AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #241 Del Skrevet 13 timer siden Jeg var 15. Ungdomskjæresten 16. Vi var sammen i 6 år. Anonymkode: 18eef...370 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 13 timer siden #242 Del Skrevet 13 timer siden Var kjærester, jeg (kvinne) var 14 og han 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #243 Del Skrevet 13 timer siden Var 18 og hadde vært sammen med kjæresten i mange måneder før vi gjorde det «på ordentlig». Vi hadde utforsket og tatt det gradvis over lang tid, så da vi endelig hadde sex var vi trygge på hverandre og det var fint. Foeholdet varte i halvannet år. Dette er lenge siden, nå nærmer jeg meg 50. Anonymkode: a8427...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13 timer siden #244 Del Skrevet 13 timer siden Det var i 1997, han var 23 og jeg var 18 og vi hadde vært kjærester i en måned. Vi har holdt sammen siden og vært gift i snart 23 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #245 Del Skrevet 7 timer siden Min andre kjæreste. Jeg 14, han 16. Jeg var håpløst forelsket og han absolutt ikke. Ikke hatt kontakt siden, 25 år senere. Anonymkode: 98300...38f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå