Gå til innhold

Relasjon til den første du lå med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg var 15. Ungdomskjæresten 16. Vi var sammen i 6 år. 

Anonymkode: 18eef...370

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var kjærester, jeg (kvinne) var 14 og han 16. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var 18 og hadde vært sammen med kjæresten i mange måneder før vi gjorde det «på ordentlig». Vi hadde utforsket og tatt det gradvis over lang tid, så da vi endelig hadde sex var vi trygge på hverandre og det var fint. 

Foeholdet varte i halvannet år. Dette er lenge siden, nå nærmer jeg meg 50. 

Anonymkode: a8427...f68

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i 1997, han var 23 og jeg var 18 og vi hadde vært kjærester i en måned.

Vi har holdt sammen siden og vært gift i snart 23 år

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min andre kjæreste. Jeg 14, han 16. Jeg var håpløst forelsket og han absolutt ikke. Ikke hatt kontakt siden, 25 år senere.

Anonymkode: 98300...38f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann

Var 15. Lå med en venninne gjennom mange år, helt siden barnealder. Hun var 14. Det var ikke veldig bra sex, så man kan si vi «øvde» på hverandre. Vennskapet besto.

Anonymkode: 58dae...3a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi var kjærester, nå er jeg mannen hennes og hun er kona mi. Vi var 18 (jeg) og 19 (hun) 

Nå pusher vi 40 😁

Anonymkode: 42d4e...049

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var 15, Han var 16. Han var kompis med min bestekompis. Vi skulle overnatte hos vår felles venn. Han hadde drevet og småklådd på meg hele ettermiddagen og kvelden, og jeg syntes det var rart at jeg fant det pirrende, siden vi var gutter begge to. Og mens kompisen var ute og hentet pizza tok han hånda si nedi joggebuksa mi og begynte å runke meg, mens han hvisket meg i øret, jeg skal gi deg din beste opplevelse noen gang, så kysset han meg på kinnet før han sugde meg. Og jeg hadde aldri opplevd noe lignende. Og det var vilt godt. Var på slutten av 90-tallet.

Anonymkode: dfca4...31b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var 13 begge to, ungdomskjæreste. Var sammen til vi passerte 20. 

Anonymkode: a911c...210

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var 19 eller 20. Hun omtrent det samme, vil jeg gjette. Var et ONS på en fest. Jeg visste ikke engang hva hun het, og vet det fortsatt ikke. Alt i alt en positiv opplevelse for meg.

Anonymkode: 5845b...409

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen relasjon.

Jeg var 20 og hun 30. Så var det gjort, og det var på høy tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vokste opp i en småby og en tid hvor gutter hadde ett etter mitt syn litt problematisk syn på sex. Jentene skulle liksom lures, og det var null fokus på hvordan jentene opplevde det hele. Derfor var jeg (mann selv) veldig opptatt av at jeg skulle finne en som jeg var glad i og forelsket i og alt skulle være riktig. Problemet er at jeg var veldig sjenert når det kom til jenter, og jeg tror respekten jeg hadde ble tolket som mangel på interesse frem til jeg tilkjennegjorde min fascinasjon, noe som gjorde at jeg nok fremstod som veldig intens ovenfor dem som potensielt kunne ha gjengjeldt mine følelser.

Det gjorde at debuten lot vente på seg. Jeg var vel 20 før jeg under en tur på byen fikk noe fandenivoldsk over meg og manet frem min indre småbygutt. Jeg husker at jeg stilte meg opp ved siden av henne i baren og sa: "Du vet: Jeg er den mest interessante mannen her inne".

Jeg tenker vel at hun kanskje ble litt skuffet over innsatsen hjemme på hybelen min etterpå etter det innsalget, men romantikeren i meg våknet igjen og jeg tok initiativet til at vi møttes igjen og gjorde det jeg følte var et helhjertet forsøk på å bli kjærester. Men det gikk av ulike grunner ikke, og hun er den eneste av kvinnene jeg har vært med som jeg bare har hatt sex med en gang. Sånn sett var det nok romantikeren i meg som vant.

Jeg har senere sett henne på Facebook, men ut fra innlegg og interesser, så kan jeg vel konkludere med at jeg er glad for at det ikke ble oss to.

Anonymkode: 3069f...845

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjærste. 

Jeg var 14 hun var 16.

Anonymkode: 5e8eb...ae0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg var 17 tror jeg, han kanskje 20? Var litt betatt/interessert i han, jeg var nok mer en av mange for han. Lå sammen bare én gang (selv om vi rota flere ganger etter også), men ble aldri sammen (fordi han viste seg å være en dust..). Et helt okey minne - fyren var helt okey og sexen var okey. 

Anonymkode: 2d7ec...544

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16, han 19. Vi knulla som kaniner, mange ganger hver gang vi møttes. Han var snill og omsorgsfull og sang (!) for meg. Takknemlig for at min første var slik. Møtte han igjen mange år senere i ventehallen på Oslo S. Vi bare smilte, sa hei og gikk videre. Vi var sammen et års tid før jeg traff en som var mer spennende, men ikke så snill viste det seg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Søskenbarn. 

Anonymkode: f22e8...316

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Husker ikke akkurat første gang.

Men jeg var 15 eller 16 år og det var med en ungdomskjæreste. Men husker som sakt ikke hva som var første gang eller hvordan det var.

Anonymkode: 7954a...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var en venninne. Vi var begge 16 - 17 år. 
Vi hadde en gjensyns-runde mange år senere i voksen alder. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Erfarenmann skrev (På 18.3.2025 den 23.51):

Hun var en venninne. Vi var begge 16 - 17 år. 
Vi hadde en gjensyns-runde mange år senere i voksen alder. 

så gøy. jeg drømmer om å ligge med min første igjen. vet hun er singel nå.

Anonymkode: 66e68...702

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ONS på en fest, vet ikke hva han heter engang og ville sannsynligvis ikke kjent han igjen hvis jeg så han i dag. Jeg var 17 år og ville bare få det overstått, følte meg som verdens eldste jomfru 🙈

Anonymkode: 5d365...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...