jeg spolte over store deler av denne maske-etappen. Syns også det var kjedelig å se de inne i grotta. Mørkt og lite spenning, de gikk bare der liksom.

Vil ha mer av EKTE 71grader nord, med endeløs trasking over viddene med alt for tung sekk, kajakkpadling, kryssing av elver, slitsomme sykkeletapper og klatring i fjell! Og da mener jeg ikke klatring med utstyr der de står og venter på tur for å komme seg opp en fjellvegg, med påfølgende rappellering ned igjen. Jeg vil se vanlig fjelltur der man kjemper og sliter seg oppover fjellsiden på beina..!

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skippet gjennom hele maskeepisoden og ble skuffet over at jeg kunne skippe gjennom HELE episoden. For et program som allerede har tapt seg såpass mye var dette nesten over og ut for min del.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele 71 grader nord blir tydeligvis mer og mer patetisk for hver episode som går. 

Men dette har vel pågått så lenge at folk flest har gått lei. Noen folk som trasker rundt i naturen en plass, og i neste episode trasker de rundt en annen plass, og så videre i episode etter episode etter episode. Det burde jo være temmelig begrenset hvor lenge folk egentlig gidder å følge med på dette...   

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke orket å se siste episode enda. Savner ordentlige sesonger uten så mye tull. Vil ikke ha kompani lauritzen-oppdrag i denne serien, rebusløp i by eller en hel episode med fiskekonkurranse. Jeg vil se fin natur, lange etapper og turliv uten masse konkurranser og fjas!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet helt interessen, episodene er for kjedelige. Føler det var høyere standard og mer krevende etapper før, spesielt i original-programmet som mannen i gata kunne melde seg på. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Abraddakabra1 skrev (19 timer siden):

Hele 71 grader nord blir tydeligvis mer og mer patetisk for hver episode som går. 

Men dette har vel pågått så lenge at folk flest har gått lei. Noen folk som trasker rundt i naturen en plass, og i neste episode trasker de rundt en annen plass, og så videre i episode etter episode etter episode. Det burde jo være temmelig begrenset hvor lenge folk egentlig gidder å følge med på dette...   

For de av oss som elsker å traske i natur er faktisk naturetappene kjempefin inspirasjon, uansett om det er 71° grader nord-deltakere, Lars Monsen eller Cecilie Skog som trasker i denne naturen på tv. Vi har så mye forskjellig type natur i Norge, det er ikke slik at "skog er skog og fjell er fjell". Det samme fjellet kan ofte klatres/klyves/"angripes" fra forskjellige sider, og jeg synes det er inspirerende å se hvilke ruter som blir valgt når noen skal opp et fjell. Slutter ikke å bli glad av å se 71°-etappene i naturen🏞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG kom de seg ut av rundkjøringer og industriområder med konteinere og iq-oppgaver i nattemørket og kom til superidyllisk natur så de kunne komme seg ut på tur! ......eller nei, da skal de fiske etter lodd i en annen oppgave. Spennende å se på loddfiske i en sementklump. Gjesp. De kunne hvert fall filma alle de fine fjellene i bakgrunnen så vi fikk se LITT natur 😑 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurka
Dragonfly84 skrev (23 timer siden):

ENDELIG kom de seg ut av rundkjøringer og industriområder med konteinere og iq-oppgaver i nattemørket og kom til superidyllisk natur så de kunne komme seg ut på tur! ......eller nei, da skal de fiske etter lodd i en annen oppgave. Spennende å se på loddfiske i en sementklump. Gjesp. De kunne hvert fall filma alle de fine fjellene i bakgrunnen så vi fikk se LITT natur 😑 

Deler frustrasjonen 100%. Nærmer seg finalen og slutten nå, og om det ikke kommer en skikkelig naturøkt snart...Sukk, det begynte jo så bra, med vakker natur og nydelig vær. De siste episodene derimot😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurka skrev (Akkurat nå):

Deler frustrasjonen 100%. Nærmer seg finalen og slutten nå, og om det ikke kommer en skikkelig naturøkt snart...Sukk, det begynte jo så bra, med vakker natur og nydelig vær. De siste episodene derimot😔

De siste episodene har vært som å se en video av noen andre sin teambuilding.

Gøy for de, snork for oss som ser på.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er rart at ett lag skal slite seg oppover et fjell mens andre skal ha en hviledag med fisking og dykking.. må vel være en fordel med ekstra hviledag før det blir en ordentlig etappe igjen 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at 71 grader nord har blitt for kjedelig for min del. Ser på fordi jeg liksom har begynt på denne sesongen, men tar pauser underveis i sendingene og driver med helt andre ting… Jeg foretrekker faktisk maskefolka fremfor episoder med fjellklatring der man bare ser en steinvegg eller skog, skog og atter skog. Synes det er ålreit med der de er nå, med sjø og fjell og vakker natur. Da blir jeg inspirert og får lyst til å reise nordover. Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å legge inn mer av det? Det er jo nok av vakker natur her i Norge ❤️ Blir nok siste sesongen jeg ser på, uansett…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (På 1.3.2024 den 21.54):

De siste episodene har vært som å se en video av noen andre sin teambuilding.

Gøy for de, snork for oss som ser på.

Dette var spot on! Akkurat det tenkte jeg og når jeg så på. Sikkert gøy for de som er med men lite tv-vennlig konsept.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er 1 aktivitet utenom, men parterapi, fisking, grottetur, maskejakt og nå dykking, pluss mer fisking etterfulgt av matlaging. Herlighet, har produksjonen helt glemt hvilket program de egentlig påstår de lager. Det er ingenting av konseptet 71 grader nord igjen. Et suksess-konsept solgt til en haug av land, de trengte ikke forandre på det, nå har de ødelagt det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vondt av å se Emil på fjellet da Linnea mobbet han. At hun ikke evner å la seg imponere får være hennes problem. Ja kanskje hun er lei av ordet WOW, men på en sånn fantastisk tur syntes jeg Emils reaksjoner er helt normalt. Tenk å klatre i timesvis, komme opp til en vakker utsikt og bare: yes der var den, da kan vi gå ned igjen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
Spoiler

Helt rått av linnea på slutten der! Sundby-brødrene lå jo milevis foran bare etter roingen

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Helt rått av linnea på slutten der! Sundby-brødrene lå jo milevis foran bare etter roingen

Spoiler

Ja, den sieren var pga HENNE!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea løser puslespillet og han river brikken ut av hendene på henne 🙄 Sjarmerende fyr. Not. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...