AnonymBruker Skrevet 27. januar #21 Del Skrevet 27. januar Har ikke vært noen mangel her som jeg har lagt merke til, i hvert fall. Utkanten av Sogndal kommune. Nå skal det sies at vi spiser veldig lite egg, en 6-pakning varer i flere måneder. Så det er sjelden jeg studerer utvalget av egg i butikken. Anonymkode: 01028...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie73 Skrevet 30. januar #22 Del Skrevet 30. januar Ser at det er mindre enn det pleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette Stenli Skrevet 30. januar #23 Del Skrevet 30. januar Er eggmangel i Oslo for tiden også. Alle de rimelige eggene forsvinner fort fra hylla.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 1. februar #24 Del Skrevet 1. februar Jeg pleier å kjøpe egg på et lokalt gårdsutsalg, så jeg har i liten grad lagt merke til eggmangelen. Det eneste er at utsalget har færre egg i butikken enn de pleier, men fortsatt rikelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #25 Del Skrevet 1. februar Perelandra skrev (1 minutt siden): Jeg pleier å kjøpe egg på et lokalt gårdsutsalg, så jeg har i liten grad lagt merke til eggmangelen. Det eneste er at utsalget har færre egg i butikken enn de pleier, men fortsatt rikelig. Det er jo ikke så rart - er vel flere som kjøper egg fra gårdsutsalget når butikkene er tomme Det er ikke eggmangel fordi hønene ikke verper (selv om mange er i "pause") men fordi mange bønder måtte slakte alle hønene fordi distributørene ba dem om å gjøre det, fordi det visstnok var for MANGE høner. Fascinerende… jeg fortsetter p handle mat direkte fra bonden jeg. Ingen fler kroner enn nødvendig skal til Reitan, Norgesgruppen eller Coop! Anonymkode: 14d82...799 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 1. februar #26 Del Skrevet 1. februar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo ikke så rart - er vel flere som kjøper egg fra gårdsutsalget når butikkene er tomme Ja, det er jo selvsagt 😊. Hun som driver utsalget sier at eggene går fort unna for tida. Mulig jeg var utydelig i det jeg skrev, jeg er ikke selv berørt av mangelen siden det alltid er rikelig med egg på gårdsutsalget, men samtidig ser jeg at lageret deres er mindre enn det pleier å være. Endret 1. februar av Perelandra Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 1. februar #27 Del Skrevet 1. februar Det er mindre enn det pleier, og enkelte merker mangler, men det er aldri helt tomt. Ikke i nærheten, engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå