AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #1 Del Skrevet 24. januar 2024 På en måte er det bra at folk ikke har det vanskelig og sørger, samtidig som jeg vet at mange går gjennom det samme som meg, altså har mistet noen. Derfor er det rart at det er så lite aktivitet her inne. Anonymkode: 654a4...30b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #2 Del Skrevet 24. januar 2024 Nå pleier det vel ikke være så mye piss-kommentarer her på dette forumet, men dersom man er relativt aktiv på resten, så skjønner jeg at man er skeptisk til å utlevere sorgen sin her. Anonymkode: c6993...b15 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. januar 2024 #3 Del Skrevet 24. januar 2024 Alt til sitt bruk. For mange er KG et sted for tidsfordriv og underholdning, det er ikke hit vi tar de tunge, vanskelige og dypt personlige tingene i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 24. januar 2024 #4 Del Skrevet 24. januar 2024 Fordi sorg er personlig, og forumet har mange onde troll. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #5 Del Skrevet 24. januar 2024 Jeg tenkte at trollene hadde såpass respekt for andres sorg at de ikke var ondskapsfulle her inne Ts Anonymkode: 654a4...30b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #6 Del Skrevet 26. januar 2024 On 1/24/2024 at 4:03 PM, AnonymBruker said: Jeg tenkte at trollene hadde såpass respekt for andres sorg at de ikke var ondskapsfulle her inne Ts Anonymkode: 654a4...30b Nei. Trollene masseproduserer tråder om sykdom og død. Ingenting er hellig, Har man vært her en stund, kjenner man fort igjen lukten av troll. Anonymkode: 12938...b99 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #7 Del Skrevet 26. januar 2024 Jeg tror fordi her inne kan det ikke trilles eller er rom for å være nedlatende og ufin. og bra er det Anonymkode: 73c65...0c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #8 Del Skrevet 29. januar 2024 Ser ut til at det er svært liten aktivitet her. Kanskje folk sliter med å utlevere sorgen sin foreks? Anonymkode: 390e2...e3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #9 Del Skrevet 29. januar 2024 Kvinneguiden er vel stort sett bare telle-tråder, og folk som diskuterer hvert eneste mikro-sekund av det en eller annen patetisk rosa-blogger holder på med. Anonymkode: d808b...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #10 Del Skrevet 29. januar 2024 Jeg har dessverre sett noen stygge kommentarer her inne, men det er heldigvis sjelden. Skrev selv et innlegg her da jeg mistet ektefelle, fordi jeg hadde tanker og følelser det var godt å sette ord på. Fikk heldigvis bare gode og omtenksomme svar. Det er ikke mange rundt meg som forstår kompleksiteten i det som skjedde, og da var jeg glad for å kunne skrive litt anonymt. Selv svarer jeg en gang i blandt i tråder jeg kommer over her inne, hvor jeg føler det er naturlig - men samtidig så kan det også åpne sår å lese om andres sorg og opplevelser. Da blir det vanskeligere å finne det rette å skrive, og responsen blir enten et hjerte eller ingenting. Anonymkode: 89569...361 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #11 Del Skrevet 29. januar 2024 Denne delen av forumet er så trist, og jeg er følsom. Har opplevd vonde ting og jeg kjenner så fort på vonde følelser når jeg leser om andre som har det vondt. Så jeg er sjelden her inne. Anonymkode: c7bd7...f6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2024 #12 Del Skrevet 29. januar 2024 On 1/24/2024 at 4:03 PM, AnonymBruker said: Jeg tenkte at trollene hadde såpass respekt for andres sorg at de ikke var ondskapsfulle her inne Ts Anonymkode: 654a4...30b Det burde være slik ja, men jeg har sett stygge kommentarer også her. Sånt blir jo moderert bort og bra er dét, men det er likevel vemmelig at noen får seg til å være fæle mot sørgende. 9 hours ago, AnonymBruker said: Ser ut til at det er svært liten aktivitet her. Kanskje folk sliter med å utlevere sorgen sin foreks? Anonymkode: 390e2...e3b Det tenker jeg også. At mange ikke orker eller ikke våger. Eller at det kan være vanskelig å finne ordene om noe som gjør vondt. Og andre foretrekker å snakke med noen i stedet for å skrive. Anonymkode: 3e7d9...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå