Gå til innhold

kvinneguiden oppgitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hva skal vi egentlig med regler når ingen her inne bryr seg om det😮‍💨

jeg er så lei av den stetingen når man er her inne må man tåle diskusjon på et diskusjonsforum

for hver eneste gang den stetingen kommer opp er det noe drit som skal bli slangt med i tillegg på at temat sklir ut

bege di to tingene er i mot reglene å det å slenge drit til folk er jeg så møk lei av at folk gjør

er vi ikke voksende mennesker her inne så kan man da ikke oppføre seg som det også?

Å til dere som er admin hvorfor får ikke dem noen konsikvenser di som ikke klarer å la vær å slenge drit til folk? dem burde virkelig bli stengt ute

trenger ikke ødlegge for alle andre som kan være oppegående og greie med folk her inne

🙃

Anonymkode: 388fd...b83

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

hva skal vi egentlig med regler når ingen her inne bryr seg om det😮‍💨

jeg er så lei av den stetingen når man er her inne må man tåle diskusjon på et diskusjonsforum

for hver eneste gang den stetingen kommer opp er det noe drit som skal bli slangt med i tillegg på at temat sklir ut

bege di to tingene er i mot reglene å det å slenge drit til folk er jeg så møk lei av at folk gjør

er vi ikke voksende mennesker her inne så kan man da ikke oppføre seg som det også?

Å til dere som er admin hvorfor får ikke dem noen konsikvenser di som ikke klarer å la vær å slenge drit til folk? dem burde virkelig bli stengt ute

trenger ikke ødlegge for alle andre som kan være oppegående og greie med folk her inne

🙃

Anonymkode: 388fd...b83

.

Anonymkode: 388fd...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta dette på tilbakemelding til forumet du...

Anonymkode: 97341...09b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er mennesker, ikke roboter. AT en samtale utvikler seg er helt normalt. 

Anonymkode: b48c7...552

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Vi er mennesker, ikke roboter. AT en samtale utvikler seg er helt normalt. 

Anonymkode: b48c7...552

ja vi er mennesker så da går det ikke ann å være snille med hverandre? eller klarer å lese reglene her inne? 🤣

er ikke jeg som har laget reglene her inne kankje ta og lese dem (den fine reglen som heter avsporing)

jeg vet at en samtale kan uvvikle seg men når dem ikke klarer å holde seg til tema er det avsporing som nesten ingen klarer og gjøre og da blir nesten alle mine innlegg stegt

selv om jeg må gjenta det hundre ganger 😔

Anonymkode: 388fd...b83

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stetingen?

Anonymkode: 03f02...666

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Stetingen?

Anonymkode: 03f02...666

Setningen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk her inne er ikke så flinke til å diskutere. Tråder bli lange og en gidder ikke å lese mer enn de siste svarene før en skriver noe, og da sporer det av. En del går i personangrep og glemmer hva som blir diskutert, og så strør en gjerne om seg med både titler og «jeg-har-mer-kunnskap-enn-deg» for å prøve å heve seg. Noen krangler bare for å krangle, bitterheten velter over. Er det noen som er litt nyansert, så blir de stort sett sablet ned ganske fort. En kan ikke ta dette forumet så veldig seriøst🤓

Anonymkode: c8c4f...64b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Folk her inne er ikke så flinke til å diskutere. Tråder bli lange og en gidder ikke å lese mer enn de siste svarene før en skriver noe, og da sporer det av. En del går i personangrep og glemmer hva som blir diskutert, og så strør en gjerne om seg med både titler og «jeg-har-mer-kunnskap-enn-deg» for å prøve å heve seg. Noen krangler bare for å krangle, bitterheten velter over. Er det noen som er litt nyansert, så blir de stort sett sablet ned ganske fort. En kan ikke ta dette forumet så veldig seriøst🤓

Anonymkode: c8c4f...64b

joda her merket alt det der

men det er jo også en egen forum for dem som vil diskutere men den er det ingen som bruker, di vil bare plage alle andre😞

jeg er ikke noe fan av kvinneguiden i det hele tatt men vet ikke om andre sider man kan spørre om div ting

jeg har prøvd å finne andre sider lenge men finner ingen så da får jeg være her hvis ikke noen vet om en bra side der det ikke er alle di unødvendige greiene som det er her

Anonymkode: 388fd...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

joda her merket alt det der

men det er jo også en egen forum for dem som vil diskutere men den er det ingen som bruker, di vil bare plage alle andre😞

jeg er ikke noe fan av kvinneguiden i det hele tatt men vet ikke om andre sider man kan spørre om div ting

jeg har prøvd å finne andre sider lenge men finner ingen så da får jeg være her hvis ikke noen vet om en bra side der det ikke er alle di unødvendige greiene som det er her

Anonymkode: 388fd...b83

Du får prøve å sile ut svarene som du får når du spør om noe, overse kranglefantene🙃

Anonymkode: c8c4f...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en steting?

Anonymkode: 311b1...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi DU er uenig med noe som blir skrevet her inne, så betyr ikke dette at kommentarene faktisk strider mot en eller annen regel.        

Anonymkode: 3c5d9...4d0

Ryddet for sitat av slettet innhold.  Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare fordi DU er uenig med noe som blir skrevet her inne, så betyr ikke dette at kommentarene faktisk strider mot en eller annen regel.        

Anonymkode: 3c5d9...4d0

omg få med seg fa folk skriver kan det være så vanskelig 😮‍💨😬🙄

Anonymkode: 388fd...b83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette forumet er til mye forskjellig. At nesten alle diskusjoner som feks har med pride å gjøre stenges ned fordi folk har forskjellige syn på ting, blir for dumt. Da bør heller de dårlige kommentarene slettes hver for seg, ofte ikke så mange. 

At noen tråder er mindre seriøse, supert, men vi har ytringsfrihet og jeg tror på at det å snakke med folk med forskjellige syn er noe av det beste man kan gjøre.

Legger til at litt færre skrivefeil gjør innlegg bedre å lese :)

Anonymkode: 87be9...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette forumet er til mye forskjellig. At nesten alle diskusjoner som feks har med pride å gjøre stenges ned fordi folk har forskjellige syn på ting, blir for dumt. Da bør heller de dårlige kommentarene slettes hver for seg, ofte ikke så mange. 

At noen tråder er mindre seriøse, supert, men vi har ytringsfrihet og jeg tror på at det å snakke med folk med forskjellige syn er noe av det beste man kan gjøre.

Legger til at litt færre skrivefeil gjør innlegg bedre å lese :)

Anonymkode: 87be9...678

man velger selv å komentere eller ikke

alle har vel hørt og burde lært har man ikke noe hyggelig å si da lar man være

det kan da ikke være så vanskelig eller bør ikke være så vanskelig

omtrent alle kunne den der før i tiden og var mye mer greie med hverandre, jeg skønner ikke hvorfor man ikke kan det nå

selv om nettet og det har kommet trenger man ikke å være helt lost oppe i hodet for det

Anonymkode: 388fd...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags større konsekvenser enn utesteningelse ser du for deg at KG har myndighet til...? (og i hvor stor grad føler du selv at du bidrar til en god, saklig og konstruktiv tone i denne tråden?).

Et forum som blir for strengt regulert og administrert blir fort tørt og kjedelig og dårlig besøkt. Litt temperatur må man tåle på en diskusjonsforum (som er det dette er, ikke en rådginingstjeneste); i tillegg er det nå engang sånn at ikke alle mennesker har gode hensikter eller manerer hverken her eller i verden for øvrig og det må man lære seg å leve med. Man kan ikke regulere bort alt man personlig ikke liker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daria skrev (11 minutter siden):

Hva slags større konsekvenser enn utesteningelse ser du for deg at KG har myndighet til...? (og i hvor stor grad føler du selv at du bidrar til en god, saklig og konstruktiv tone i denne tråden?).

Et forum som blir for strengt regulert og administrert blir fort tørt og kjedelig og dårlig besøkt. Litt temperatur må man tåle på en diskusjonsforum (som er det dette er, ikke en rådginingstjeneste); i tillegg er det nå engang sånn at ikke alle mennesker har gode hensikter eller manerer hverken her eller i verden for øvrig og det må man lære seg å leve med. Man kan ikke regulere bort alt man personlig ikke liker.

jeg mente ikke noe mer enn ute stenging her fra hvis man bryter reglene. skjønner ikke helt hvordan du fikk for deg at jeg mente noe mer enn det

men må si det er ikke rart at det er mye drit her inne når til og med admin synes det er greit at folk turer på som man vil

hjelpes meg ☹️

Anonymkode: 388fd...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan i alle fall ikke styre hvordan andre oppfører seg her inne. Eneste man kan gjøre er vel selv å være konstruktiv i debatter. Har faktisk sett at det kan sette standard videre i en tråd om en er saklig. Av og til har jeg lyst å fyre løs av stoooor uenighet. Prøver å roe litt, stoppe der og lese mer. Vi kan faktisk lære noe av hverandre, og det er fint. Få inn flere vinkler enn de forutinntatte meninger vi kan ha. Da er det fruktbart. 

Anonymkode: 6268c...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

jeg mente ikke noe mer enn ute stenging her fra hvis man bryter reglene. skjønner ikke helt hvordan du fikk for deg at jeg mente noe mer enn det

Anonymkode: 388fd...b83

Fordi du skrev (ropte) nettopp det:

Hva slags konsekvenser tenker du på?

Fjernet sitat av slettet innhold. Perelandra, mod.  

Endret av Perelandra
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å gi opp denne siden er ikke mye håp for denne her når ikke en gang di som lager reglene bryr seg om dem en gang

er ikke rart det brir sirkus her inne 🥴

 

er det noen som vet da om noen andre sider man kan spørre om div ting? med litt oppegående greie folk

di enste sidene jeg vet om er sider hvor folk har barn eller prøver å få barn, så heldig har det svarre ikke jeg vært enda

så helst et helt vanelig forum hvor man kan spørre om ting uten det unødvendige andre greiene hadde vært fint 🙃

hvis enn sånn side finnes da

Anonymkode: 388fd...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...