Peanut Skrevet 29. januar Forfatter #41 Del Skrevet 29. januar 42 minutter siden, SVK said: Superflotte bilder! Tusen takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 30. januar Forfatter #42 Del Skrevet 30. januar (endret) Ny dag I dag var vi og besøkte flere templer. I Chinatown. (Butter tok en del bilder av meg «stå der», «SMIL!», «se på tingen», «stå med føttene SÅNN» etc.) Første templet Vi tok så heisen opp i 12 etasje på en blokk for å få utsikt over tempelet fra oven Bilde bortover gangen for å vise hur folket bor og ut andre veien Endret 30. januar av Peanut 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 30. januar Forfatter #43 Del Skrevet 30. januar Utenfor foran Inni templet Oppå toppen av bygningen var det en liten hage med blant annet røde frangipani 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 30. januar Forfatter #44 Del Skrevet 30. januar Bønnerom En holder i og går rundt og rundt, og ber. Neste stopp på programmet var en vegansk café hvor vi tok noen forfriskninger Av de over kan dere se hvilke vi hadde De var alle digge altså. Middag må man ha og for Peanut ble det blant annet fritert fisk og grønnsaker og bandung og 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 30. januar Forfatter #45 Del Skrevet 30. januar (endret) Vi gikk ned fra Marina Bay Sands mot Garden by the Bay for å få med oss et lysshow til Det var det denne dagen. Endret 30. januar av Peanut 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. januar #46 Del Skrevet 30. januar Så mye god mat og drikke! Jeg flirte litt av den haien som biter noen i halen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 31. januar Forfatter #47 Del Skrevet 31. januar (endret) Ny dag *Puuuf, pust, pes* 😓 20391 skritt i dag, iført caps, T-skjorte og shorts i 30 graders varme Nedi her startet vi Opp og bortover og ned trapper og opp trapper og enda mer opp til hit med utsikt over en del av Singapore og så hele veien ned igjen. Smeltet nesten bort 🥵 Endret 31. januar av Peanut 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. februar Forfatter #48 Del Skrevet 1. februar (endret) Ny dag I dag så gikk vi til et sted i Singapore for å få med oss en Skywalk. Koster $6 pr person og man må, i 50 etasje(!) bruke et kort kalt cepascard, for å komme seg ut på walken. Samme kort brukes også til T-banen, buss etc. Men først, et stopp på The coffee bean and tea leaf, som er fav her for P&B ^^, Der opp skal vi ^_^ Kan ikke klage på utsikten! Endret 1. februar av Peanut 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. februar Forfatter #49 Del Skrevet 1. februar En gresshoppe fant vi og Etter endt tur der oppe fant vi en liten foodcourt og verdens beste «Homemade ice lemon tea» Aaaah! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. februar #50 Del Skrevet 1. februar 3 hours ago, Peanut said: Etter endt tur der oppe fant vi en liten foodcourt og verdens beste «Homemade ice lemon tea» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 1. februar Forfatter #51 Del Skrevet 1. februar Lian Shan Shuang Lin Monastery 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. februar Forfatter #52 Del Skrevet 2. februar Ny dag Gikk til et kjøpesenter i dag. Første vi gikk innom var en matbutikk. Godt utvalg her! Mangel på egg har de ikke Utvalget av melk er helt og av iskrem 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. februar Forfatter #53 Del Skrevet 2. februar Mat må det has Caesar salat. Ice Lemon Tea til. Har gått helt bort fra kaffe. Kun te som gjelder nå ^^, Favvisbutikken min her og enn så lenge, «dagens fangst» Percy Pigs fra M&S (Marks & Spencer), Harry Potter skrivebok og flaske fra Typo, «towels» man kan væte fra butikk over. Rosemelk og Thai Layer Cake øverst til høyre og under Yummis! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. februar Forfatter #54 Del Skrevet 2. februar Sen «middag» ute. Enkel salat med røkt laks og Honey Mustard 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. februar #55 Del Skrevet 2. februar Peanut skrev (Akkurat nå): Sen «middag» ute. Enkel salat med røkt laks og Honey Mustard Ser nydelig godt ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. februar Forfatter #56 Del Skrevet 2. februar 53 minutter siden, Sola de said: Ser nydelig godt ut! Det var det og ^^, Alt er så friskt og ferskt og godt her, nesten så jeg gruer meg til å komme hjem. På en annen side så vet jeg ikke hvor godt jeg hadde hatt av å ha så mye digg i nærheten- redd jeg hadde blitt som 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. februar #57 Del Skrevet 2. februar 3 hours ago, Peanut said: Sen «middag» ute. Enkel salat med røkt laks og Honey Mustard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. februar #58 Del Skrevet 2. februar 2 hours ago, Peanut said: Det var det og ^^, Alt er så friskt og ferskt og godt her, nesten så jeg gruer meg til å komme hjem. På en annen side så vet jeg ikke hvor godt jeg hadde hatt av å ha så mye digg i nærheten- redd jeg hadde blitt som Hvor lenge skal dere være i Singapore? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 3. februar Forfatter #59 Del Skrevet 3. februar 6 hours ago, SVK said: Hvor lenge skal dere være i Singapore? Vi skal til Krabi i Thailand på mandag 5.feb og blir der til 11.feb. Der er det enda varmere, så fint at det er en stor ved hotellet ^^, 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. februar #60 Del Skrevet 3. februar 2 minutter siden, Peanut said: Vi skal til Krabi i Thailand på mandag 5.feb og blir der til 11.feb. Der er det enda varmere, så fint at det er en stor ved hotellet ^^, Jeg gleder meg til bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå