Mardina Skrevet 28. januar #21 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): hva hjelper det, hvis man ikke har noen å skrive brev til? Anonymkode: e8071...003 Det finnes grupper på Facebook hvor man kan finne folk å skrive med 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #22 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Lydbøker Slektsgranskning Språkkurs Anonymkode: d62ac...4b1 Haha, er du meg? Anonymkode: 0f296...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #23 Del Skrevet 28. januar Hva med å glemme deg selv og ditt kjedelige liv litt? Noen har bruk for tida di! Gjør noe for andre via Røde Kors eller andre organisasjoner, alt fra søppelrydding i fjæra, fjerning av rødlista plantearter, besøksvenn for eldre, hjelpekorpset, støttekontakt, visitor i fengsel, lokal hjelpesentral osv. Det er jo win-win, du får mindre tid til å kjede deg, andre får viktig hjelp. Anonymkode: 0f296...a31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #24 Del Skrevet 28. januar Har lite tid til hobbyer, jobb og huslige ting tar det meste av tiden. Prøver å gå tur og være litt sosial men da er uka fullstappa etterhvert. Tenk litt over at det finns folk som skulle ønske at de fikk kjede seg litt, vit at du er privilligert. Anonymkode: 266c2...036 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #25 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det må da føles helt meningsløst ut? Anonymkode: 7105c...2c6 Meningsløst er mildt sagt. Anonymkode: 9ba97...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #26 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Meningsløst er mildt sagt. Anonymkode: 9ba97...c35 ikke noe mer "meningsløst" enn å diskutere site opp og side ned i det endeløse, på grunn av patetiske rosa-bloggere eller lignende. Sånn som mange nok tydeligvis gjør hver eneste dag her på Kvinneguiden. Og hvis man allerede kjeder seg temmelig mye, så kan vel ingenting "skade" altså... Anonymkode: e8071...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #27 Del Skrevet 28. januar Virker som din hobby er å lære deg om hobbyer. Du har vært innom mange ting og kan sikkert mye om de. Og når det er på plass, kjeder du deg 😅 Ergo er din hobby å lære deg om hobbyer 😄 Anonymkode: be667...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette Stenli Skrevet 30. januar #28 Del Skrevet 30. januar Jeg foretrekker å strikke og hekle mens jeg ser på TV. I det siste har jeg også fått opp interessen for brodering, spesielt de jeg kan henge opp på veggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #29 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 19.44): sove. Elsker å sove. Eller ut-av-kroppen meditasjoner. Lucid dreaming. Anonymkode: 02fef...96a Din hobby er å være bevistløs? Det å sove er for de fleste en biologisk funksjon, ikke en hobby... Hvis du kan/må sove mer enn 8-9 timer hver natt bør du ta en tur til legen. Sunne mennesker klarer (og liker) å være våkne på dagtid. Anonymkode: 9a8f3...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #30 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Din hobby er å være bevistløs? Det å sove er for de fleste en biologisk funksjon, ikke en hobby... Hvis du kan/må sove mer enn 8-9 timer hver natt bør du ta en tur til legen. Sunne mennesker klarer (og liker) å være våkne på dagtid. Anonymkode: 9a8f3...127 Nå lo jeg høyt! Anonymkode: f2b8d...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #31 Del Skrevet 17. februar Kratt_ skrev (På 25.1.2024 den 19.46): Paint by numbers eller Diamond painting 😊 https://www.margaretha.no/hobbyhjornet Samme her Anonymkode: 38971...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #32 Del Skrevet 27. februar Mine hobbyer er: Lære språk - bruker Duolingo, en annen språkapp, tegneserier og tv i språket jeg ønsker å lære meg. Løse kryssord. Legge puslespill. Spille Pokemon go - for da må jeg komme meg ut på tur i løpet av dagen. Anonymkode: b2d78...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #33 Del Skrevet 27. februar Høres ut som du har mange kreative hobbyer i bunnen ts. Jeg har også holdt på med alt mulig kreativt, men så ble jeg liksom lei. Har nylig begynt med nålefilting og det helt utrolig ålreit å sitte med! Det finnes ingen grenser for hva man kan få til, og det er så avslappende å drive med 😄 Anonymkode: 9a7e5...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå