Vilblimamma<3 Skrevet 24. januar #1 Del Skrevet 24. januar Heihei, jeg har nå nettopp sluttet på Slinda og prøver å bli gravid … sluttet 8.januar og lurer bare på hva DERES erfaringer er med akkurat dette? Jeg er ung og forhåpentligvis ganske fertil… har gått gjennom SA tidligere og bestemte meg da å ta en pause fra graviditet osv mtp psyken, men nå eg jeg tilbake og ønsker VIRKELIG!! Har ikke peiling på hvordan syklusen min er nå. Jeg gikk på pillen i 2mnd og blødde konstant de månedene. Tok en graviditetstest idag, totalt negativ. Har lest at noen får eggløsning allerede dagen etter pilleslutt (derfor testet jeg idag full av håp), og siden jeg ikke vet ikm så er det jo umulig å vite når jeg bør teste…. Jeg leter etter erfaringer altså😅 hadde foresten noen ganske kraftige stikk nederst i magen som jeg aldri har kjent på, gikk av og på og sluttet etter ca 10 min… hva kan dette være da? Føler meg kvalm, svimmel og trøtt, men det er vel bare placebo pga et stort spireønske❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Del Skrevet 24. januar Du har postet samme tråd 2 ganger.. Anonymkode: bf815...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå