Cookiesandcream Skrevet 12. februar 2024 #41 Del Skrevet 12. februar 2024 Dragonfly84 skrev (58 minutter siden): Haha, enig! Aldri sett noen gå så fort fra godsnakking til bjeffing 😂 og så den klassiske "JEG ER IKKE SUR!!" 😂 Syns det er så rart etter å ha sett den søvnserien til Linnea. For maken til tålmodig mann, som holdt ut gråting og panikk natt etter natt og var bare støttende hele veien. Men med en gang konkurranseinstinktet hans slår inn blir han en helt annen, tydeligvis! Ja, fantastisk å si at man ikke er sur med verdens sureste stemme 😅 Jeg har ikke sett søvnserien, men skal sjekke den ut! 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 13. februar 2024 #42 Del Skrevet 13. februar 2024 Skjønner ikke alle som synes Emil er så sur og frekk. Jeg opplever han mer som en som blåser ut litt der og da (mest på seg selv) også tuller med det etterpå. Synes de to virker veldig trygge på hverandre og har en god dynamikk. Han er en blidfis 99% av tiden, men mister tålmodigheten av og til, hun er mer negativ/pessimist hele tiden men står stødig når det stormer. Begge to kjefter/klager litt med et glimt i øyet og tåler hverandre veldig godt ser det ut som. Og det er jo slik det burde være i et forhold også 🙂 20 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 13. februar 2024 #43 Del Skrevet 13. februar 2024 Blir helt utmattet av de to Sundby-brødrene! Snakk om å gire seg opp og lage sirkus ut av ingenting! Alt er liksom så ekstremt og dramatisk hele tiden, og det virker veldig påtatt. Det hele toppet seg når Frank Løke kom inn og de to glemmer alle andre rundt seg og blir fullsendig starstruck. Sondre minnet mest om en liten gutt som får være med den kule fetteren sin på telttur når han og Frank skulle campe sammen 🤦♀️ 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 13. februar 2024 #44 Del Skrevet 13. februar 2024 Vet ikke hva som irriterer meg mest. At de to siste episodene var dørgende kjedelig.....parterapi og fisking = Eller at man takker ja til å være med på et program når man egentlig ikke har tid og må reise av gårde på jobb titt og ofte. Som om ikke lagene var ujevne nok så skal det ene får inn friske bein i annenhver etappe. Enten er du med og setter deg utilgjengelig på jobb, eller så sier du nei takk det går ikke. Synes det blir altfor useriøst og bare kosekonkurranse. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 13. februar 2024 #45 Del Skrevet 13. februar 2024 25 minutter siden, LivLaga said: Blir helt utmattet av de to Sundby-brødrene! Snakk om å gire seg opp og lage sirkus ut av ingenting! Alt er liksom så ekstremt og dramatisk hele tiden, og det virker veldig påtatt. Det hele toppet seg når Frank Løke kom inn og de to glemmer alle andre rundt seg og blir fullsendig starstruck. Sondre minnet mest om en liten gutt som får være med den kule fetteren sin på telttur når han og Frank skulle campe sammen 🤦♀️ Sondre er faktisk irriterende! ADHD opphøyet i fjerde....sprør du meg 😧 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. februar 2024 #46 Del Skrevet 13. februar 2024 Me for life skrev (2 timer siden): Vet ikke hva som irriterer meg mest. At de to siste episodene var dørgende kjedelig.....parterapi og fisking = Eller at man takker ja til å være med på et program når man egentlig ikke har tid og må reise av gårde på jobb titt og ofte. Som om ikke lagene var ujevne nok så skal det ene får inn friske bein i annenhver etappe. Enten er du med og setter deg utilgjengelig på jobb, eller så sier du nei takk det går ikke. Synes det blir altfor useriøst og bare kosekonkurranse. Nå var visst planen at hun skulle være med hele tiden, og hun hadde fått fri fra jobb for å delta. Men så skjer det som av og til skje i lagsport, det ble en skade. Så den personen som skulle dekke opp for henne, var ikke lengre der for å dekke opp. Alternativet til å tilrettelegge for at hun ble med likevel, var vel at hun eller hun og søsteren måtte trekke seg fra programmet. Og antagelig skjedde dette såpass tett på at de ikke hadde klart å få inn et nytt par som erstatning. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 18. februar 2024 #47 Del Skrevet 18. februar 2024 Hva syns dere om de tre lagene som gikk videre? Spoiler Jeg syns det var gøy at det ble et uforventet lag som gikk videre 😁 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. februar 2024 #48 Del Skrevet 18. februar 2024 Emil Gukild….. blir helt uvel av den patroniserende kommanderingen. Æsj. