Maskinfører Skrevet 25. januar 2024 #21 Del Skrevet 25. januar 2024 Konservativt (PDK) begynner og bli så mye umoral i politikken så valgte ett moralsk parti 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 25. januar 2024 #22 Del Skrevet 25. januar 2024 Høyre, eventuelt Venstre. Lei dagens regjering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 25. januar 2024 #23 Del Skrevet 25. januar 2024 Partiløs sosialist. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 25. januar 2024 #24 Del Skrevet 25. januar 2024 Maskinfører skrev (39 minutter siden): Konservativt (PDK) begynner og bli så mye umoral i politikken så valgte ett moralsk parti 😊 Huff da. De vil stramme inn abortloven, og forby likekjønnede ekteskap. Blant annet;) 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. januar 2024 #25 Del Skrevet 25. januar 2024 Hannah80 skrev (10 minutter siden): Huff da. De vil stramme inn abortloven, og forby likekjønnede ekteskap. Blant annet;) Ja men bortsett fra det du lister opp der så er jo mye av politikken bra de har gått litt langt i innstramminger familiepolitikken dems liker jeg og du kjenner jo til min Fortid Hannah80 ? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 25. januar 2024 #26 Del Skrevet 25. januar 2024 All over the place, både ytterst venstre på noen ting, og konservativ på andre, men er aldri til høyre for FRP 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 25. januar 2024 #27 Del Skrevet 25. januar 2024 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja men bortsett fra det du lister opp der så er jo mye av politikken bra de har gått litt langt i innstramminger familiepolitikken dems liker jeg og du kjenner jo til min Fortid Hannah80 ? Jeg kjenner til den🥰 Syns bare PDK er litt ekstreme på enkelte ting. Selv så har jeg stemt KrF tidligere.😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kikkana Skrevet 25. januar 2024 #28 Del Skrevet 25. januar 2024 Har landet på at det ikke er en fasit på om høyre eller venstre side er bedre eller ikke. Sånn i norsk sammenheng er jeg litt sosialistisk med tanke på økonomi og litt konservativ sosialpolitisk pr nå. Tror uansett at menneskeheten må begynne å se etter mer rettferdig og ressursvenlig løsninger en kapitalisme. Den er ikke en naturlov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocca1 Skrevet 25. januar 2024 #29 Del Skrevet 25. januar 2024 (endret) Frp/pdk/høyre Endret 25. januar 2024 av mocca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet 25. januar 2024 #30 Del Skrevet 25. januar 2024 Merker meg at jeg endrer meg. Er vel egentlig konservativ av meg. Men det jeg vil bevare, eller kke endre er god gammeldags sosialdemokratisk politikk. Dette røret som foregår nå og har gjort det siste to tiår er ikke mye å skryte av. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 25. januar 2024 #31 Del Skrevet 25. januar 2024 Venstre/SP Lys blågrønn, opptatt av distriktspolitikk. Mener SP skal over på borgerlig side, der de hører hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. januar 2024 #32 Del Skrevet 25. januar 2024 Hannah80 skrev (7 timer siden): Jeg kjenner til den🥰 Syns bare PDK er litt ekstreme på enkelte ting. Selv så har jeg stemt KrF tidligere.😀 Ja 🥰 ja de er muligens det ☹️ du har stemt KrF ja nei de syns jeg ikke noe om er noe som ikke stemmer med dem 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beaglevalp Skrevet 25. januar 2024 #33 Del Skrevet 25. januar 2024 Langt til venstre. Jo mer man leser og lærer om hvordan verden henger sammen jo lenger til venstre har jeg inntrykk at man havner. Er en grunn til at over halvparten av samfunnsforskere stemmer Rødt eller SV, objektiv sannhet (om det i det hele tatt finnes) ligger nok et sted mellom de to partiene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GP950mAh Skrevet 26. januar 2024 #34 Del Skrevet 26. januar 2024 Nastine skrev (13 timer siden): Det er de som kutter i velferden som ønsker flere på trygd, ikke de som vil øke den så vi får flere friske! Man får færre på trygd ved å kutte i velferden ettersom det da blir mindre generøst. Norge er et godt eksempel på at for generøse velferdsytelser og slappe medisinske krav gir flere trygdede. Om vi strammet inn slik våre naboland har gjort ville vi ha kunnet spart flere titalls milliarder i året. Vår høye andel trygdede er venstresidens politikk, en ønsket og villet politikk som koster oss dyrt. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 26. januar 2024 #35 Del Skrevet 26. januar 2024 (endret) GP950mAh skrev (3 timer siden): Man får færre på trygd ved å kutte i velferden ettersom det da blir mindre generøst. Norge er et godt eksempel på at for generøse velferdsytelser og slappe medisinske krav gir flere trygdede. Om vi strammet inn slik våre naboland har gjort ville vi ha kunnet spart flere titalls milliarder i året. Vår høye andel trygdede er venstresidens politikk, en ønsket og villet politikk som koster oss dyrt. Så du tenker det private næringsliv skal ta større del av velferdskostnadene, som det offentlige har i dag? Er det ikke bedre bedriftene betaler mer i skatt, slik at at det offentlige har råd til å gi gode omsorgstjenester til de som trenger det, en at bedriftene skal betale lønn til mennesker som er en belastning for næringslivet? Endret 26. januar 2024 av Apis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GP950mAh Skrevet 26. januar 2024 #36 Del Skrevet 26. januar 2024 Apis skrev (1 minutt siden): Så du tenker det private næringsliv skal ta større del av velferdskostnadene, som det offentlige har i dag? Er det ikke bedre bedriftene betaler mer i skatt, slik at at det offentlige har råd til å gi gode omsorgstjenester til de som trenger det, en å betale lønn til mennesker som er en belastning for næringslivet? Skatteøkninger er ikke noen løsning, det vil ikke være mulig å heve skattene så mye at vi kam beholde dagens velferdstjenester og kvalitet, og definitivt ikke om vi skal forbedre dem enda mer. https://civita.no/okonomi/velferdsstaten/okt-skatt-er-ikke-redningen/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 26. januar 2024 #37 Del Skrevet 26. januar 2024 Jeg har alltid stått litt til høyre for sentrum, havner oftest på å stemme Venstre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 26. januar 2024 #38 Del Skrevet 26. januar 2024 Jeg er i utgangspunktet opptatt av miljø, LGBT og menneskerettigheter, men klarer virkelig ikke å støtte opp under venstresiden, slik den er i dag, da jeg mener den på mange måter er blitt virkelighetsfjern, naiv og direkte menneskefiendtlig. For meg betyr individuell frihet mye. Jeg er f.eks ikke interessert i å invitere Taliban til besøk på kaker og kaffe for dialog, eller late som at økt fattigdom i Norge kommer til å gjøre miljøet noe bedre. Hadde jeg bodd i USA ville jeg sannsynligvis vært en "Country Club Republican". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123fir Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #39 Del Skrevet 26. januar 2024 Callisto83 skrev (4 timer siden): Jeg er i utgangspunktet opptatt av miljø, LGBT og menneskerettigheter, men klarer virkelig ikke å støtte opp under venstresiden, slik den er i dag, da jeg mener den på mange måter er blitt virkelighetsfjern, naiv og direkte menneskefiendtlig. For meg betyr individuell frihet mye. Jeg er f.eks ikke interessert i å invitere Taliban til besøk på kaker og kaffe for dialog, eller late som at økt fattigdom i Norge kommer til å gjøre miljøet noe bedre. Hadde jeg bodd i USA ville jeg sannsynligvis vært en "Country Club Republican". Venstre kanskje? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 26. januar 2024 #40 Del Skrevet 26. januar 2024 Har desverre ikke så mye tilitt til noen av partiene, men kan trygt si at jeg er imot de mest pro globalistiske partiene. På papiret kanskje SP, men de har vist liten viljestyrke i regjeringen. Ergo så har jeg ingen tillit. Hadde nok stemt på INP i dag hvis jeg måtte. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå