Gå til innhold

50-årene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det i det hele tatt mulig for en mann på 57 å date? Slank, men hårløs. God økonomi, men fraskilt. Ingen røde flagg, men snart 60. Hvilke arenaer finnes for en slik mann?

Anonymkode: 37e17...94f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig har du mulighet til det, så lenge du er realistisk og  prøver å date kvinner på din egen alder (i 50 årene). Det er de som tror de fortsatt skal ha sjans på på kvinner i 30- og 40-åra som bommer grovt.

Anonymkode: 064d7...157

  • Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en dame på 50 som godt kunne dratt på date meg en som deg og muligens eldre opp til 65 også. 

Anonymkode: 05ca5...b17

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Jeg vet om menn på iver 60 som har datet og funnet kjærligheten. 

Som andre nevner, synker mulighetene jo yngre damer du legger deg etter. 

Anonymkode: 61c82...241

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder. Men gå for damer på din egen alder

Anonymkode: 49bfb...fd9

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Men som jeg forgjeves prøvde å svare en mann på din alder i en annen tråd her, mange menn i denne alderen fremstår med en del satte holdninger og lite initiativ. Så hvis du raskt kan vise at du er annerledes vil mange se på det som veldig positivt.

Anonymkode: 26446...d01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har funnet meg en på din alder dom er skallet

Anonymkode: a9329...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Men kun med damer på 50+. De under 50 år kan du bare glemme…

Anonymkode: 9fcb5...6d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alt av røde flagg. Ufør, liten inntekt, såret. Passert 50. Vi er som vi er.  Ta en dag om gangen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det i det hele tatt mulig for en mann på 57 å date? Slank, men hårløs. God økonomi, men fraskilt. Ingen røde flagg, men snart 60. Hvilke arenaer finnes for en slik mann?

Anonymkode: 37e17...94f

Jeg er 52 og kunne fint hatt en kjæreste på 57 selv om han var hårløs ;) Det viktigste ville være om vi hadde hatt noen felles interesser. Om du er medlem i en klubb, svømmehall eller treningssenter e.l så vil du finne noen å innlede en samtale med i første omgang? 

Anonymkode: 77779...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det i det hele tatt mulig for en mann på 57 å date? Slank, men hårløs. God økonomi, men fraskilt. Ingen røde flagg, men snart 60. Hvilke arenaer finnes for en slik mann?

Anonymkode: 37e17...94f

Meld deg inn i mathcmakingselskap.  Det finnes flere i Norge og alle har stort behov for menn. Jeg er registrert hos både Venus og Mars og Matchme.no og kommer i kontakt med kvalitetskvinner.  Mann 54 år. 

Anonymkode: 2ea86...dda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår har lite å si, selv om jeg elsker menn med flott manke. Det viktige er at du dater en kvinne av gangen, har vett til å slå til når du finner noe bra i stedet for å tenke: "Hun er fantastisk, damer elsker meg, det kommer sikkert mange flere". Tinder har den effekten på aldrende menn. De vil ofte ikke forplikte seg, og tror kvinner er fornøyd med litt tilfeldig hanky panky nå og da.  Uten emosjonell kontakt, intellektuelle samtaler og forpliktelse. Noen få kvinner er det, men alle kvinner som ønsker noe tilfeldig har 3000 tilbud uansett utseende. Så da velger de kanskje ikke deg?

 

Så gode verdier, dedikasjon og evne til å knytte deg til noen hjelper. Så er det å bistå: Planlegg en middag (etter din lommebok), vis henne utfartsstedet eller puben du elsker, plukk blomster til henne, hjelp henne med noe, tilby deg å ta ut søpla eller å fikse frokost når du er på besøk. Da slår du seriedaterne med ølvom, sofaklister og ønske om at villige kvinner varter dem opp med både det ene og det andre any time. 

Anonymkode: 7efa4...449

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datingmarkedet er ikke så veldig ulikt for oss 50+ som mange (yngre) tror. Du må bare ut der og prøve å snu stener. Du kan først som sist forberede deg på noen skuffelser. Damer 50+ er på ingen måte desperate og er på søken etter hva nå enn de har bestemt seg for de også.

Jeg hadde en fantastisk første date med super dame (51), altså to år yngre enn meg. Bortsett fra å være flott og søt dame hadde vi det kjempehyggelig og masse til felles. Lo og prata gjennom kvelden og var skjønt enige om å treffes igjen.  Bortsett fra noen hyggelige tekster morgenen etter, avslo hun et forslag på ny date, med smileys og fin "innpakning" men uten å foreslå noe annet tidspunkt eller noe, og nå er det helt stille. Så hyggelig date - men hun er ikke interessert... Sånn går det av og til dessverre... Man må nok gjennom noen sånne før det blir full klaff. 

Læringen er å ikke ta sånt personlig men fortsette å lete. 😊👍

Anonymkode: 61c82...241

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 19.42):

Meld deg inn i mathcmakingselskap.  Det finnes flere i Norge og alle har stort behov for menn. Jeg er registrert hos både Venus og Mars og Matchme.no og kommer i kontakt med kvalitetskvinner.  Mann 54 år. 

Anonymkode: 2ea86...dda

Kupper tråden litt…må bare spørre…er det samme folka som frekventerer alle disse selskapene? Samme folka som på Tinder?

Kutta Tinder…der var det ikke noe for meg…lite poeng å registrere seg på nye steder om det er de samme folka. 🫣

K53 ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 49 og synes 57 blir for gammelt. Men meg om det, har stort sett vært sammen med yngre menn.

Anonymkode: 0de47...5b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 19.42):

Meld deg inn i mathcmakingselskap.  Det finnes flere i Norge og alle har stort behov for menn. Jeg er registrert hos både Venus og Mars og Matchme.no og kommer i kontakt med kvalitetskvinner.  Mann 54 år. 

Anonymkode: 2ea86...dda

Ts - jeg hadde ikke fulgt dette rådet, om jeg var deg.

Menn og steder som har båser som "kvalitetskvinner" er dårlige til å gi gode råd om dating!

Anonymkode: dc9f6...1fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en mann som er samme alder som deg, ts. For alt jeg vet kan det være deg ;) Han er en utrolig flott mann, har alle gode personlige egenskaper som gjør ham til en flott partner. Jeg vet han akkurat nå ikke er klar for noe nytt, men den dagen han blir det, da håper jeg han ser i min retning. K53

Anonymkode: dc9f6...1fe

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ts - jeg hadde ikke fulgt dette rådet, om jeg var deg.

Menn og steder som har båser som "kvalitetskvinner" er dårlige til å gi gode råd om dating!

Anonymkode: dc9f6...1fe

Et matchmakingselskap skal ikke gi råd om dating, de skal bare matche single mennesker som passer sammen. De fleste matchmakingselskaper drives også av kvinner.  👌

Anonymkode: 2ea86...dda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomasine skrev (11 timer siden):

Kupper tråden litt…må bare spørre…er det samme folka som frekventerer alle disse selskapene? Samme folka som på Tinder?

Kutta Tinder…der var det ikke noe for meg…lite poeng å registrere seg på nye steder om det er de samme folka. 🫣

K53 ❤️

Det er nok litt både og tenker jeg.  Jeg er registrert på Match.com og Tinder i tillegg. Føler at damene hos Venus og Mars også er det, mens damene hos Matchme kun er registrert der når de først har betalt for tjenesten. Det er i alle fall det de forteller meg.  

Anonymkode: 2ea86...dda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...