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 19. februar 2024 #49 Del Skrevet 19. februar 2024 Queen19 skrev (På 18.2.2024 den 15.45): Hva syns dere om de tre lagene som gikk videre? Skjul innhold Jeg syns det var gøy at det ble et uforventet lag som gikk videre 😁 Jeg synes vel det var litt ufortjent at Løke-søstrene gikk ut før influenserparet . Søstrene var jo bedre enn de i absolutt alle konkurranser bortsett fra den siste , men de surra jo mye i alle etappene mtp. navigering så sånt sett fortjent Jeg ble vel litt muggen fordi jeg liker de bedre 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 20. februar 2024 #50 Del Skrevet 20. februar 2024 punkyB skrev (15 timer siden): Jeg synes vel det var litt ufortjent at Løke-søstrene gikk ut før influenserparet . Søstrene var jo bedre enn de i absolutt alle konkurranser bortsett fra den siste , men de surra jo mye i alle etappene mtp. navigering så sånt sett fortjent Jeg ble vel litt muggen fordi jeg liker de bedre Ja, de rota en del med navigeringen, og samtidig hadde jo laget "friske bein" på to etapper, så sånn sett var det mer rettferdig med influenser/komiker-paret siden de har vært fysisk til stede og kjempa hele veien, syns jeg. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. februar 2024 #51 Del Skrevet 20. februar 2024 punkyB skrev (15 timer siden): Jeg synes vel det var litt ufortjent at Løke-søstrene gikk ut før influenserparet . Søstrene var jo bedre enn de i absolutt alle konkurranser bortsett fra den siste , men de surra jo mye i alle etappene mtp. navigering så sånt sett fortjent Jeg ble vel litt muggen fordi jeg liker de bedre Jeg syntes i og for seg at det var bedre at søstrene, som slet med at en hele tiden skulle frem og tilbake på grunn av jobb, forsvant ut. Jeg tok meg selv i å spekulere litt i om dette var "avtalt spill" og at de tapte med vilje for å unngå flere situasjoner der det var behov for stedfortreder. Eller så kan det være at de faktisk rotet såpass mye med navigeringen uten at det var med vilje. Og bare tapte fordi de var dårligst. Det var uansett tydelig at det var ganske stor tidsforskjell mellom de to første og de to siste lagene. Så det er jo lett å misstenke at Løke søstrene normalt sett skulle vært i mål relativt rett etter de to første lagene, slik det har vært tidligere. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 21. februar 2024 #52 Del Skrevet 21. februar 2024 Som alle andre sesonger så savner jeg også denne sesongen mer variasjon i konkurransene slik at det ikke blir kun en kondis-konkurranse (selvfølgelig utjevner navigeringen noe da). Liker når de har fiskekonkurranser foreksempel, og ser frem til de skal i grottene neste gang. Da får man testet allsidigheten og psyken til deltakerne. 90% av tiden er det jo et kappløp fra A-B hvor idrettsfolk har en enorm stor fordel. De har jo et helt annet overskudd til å svare riktig på spørsmål og navigering når de ikke er så slitne hele tiden, og de er også mer vant til å pushe seg fysisk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 21. februar 2024 #53 Del Skrevet 21. februar 2024 Sundby-brødrene er noe av det mest Osloske jeg har sett på lenge 😂 Måten de er på og formulerer seg på er bare helt typisk Oslo (vest)!! Magan virker som en litt krevende fyr å være på tur med. Ikke fordi han ikke er vant til å navigere osv. Men fordi han virker som han kun tar hensyn til seg selv hele tiden. "Nå vil jeg ha kart" "nei, nå kan du ta kartet til vi kommer bort dit ---> så vil jeg ha det igjen". Han kan liksom aldri si beklager, der bomma jeg. Så fort det går dårlig så er det "VI navigerte feil" osv. selv om HM har prøvd å si ifra hele tiden. Men når det går bra så tar han all cred for det også. Viser liksom så liten respekt for at det er HM som tross alt i stor grad drar laget fremover. Det er ganske krevende å være den som alltid må ordne opp, være positiv og pushe også, spesielt når man på en måte ikke har bedt om den rollen selv. Man så tydelig på klatreetappen at HM blomstret da hun fikk gå med Heidi som er positiv og støttende. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 21. februar 2024 #54 Del Skrevet 21. februar 2024 LivLaga skrev (1 minutt siden): Som alle andre sesonger så savner jeg også denne sesongen mer variasjon i konkurransene slik at det ikke blir kun en kondis-konkurranse (selvfølgelig utjevner navigeringen noe da). Liker når de har fiskekonkurranser foreksempel, og ser frem til de skal i grottene neste gang. Da får man testet allsidigheten og psyken til deltakerne. 90% av tiden er det jo et kappløp fra A-B hvor idrettsfolk har en enorm stor fordel. De har jo et helt annet overskudd til å svare riktig på spørsmål og navigering når de ikke er så slitne hele tiden, og de er også mer vant til å pushe seg fysisk. Men nå er jo dette opprinnelig en fysisk konkurranse hvor de skal ta seg fra Lindesnes til Nordkapp på tid, ikke en kose-konkurranse. Det er en konkurranse hvor de skal i kjelleren av seg selv og navigere seg raskest mulig for å sikre seg videre plass. Å gå i noen fjell er greit da det er en annen form for fysisk utfordring. At idrettsfolk har en fordel er helt greit, det er derfor lagene burde vært satt sammen mer variert. Ikke to topptrente sammen, men en topptrent og en vanlig på hvert lag. Å hygge seg i grotter og på fisketur kunne de laget et helt annet program med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 21. februar 2024 #55 Del Skrevet 21. februar 2024 Sondre Sundby....makan til slitsom type. Begynner å lure på om han gjør seg til eller om han faktisk er sånn 😧 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurka Skrevet 25. februar 2024 #56 Del Skrevet 25. februar 2024 Ukas episoder synes jeg er dønn kjedelige, om det er lov å si. De er på "oppdrag" og forfølges av maskerte personer. De maskerte personene er tydeligvis både døve og blinde, og klarer tydeligvis ikke finne kjendisene som snakker høyt og klumser rundt med kamerateam og kraftige kameralys på slep. Vil si det hele fremstår som en dårlig kinakopi av Kompani Lauritzen. Og: jeg synes det er langt mer inspirerende å se deltakerne ute i naturen enn å se dem traske på asfalt rundt stygge lagerbygninger. Hver sesong blir bare mer og mer asfalt😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 25. februar 2024 #57 Del Skrevet 25. februar 2024 Gurka skrev (3 timer siden): Ukas episoder synes jeg er dønn kjedelige, om det er lov å si. De er på "oppdrag" og forfølges av maskerte personer. De maskerte personene er tydeligvis både døve og blinde, og klarer tydeligvis ikke finne kjendisene som snakker høyt og klumser rundt med kamerateam og kraftige kameralys på slep. Vil si det hele fremstår som en dårlig kinakopi av Kompani Lauritzen. Og: jeg synes det er langt mer inspirerende å se deltakerne ute i naturen enn å se dem traske på asfalt rundt stygge lagerbygninger. Hver sesong blir bare mer og mer asfalt😕 Jeg er enig. Jeg forstår ikke hva det gjør i et turprogram. Jeg vil se de orientere og klatre, svømme og ro og ikke slike teite ting som hører hjemme i et evt program jeg ikke ville vurdert å se på under tvang engang. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 25. februar 2024 #58 Del Skrevet 25. februar 2024 Helt enig med begge to over her 👆 Veldig liten underholdningsverdi å se dem styre på i asfaltjungelen. Kanskje det er gøy for deltakerne dette innslaget her, men for oss som sitter hjemme er det bare et langt gjesp. Tar meg i å ikke gidde å følge med, har bare lyst å spole fremover. Få dem tilbake i naturen, til skog og fjell for det dette andre er bare snork. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 25. februar 2024 Forfatter #59 Del Skrevet 25. februar 2024 BellaSwan skrev (1 time siden): Helt enig med begge to over her 👆 Veldig liten underholdningsverdi å se dem styre på i asfaltjungelen. Kanskje det er gøy for deltakerne dette innslaget her, men for oss som sitter hjemme er det bare et langt gjesp. Tar meg i å ikke gidde å følge med, har bare lyst å spole fremover. Få dem tilbake i naturen, til skog og fjell for det dette andre er bare snork. Må si meg enig jeg og… enig første 15 min når man så hvor gira Martin ble (allerede før de ble delt, altså i forrige episode), men å fylle nesten 2 episoder med dette, blir for mye. Så moro å se på, er det virkelig ikke. Det er nok mer moro (spennende) for deltagerne enn for seerne ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 25. februar 2024 #60 Del Skrevet 25. februar 2024 Det legges vel inn sånne etapper (denne pluss fisking for eks) for å gi deltakerne noe som er litt mer i retning hviledager? Mange her inne, inkl meg selv, synes jo to episoder i fjell er kjedelig og så.. 😅 Dette jageelementet er nå litt halvhjertet og meningsløst, men litt gøy å se kommunikasjonen når de skal dirigere hverandre hit og dit. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå