AnonymBruker Skrevet 27. januar #41 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Være snill og god, jobbe med egenskapene sine og ha andre mål for livet, ha humor og spre positivitet, jobbe med det hun har og finne ut hva som kler henne, er pent og sexy, samtidig som hun trives i dette. Finne den mest appellerende seg. Anonymkode: 18158...ea2 Det hjelper ikke, det er min erfaring 😊 Anonymkode: 01e7a...b28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 27. januar #42 Del Skrevet 27. januar (endret) Ja, man blir behandlet litt ekstra bra i en del situasjoner, eller at folk er mer høfflige. Man blir behandlet enda bedre når man er pen og gravid. Hender man får det motsatte, mest fra damer. De forventer liksom at man er dummere enn man er noen ganger. Jeg vet ikke om det er fordi noen damer er mer usikker på seg selv, men det skjer i alle fall ikke i like stor grad med menn. Man behandles også ulikt ut ifra om man er pen og tynn, eller er pen og har former. Mange flere tilfeldige ukjente folk som prøver seg når man er tynn. Det er nesten som de føler du er mer forsvarsløs. Er man derimot formfull (nå snakker jeg altså ikke tykk, men mer fett på de rette stedene, eller mer muskuløs), så er det færre som prøver seg, men også færre som er frekke. Har vært interessant å prøve ut alt mulig Endret 28. januar av katties 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 27. januar #43 Del Skrevet 27. januar Jøss Er det så langt sjarmen din rekker? Uansett hvor mye motgang jeg har, tenker jeg ikke at det har noe med meg å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #44 Del Skrevet 27. januar DelvisPresley skrev (28 minutter siden): Så hvorfor føler et større antall menn utenforskap hva gjelder kjærlighetslivet? Hvorfor er så mange single hele livet? Og forblir barnløse? Det er ikke lett å ta god utdanning og tjene bra når man ikke har anlegg for det. Det er prisgitt gener og arv, som det er med utseendet. Det holder å kun være kvinne for å få dekket sexbehovet, få barn og definitivt lettere for å få et forhold. Menn er ofte skyld i sin egen ulykke. Enten har dere så enormt høye krav til en partner at knapt noen kan leve opp til det (gjengangere her på KG er at hun helst skal være undervektig, og aldri bli eldre enn 25), eller dere vil leve som ungkar og ligge rundt frem til dere er 40+, og så blir dere skuffet over at de lekre, fruktbare damene på 25 ikke vil ha dere. Menn er også mye mer høylytte enn kvinner som blir valgt bort, der menn skriker om hvor fælt det er, og av og til skyter vilt rundt seg for å få frem poenget, så sitter kvinner heller hjemme og skylder på seg selv. Menn tror dessuten at alle kvinner har det så lett, fordi dere ikke ser andre enn de kvinnene dere har lyst på. Sånne som meg anser dere knapt som kvinner, dere ser oss som en slags grå, ubestemmelig intetkjønn. Pene kvinner kan lett få forhold og barn. Mindre pene kvinner kan også få sex, men som jeg sa i innlegget du siterte, det er sex med menn som innerst inne forakter meg, og som dermed gir blanke faen i meg og mine ønsker og behov. Med andre ord får jeg sex, men jeg får ikke god og tilfredsstillende sex. Menn kommer jo uansett, og synes all sex er bra sex, sånn er det ikke for kvinner. Og som en annen påpekte, det å skaffe seg utdannelse og jobb, er uendelig mye enklere enn å bli penere, eller å være evig ung. Anonymkode: b3f97...7cc 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 27. januar #45 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Menn er ofte skyld i sin egen ulykke. Enten har dere så enormt høye krav til en partner at knapt noen kan leve opp til det (gjengangere her på KG er at hun helst skal være undervektig, og aldri bli eldre enn 25), eller dere vil leve som ungkar og ligge rundt frem til dere er 40+, og så blir dere skuffet over at de lekre, fruktbare damene på 25 ikke vil ha dere. Menn er også mye mer høylytte enn kvinner som blir valgt bort, der menn skriker om hvor fælt det er, og av og til skyter vilt rundt seg for å få frem poenget, så sitter kvinner heller hjemme og skylder på seg selv. Menn tror dessuten at alle kvinner har det så lett, fordi dere ikke ser andre enn de kvinnene dere har lyst på. Sånne som meg anser dere knapt som kvinner, dere ser oss som en slags grå, ubestemmelig intetkjønn. Pene kvinner kan lett få forhold og barn. Mindre pene kvinner kan også få sex, men som jeg sa i innlegget du siterte, det er sex med menn som innerst inne forakter meg, og som dermed gir blanke faen i meg og mine ønsker og behov. Med andre ord får jeg sex, men jeg får ikke god og tilfredsstillende sex. Menn kommer jo uansett, og synes all sex er bra sex, sånn er det ikke for kvinner. Og som en annen påpekte, det å skaffe seg utdannelse og jobb, er uendelig mye enklere enn å bli penere, eller å være evig ung. Anonymkode: b3f97...7cc Ja, menn har alltid skyld i egen situasjon, men vi har også skylda når kvinner ikke når opp. Snakk om å generalisere ett kjønn. Jeg gidder ikke engang å argumentere i mot, for det er så åpenbart feil det du sier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 27. januar #46 Del Skrevet 27. januar Hoia skrev (22 minutter siden): Jøss Er det så langt sjarmen din rekker? Uansett hvor mye motgang jeg har, tenker jeg ikke at det har noe med meg å gjøre. Eller det er jo greier en alltid kan forbedre, men jeg tenker ikke at det er noe grunnleggende galt med meg og utseende mitt, når jeg møter motstand i livet. Jeg tenker bare hva jeg kan gjøre for å gjøre det beste ut av situasjonen slik den er nå. Sånne negative signaler, uttalelser lar jeg aldri påvirke meg. Veldig pene folk sliter på sin side med at de er for pene, hadde jeg vært i den situasjonen, så hadde jeg ikke latt meg påvirke av det heller. En må aldri la andre få definere seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #47 Del Skrevet 27. januar 50 minutter siden, AnonymBruker said: Det hjelper ikke, det er min erfaring 😊 Anonymkode: 01e7a...b28 Hvor mange menn har du forsøkt å sjekke opp? Anonymkode: 6f14e...c50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 27. januar #48 Del Skrevet 27. januar (endret) Jeg tror nok det er veldig mange damer der ute som ikke vil ansette en smellvakker dame, uten at jeg noen gang har kjent på den problemstillingen selv, fra den ene eller andre siden. Mulig det er slik i det private, menn ansetter pene damer, men jeg som bare skal jobbe i det offentlige tror ikke det vil ha noe å si om jeg ser ut som et takras på intervju, så lenge jeg kan jobben min. Jeg kan til og med pille buse og spise busen uten at det vil ha noe å si. Jeg senser at noen vil løfte noen her på Kvinneguiden. Menn eller damer som skal føle seg vellykket. Men følelsen av å være vellykket, eller ikke ha behov for å følge alle på samme tid, kommer innenfra, så det er liksom litt for fjernt. Hva hjelper det med stort hus, barn, to damer hvis du i realiteten er en snever dame eller drittsekk. De som er vellykket, tenker ikke så mye på hvordan andre har det, uansett hvordan de er stilt. Er du lei av å bli pult av en likegyldig mann, er det ditt ansvar å avslutte det. Når det kommer til jobbsammenheng, er jeg ikke i en privat setting når jeg søker jobber i offentlig sektor. Noen er jo der via private aktører, det har aldri vært aktuelt for meg. Endret 27. januar av Hoia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #49 Del Skrevet 27. januar 55 minutter siden, AnonymBruker said: Sex er lett om jeg tar hvem som helst, resten er ikke det. Utseendet er jo i enda større grad prisgitt gener og arv, utdanning kan man ofte få til med hard jobbing. Jeg har ADHD og har klart master i rettsvitenskap, på viljestyrke alene. Enkelt er det ikke, men det er lettere enn å "bli pen". Anonymkode: 01e7a...b28 Jeg har også ADHD og brukte en formue på å studere og endte med flere ikke fullførte grader. Var først etter jeg ga opp studiene jeg fant ut at jeg hadde ADHD og at dette med å ikke skjønne hvor dumt det var for meg å studere og studere på måten jeg gjorde. Ville ikke anbefalt hvem som helst å ta høyere utdanning og i hvert fall ikke noe så krevede som rettsvitenskap. All respekt for at du klarte å gjennomføre mastergraden i rettsvitenskap selv om du har ADHD. Men jeg vet også at det er mange som meg som ikke burde ha studert. Fikk faktisk beskjed av fastlegen og psykologen som ga med ADHD diagnosen min om at jeg ikke måtte finne på å studere mer siden det ville ruinere meg økonomisk. Anonymkode: 6f14e...c50 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 27. januar #50 Del Skrevet 27. januar Det jevner seg ut. Damer eldes som melk når det kommer til utseendet, og de pene har som regel en prinsessen-på-erten-holdning som ikke egner seg i et voksent forhold. Sats på å lære deg ting, nyttige skills. Hvordan fikse en tett vask, matlaging... Når du er rundt 30 så vil dere være jevn-pene, men de kommer til å bruke teflonpanner og hack-it og kan ikke en gang skifte dekk. Og de kommer til å bli alene fordi de ikke skjønner at de ikke kan spille på utseendet lenger og dumper mannen sin i håp om å finne seg en som behandler dem som de har blitt behandlet tidligere, som prinsessen på erten. Men nå er prinsessen blitt til en gammel ond heks, og de leter og leter men kommer aldri til å finne. Mens du har tatt vare på den samme mannen siden du fylte 30 og han har tatt vare på den samme damen siden han fylte 34. Og siden verden har behandlet mannen din som en mann, og verden har behandlet deg som en mindre pen dame, så vil dere være ærlige med hverandre når dere sliter og kommunisere klart og tydelig og forankre deres bånd ytterligere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 27. januar #51 Del Skrevet 27. januar Så tøft å gjøre slike greier ved siden av diagnose. Kanskje du liker å være kreativ da? Jeg er ikke spesielt stolt over utdanningen min, bare vet at jeg ikke får lån, støtte til en ny en, så jeg bare prøver å gjøre det beste ut av situasjonen, og jeg er kommet til at jeg trives med det, i ordinære statlige jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #52 Del Skrevet 27. januar Det er verre å være stygg dame enn å være stygg mann. Fordi menn kan leve av det å være stygge,mens stygge kvinner bare blir latterliggjort og skal helst bare skal gjemmes bort. Anonymkode: 6b99c...7b1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 27. januar #53 Del Skrevet 27. januar (endret) Jeg misforstod en slik kommentar fra en venninne en gang. Hun uttalte at: "Du og jeg er ikke sånne som trener". Jeg trodde hun mente at jeg ikke tok vare på meg selv, så jeg skjøt tilbake. I etterkant har jeg forstått at hun mente at vi ikke er slike som trener i arbeidslivet. Og hun har jo alltid sett bra ut. Endret 27. januar av Hoia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 27. januar #54 Del Skrevet 27. januar Jeg tror aldri jeg har truffet et stygt menneske, jeg. Ofte leter jeg etter noe pent eller noe som gjør at noen er på sin egen måte. De som er veldig glatte og pene, etter ukeblad-standarder, leter man jo ikke etter skjønnheten til. Menn skal ikke være perfekte i utseende. Det er nesten skummelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 27. januar #55 Del Skrevet 27. januar HemmeligSpion skrev (9 minutter siden): Det jevner seg ut. Damer eldes som melk når det kommer til utseendet, og de pene har som regel en prinsessen-på-erten-holdning som ikke egner seg i et voksent forhold. Sats på å lære deg ting, nyttige skills. Hvordan fikse en tett vask, matlaging... Når du er rundt 30 så vil dere være jevn-pene, men de kommer til å bruke teflonpanner og hack-it og kan ikke en gang skifte dekk. Og de kommer til å bli alene fordi de ikke skjønner at de ikke kan spille på utseendet lenger og dumper mannen sin i håp om å finne seg en som behandler dem som de har blitt behandlet tidligere, som prinsessen på erten. Men nå er prinsessen blitt til en gammel ond heks, og de leter og leter men kommer aldri til å finne. Mens du har tatt vare på den samme mannen siden du fylte 30 og han har tatt vare på den samme damen siden han fylte 34. Og siden verden har behandlet mannen din som en mann, og verden har behandlet deg som en mindre pen dame, så vil dere være ærlige med hverandre når dere sliter og kommunisere klart og tydelig og forankre deres bånd ytterligere. Hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #56 Del Skrevet 27. januar HemmeligSpion skrev (16 minutter siden): Det jevner seg ut. Damer eldes som melk når det kommer til utseendet, og de pene har som regel en prinsessen-på-erten-holdning som ikke egner seg i et voksent forhold. Sats på å lære deg ting, nyttige skills. Hvordan fikse en tett vask, matlaging... Når du er rundt 30 så vil dere være jevn-pene, men de kommer til å bruke teflonpanner og hack-it og kan ikke en gang skifte dekk. Og de kommer til å bli alene fordi de ikke skjønner at de ikke kan spille på utseendet lenger og dumper mannen sin i håp om å finne seg en som behandler dem som de har blitt behandlet tidligere, som prinsessen på erten. Men nå er prinsessen blitt til en gammel ond heks, og de leter og leter men kommer aldri til å finne. Mens du har tatt vare på den samme mannen siden du fylte 30 og han har tatt vare på den samme damen siden han fylte 34. Og siden verden har behandlet mannen din som en mann, og verden har behandlet deg som en mindre pen dame, så vil dere være ærlige med hverandre når dere sliter og kommunisere klart og tydelig og forankre deres bånd ytterligere. Ren fantasi. En stygg dame har vært stygg siden hun var ung, og en stygg mann fortsetter å være stygg når han blir eldre. Dette med hvordan man ser ut som ung og hvordan man eldes har ingenting med kjønn å gjøre, det har kun med utseendet å gjøre. Er du uheldig med utseendet,så er du uheldig med utseendet. Anonymkode: 6b99c...7b1 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 27. januar #57 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ren fantasi. En stygg dame har vært stygg siden hun var ung, og en stygg mann fortsetter å være stygg når han blir eldre. Dette med hvordan man ser ut som ung og hvordan man eldes har ingenting med kjønn å gjøre, det har kun med utseendet å gjøre. Anonymkode: 6b99c...7b1 Deg om det. Sitat Er du uheldig med utseendet,så er du uheldig med utseendet. Prøv å les hele posten neste gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #58 Del Skrevet 27. januar Folk som kategoriserer mennesker etter hvor pene eller stygge de er, er ikke akkurat de skjønneste menneskene jeg kan tenke meg. Anonymkode: 302d8...0c9 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #59 Del Skrevet 27. januar 52 minutter siden, DelvisPresley said: Ja, menn har alltid skyld i egen situasjon, men vi har også skylda når kvinner ikke når opp. Snakk om å generalisere ett kjønn. Jeg gidder ikke engang å argumentere i mot, for det er så åpenbart feil det du sier. Enig. Synes det er spesielt at se selverklærte stygge kvinnene som ikke får seg mann i denne tråden har såpass usympatiske meninger mot menn som ikke får seg dame. Man skulle tro at disse damene hadde forståelse for mennene som var i samme situasjon som dem selv. Men en del har kanskje så ekstrem offermentalitet at de ikke kan anerkjenne at andre har det like ille som dem. Anonymkode: 6f14e...c50 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #60 Del Skrevet 27. januar Seff. Anonymkode: e5d0e...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå