Gå til innhold

Leie ut bolig under ski-VM


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som tenker å leie ut boligen sin i forbindelse med ski-VM neste år?

Eller som har leid ut boligen sin i forbindelse med store internasjonale arrangementer?

Tips og råd?

Anonymkode: b735c...4b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Fortsetter under...

Følger denne, vi tenker det samme her. Tar imot tips. 
tenker å legge ut på Finn snart, men når vel ut mer internasjonalt ved å legge ut på booking og Airbnb.

en nabo her kjenner folk i Olympiatoppen, mange i støtteapparat som ikke har funnet sted å bo, og ønsker å leie privat. Og at de er villig å betale

har dere fått leid ut allerede ?

 

Anonymkode: ec4fa...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har tenkt på det samme selv.  Null interesse av VM, og har en stor, nydelig enebolig noen minutters rusletur fra Granåsen, så å leie ut i den perioden og brukt det til en reise til et varmere sted da....  absolutt noe jeg kunne tenkt meg 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ca 4-5 km fra Granåsen, ser folk i området legger ut fra 10 000 til over 20 000,- natta for alt fra 4-8 sengeplasser. På Finn. Så ganske godt betalt kan man si for 11 netter. Men vet jo ikke om folk faktisk har fått deals på disse prisene, selv om en nabo her mener hun kjenner til folk som har fått til 20 000 natta. Man vil ikke legge seg for lavt eller for høyt, så man ikke får napp. Kjenner du noen som har fått leid ut? Et par minutters rusletur, tror du får napp;)

Anonymkode: ec4fa...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lagt ut en enebolig for en del mnd siden. Bor på Byåsen, 3-4 km unna. Ikke fått napp enda, men får ha is i magen. 

Anonymkode: 45438...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en utleieleilighet som står tom, som vi kommer til å leie ut. Orker ikke hele huset. Legger ikke ut helt enda, vil se hva prisnivået ender opp som.

Anonymkode: 06c56...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått leid ut rekkehuset mitt under VM, bor 15 min unna Granåsen med bil :) 

15 000 kr natta.

Anonymkode: 7faac...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har leid ut leiligheten min (70 kvm, to soverom) 12 min kjøretur unna Granåsen. 18000 kr for 12 netter. Drar til varmere strøk på samme tidspunkt. Grei byttehandel…👍

Anonymkode: efe85...680

18 000 kr? Tuller du? 😅 der har du gjort en ekstremt dårlig deal!

Anonymkode: c37b0...eea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har fått leid ut rekkehuset mitt under VM, bor 15 min unna Granåsen med bil :) 

15 000 kr natta.

Anonymkode: 7faac...393

Bra deal :) la ut på Finn?

Anonymkode: ec4fa...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende. Tenker muligens å forsøke å leie ut, men bor i nærheten av Stjørdal. Så det tar nok 30-40 min med bil til Granåsen. Gode bussforbindelser da. Har hus med 6 soveplasser. Aner ikke om vi får leid ut huset men. Hva tror dere, og eventuell pris pr. natt? 

Anonymkode: a133c...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Spennende. Tenker muligens å forsøke å leie ut, men bor i nærheten av Stjørdal. Så det tar nok 30-40 min med bil til Granåsen. Gode bussforbindelser da. Har hus med 6 soveplasser. Aner ikke om vi får leid ut huset men. Hva tror dere, og eventuell pris pr. natt? 

Anonymkode: a133c...560

Tror de fleste hoteller på Stjørdal er utleid ifm VM, så sikkert gode muligheter. Pris syns jeg vanskelig å si noe om, bør vel bære rimeligere enn i trheim. 

Anonymkode: ec4fa...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Følger denne, flere som har fått leid ut? Erfaringer? Ser mange har lagt ut på Finn, kanskje prisene ligger for høyt, da de stadig ligger ute (ikke fått avtale)

dere som fikk leid ut til 15.000 natta, var det via bekjente?

Anonymkode: ec4fa...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...