Gå til innhold

kvinneguiden oppgitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke alltid man får de svarene man ønsker seg, men det betyr ikke at andre nødvendigvis er ufine fordi de ikke svarer som du ønsker. Tror kanskje jeg vet hvilken tråd som utløste innlegget ditt her, men det var ingen avsporing der, bare en diskusjon om en påstand du kom med var riktig eller ikke. 

Anonymkode: d0bda...f89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

hva skal vi egentlig med regler når ingen her inne bryr seg om det😮‍💨

Anonymkode: 388fd...b83

Skal vi fjerne trafikkskiltene fordi "alle" kjører for fort? For at et samfunn skal fungere, må vi ha regler, men de må oppfattes som rimelige av de aller fleste. Og regler er ikke det samme som henstillinger. Man kan ikke ha en regel om å "vise hensyn", regler må være konkrete - feks "det er ikke lov å diskutere dosering av medisiner her inne". Men reglene må også håndheves, i de tilfellene de brytes. Da blir ting slettet. Det du oppfatter som regelbrudd, er ikke nødvendigvis hva moderatorene oppfatter som regelbrudd - og omvendt. 

Forumet trenger også et visst trøkk. Blir det for kjedelig, dabber engasjementet av. Så mye provokasjon vil bli stående.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er ikke alltid man får de svarene man ønsker seg, men det betyr ikke at andre nødvendigvis er ufine fordi de ikke svarer som du ønsker. Tror kanskje jeg vet hvilken tråd som utløste innlegget ditt her, men det var ingen avsporing der, bare en diskusjon om en påstand du kom med var riktig eller ikke. 

Anonymkode: d0bda...f89

hm ja vel hvilken tråd var det? for det høres ikke ut som min tråd det der

Anonymkode: 388fd...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel spørre igjen som vanelig er det noen andre forum man kan spørre div ting enn denne siden for den her er jeg drit lei av nå

hva er vits med regler når ingen bryr seg om dem ikke en gang di som har laget dem. må si det der begynner å bli alt for dumt

begynner å bli drit lei å utrolig sliten av det her

men må vel spørre igjen noen som vet om en anne siden det går ann å spørre om ting`?😔🙃

Anonymkode: 388fd...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka farsken?

Anonymkode: 6b0b9...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå begynner det igjen den fine avsporingen, blir vel ikke lenge før den her også blir stengt også

så takk skal dere ha.

for dere som forsatt ikke vet hva av sporing er\ betyr at man snakker om noe annet enn det man spør om eller temat handler om

så for dere som kom med masse teite ting etter at jeg spurte om et annet forum hvor man kan spørre div ting enn her inne er det altså avsporing

 

Anonymkode: 388fd...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi er mennesker, ikke roboter. AT en samtale utvikler seg er helt normalt. 

Anonymkode: b48c7...552

At vi er mennesker betyr ikke at det er greit å oppføre seg og svare stygt! 

Anonymkode: 4983b...f4e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare fordi DU er uenig med noe som blir skrevet her inne, så betyr ikke dette at kommentarene faktisk strider mot en eller annen regel.        

Anonymkode: 3c5d9...4d0

Handler ikke om man er uenig eller ikke i kommentarer som kommer, eller om den strider imot noe… Det handler mer om HVORDAN enkelte folk her inne svarer!! Noen her inne går sport i å «ta» TS uansett problemstilling og svarer på en slik måte folk aldri ville svart i det virkelige livet, trygt gjemt bak et anonymt tastatur! Enkelte folk her inne blir frekke og dømmende over en lav sko. Egentlig tror jeg disse personene ikke har det så greit i sitt eget liv, og trenger å tråkke på noen for å tilfredsstille seg selv - anonymt, selvsagt, de har jo en fasade utad i den virkelige verden som skal opprettholdes! ;) Eller så er de deprimerte, isolerte og misunnelige folk som tror det er noe galt med alle unntatt dem! 

Anonymkode: 4983b...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Folk her inne er ikke så flinke til å diskutere. Tråder bli lange og en gidder ikke å lese mer enn de siste svarene før en skriver noe, og da sporer det av. En del går i personangrep og glemmer hva som blir diskutert, og så strør en gjerne om seg med både titler og «jeg-har-mer-kunnskap-enn-deg» for å prøve å heve seg. Noen krangler bare for å krangle, bitterheten velter over. Er det noen som er litt nyansert, så blir de stort sett sablet ned ganske fort. En kan ikke ta dette forumet så veldig seriøst🤓

Anonymkode: c8c4f...64b

Det har du helt rett i. Så har vi også de som blir lei seg, krenket eller sinte over at andre ikke er enige med dem. Så har vi de som legger ut beretninger om oppsiktsvekkende slemme, dumme eller håpløse handlinger fra egen side, og forventer støtte på forumet. Når de - naturlig nok - får det motsatte, er det noen av disse som blir aggressive, og sikker ønsker sensur av tilbakemeldingene. Noen ganger handler det nok også om psykiatri, skjønt noen er fra naturens - eller oppdragelsens; særlig i nyere tid - side svært lettkrenkede uansett diagnoser eller ei. Og noen er på samme måte litt skarpere i ordbruken, uten nødvendigvis være bøller som bør utestenges av den grunn.

En god tommelfinger er at hvis du ønsker å diskutere en sak offentlig, men ikke tåler kritikk, bør du la være. Og er du rasende og vil krangle, bør du også la være. Men selv om jeg selvfølgelig ikke har lest alle tråder her inne, virker det som om moderatorene her ser ut til å stanse de mest voldsomme utbrudd og nesten alle personangrep, så jeg forstår ikke helt hva man klager over når man klager over for lite moderering? Er man så hårsår at man ikke tåler en vanlig samtale med normal meningsutveksling der noen er tydelige, skarpe og uenige med deg jfr. avsnittet over (altså normal meningsbrytning mellom mennesker), bør man heller la være eller søke hjelp til å takle at ikke alle er lik deg selv. Å kreve at motstemmer og de som kritiserer det du sier skal sensureres bort, er totalitært og skremmende. 

 

 

 

 

Endret av Supermerry
Glemte viktig poeng
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt, omgåelse av forumsrom stengt for AnonymBruker og svar til dette. 

Minner om at spørsmål eller henvendelser til moderatorteamet skal tas på Private forumhenvendelser

Perelandra, mod. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...