Gå til innhold

Anbefal meg en løpe/sykkel-vogn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal kjøpe en sykkelvogn for å få ungen i bhg til høsten/meg på jobb. Ønsker også å kunne bruke vognen til joggeturer med ungen i. 

Terrenget er for det meste grus/asfalt, men mulighet for å kunne bruke den i mer skogsstier er en stor bonus. 

Tenker pris vs brukervennlighet her, så har egentlig ikke ett budsjett. Er ett pluss om setet kan legges godt ned i ryggen og kan ha to barn. 

Vurderer vogner som Thule Sport og Hamax Outback, men også trygg Lillebjørn sykkelvogn. Om man får mye mer igjen for en dyrere vogn er jeg villig til å betale det :)

Anonymkode: 9a850...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg researchet veldig mye av samme grunn som deg. Jeg kom frem til at Hamax Cocoon ville være perfekt for mitt bruk, da det blir mer jogging enn sykling og den er bedre på det enn Hamax Outback.

I mellomtiden kjøpte vi en billigere på finn av ukjent merke, og det må jeg si: Du merker at den er billig. Sittekomfort for barna er dårlig, de sklir inn i hverandre, patenten på trillehjulet foran er håpløst, justering av høyde på håndtak er komplisert og den føles ustabil.

Jeg hadde lagt penger i det og valgt en dyrere vogn (noe jeg skal gjøre også).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har kun testet en vogn, og det er Thule Chariot 2 sport. Dvs for to barn, så den er ganske bred, men det må den bli. 
Den har god komfort for ungene, henger godt etter sykkelen og er ganske enkel å gjøre om til joggevogn. 
Men, det er ikke den enkleste vognen å feste på sykkelen dessverre. Bruker den mest som sykkelvogn og frakter til og fra barnehagen med den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er veldig fornøyd med Thule Chariot Cross 2 som sykkel/dobbelvogn, i alle fall. Men jeg har ikke prøvd å jogge med den. Og om du har ett barn foreløpig ville jeg nok kjøpt enkeltversonen nå for å slippe veldig bred vogn, og heller solgt den og kjøpt dobbel når det blir aktuelt. 

Anonymkode: 2f84b...754

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...