AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #201 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det kan kvinner også. Det er for øvrig kvinner som heller underspiller antall partnere, ikke menn. Menn tror i større grad enn kvinner at å pule mye er kult og status. Det ser man flere steder her. Menn tror at menn som puler masse har "evner", eller at det føler naturlig biologisk e.l. Menn eksponerer også i mye større grad sin seksualitet og sin heteroseksuelle lyst på "masse damer". Kvinner er mer private om den, skryter og demonstrer mindre. Generelt sett. Anonymkode: 3c961...a7c Hvis en mann har suksess med damer vil andre damer bli nysgjerrige og vurdere han mer enn andre. Litt flåsete ble det sagt tidligere at "fitte avler fitte". Det andre damer har satt sitt stempel på vil andre vurdere . Ihvertfall hvis dama har en viss status . Damer går ofte i flokk og vil ha det samme som andre. Hvis ei venninne på vors snakker om en gutt hun , eller ei venninne, har hatt sex vil de som hører dette forbinde denne gutten med sex og da blir det gjerne mer på han. Anonymkode: ef6ef...63a 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #202 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (2 minutter siden): Poenget mitt er at det er enorm forskjell på menn og kvinner her. Kvinner får bare sette høye krav, som man allerede gjør, men mulighetene flommer over. Mannlig sexualitet er veldig lavt priset. Det finnes i overflod overalt alltid = Verdiløst. Menn har jo omtrent ikke krav. Har de krav blir de nærmeste shamet og det er rødt flagg. Tiggere kan ikke velge. Kvinners sexualitet er mangelvare og etterspørselen er stor. Da blir prisen menn må "betale" høy. Og kvinner har krav om inntekt, høyde, muskler, utdanning, holdninger, tannstilling, hårfeste osv. Når man sitter på en verdifull vare kan man og bør stille krav. Det er en enorm skjevhet som gir makt.🙂 Anonymkode: ef6ef...63a 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #203 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis en mann har suksess med damer vil andre damer bli nysgjerrige og vurdere han mer enn andre. Litt flåsete ble det sagt tidligere at "fitte avler fitte". Det andre damer har satt sitt stempel på vil andre vurdere . Ihvertfall hvis dama har en viss status . Damer går ofte i flokk og vil ha det samme som andre. Hvis ei venninne på vors snakker om en gutt hun , eller ei venninne, har hatt sex vil de som hører dette forbinde denne gutten med sex og da blir det gjerne mer på han. Anonymkode: ef6ef...63a Dette gjelder ikke langt utover, oh dette høres ut som en slags bygdedynamikk uansett, der alle kjenner alle eller har kunnskap til hverandre. Hvis tre av mine venner har hatt sex med samme fyr, vil jeg ikke date ham, kanskje ha sex med ham hvis han er sjuk i senga. Det er noe annet. Det er ikke særlig kontroversielt og går andre veien og. I byene har man for øvrig mye mindre av denne dynamikken. Anonymkode: 3c961...a7c 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #204 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (13 minutter siden): Poenget mitt er at det er enorm forskjell på menn og kvinner her. Kvinner får bare sette høye krav, som man allerede gjør, men mulighetene flommer over. Nei, mulighetene flommer ikke over for alle kvinner. Rull inn puppen og slutt med naturkatastrofemetaforer som ikke funker. Anonymkode: 3c961...a7c 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #205 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis en mann har suksess med damer vil andre damer bli nysgjerrige og vurdere han mer enn andre. Litt flåsete ble det sagt tidligere at "fitte avler fitte". Det andre damer har satt sitt stempel på vil andre vurdere . Ihvertfall hvis dama har en viss status . Damer går ofte i flokk og vil ha det samme som andre. Hvis ei venninne på vors snakker om en gutt hun , eller ei venninne, har hatt sex vil de som hører dette forbinde denne gutten med sex og da blir det gjerne mer på han. Anonymkode: ef6ef...63a Stempel er for øvrig et annet sted mellom null sex/forhold og promiskuøsitet. Damer blir sjeldent nysgjerrige hvis det går rykter om at mannen har pult masse damer. Dersom ei bra dame jeg kjenner derimot har vært sammen med fyren, så tenker jeg han er en kjernekar, ja, for hun er bra, og må ha gjort en god vurdering. Men da må jo jeg også steppe opp, og være bra, tenker jeg. Det handler ikke om masse sexpartnere. Anonymkode: 3c961...a7c 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #206 Skrevet 24. januar 2024 23 minutter siden, norw said: Poenget mitt er at det er enorm forskjell på menn og kvinner her. Kvinner får bare sette høye krav, som man allerede gjør, men mulighetene flommer over. Det er ikke høye krav å finne noen som man liker å snakke med, noen som er hyggelige og behandler en med respekt. Det er hva jeg ville kalt veldig lave krav. Anonymkode: ec15e...df6 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #207 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke høye krav å finne noen som man liker å snakke med, noen som er hyggelige og behandler en med respekt. Det er hva jeg ville kalt veldig lave krav. Anonymkode: ec15e...df6 Mange kvinner har høydekrav. Dette er faktisk ganske flåsete, synes jeg. Er et overflatisk krav. Anonymkode: 3c961...a7c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #208 Skrevet 24. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Mange kvinner har høydekrav. Dette er faktisk ganske flåsete, synes jeg. Er et overflatisk krav. Anonymkode: 3c961...a7c Jeg er enig med deg. Jeg syns også det er ganske merkelig og veldig overfladisk.. Anonymkode: ec15e...df6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #209 Skrevet 24. januar 2024 32 minutter siden, Huldra-78 said: Mannelogikken er vel rett og slett at sex er sex... Det er så ufattelig trist å se hvordan noen menn tenker. (Jeg håper jo at det bare er for å trolle, men når jeg da ser "tilbudene" jeg har fått på vanlig nettdatingside, så vet jeg jaggu ikke) Ja, jeg er enig. Anonymkode: ec15e...df6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #210 Skrevet 24. januar 2024 19 minutter siden, AnonymBruker said: Stempel er for øvrig et annet sted mellom null sex/forhold og promiskuøsitet. Damer blir sjeldent nysgjerrige hvis det går rykter om at mannen har pult masse damer. Dersom ei bra dame jeg kjenner derimot har vært sammen med fyren, så tenker jeg han er en kjernekar, ja, for hun er bra, og må ha gjort en god vurdering. Men da må jo jeg også steppe opp, og være bra, tenker jeg. Det handler ikke om masse sexpartnere. Anonymkode: 3c961...a7c Og.. nå har jeg sagt hvordan jeg tenker om sex, så kjenner jeg at det er en øyeblikkelig turn-off. Fordi jeg ønsker en som ser og tenker på det på samme måte som meg. Dvs at når jeg da velger noen så vil jeg vite at han tenker på det på samme måte som meg, at jeg er glad i han og at han er glad i meg, at det er et fint øyeblikk mellom oss og at det betyr noe, ikke at jeg er nummer 250 i rekken og som med de andre damene, bare en annen erobring. Anonymkode: ec15e...df6 3 1
Gjest Raphael Skrevet 24. januar 2024 #211 Skrevet 24. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi jeg ønsker en som ser og tenker på det på samme måte som meg. Så bli lesbisk.
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 24. januar 2024 #212 Skrevet 24. januar 2024 Har ikke sett videoen, bare titelen på denne emnet. Men min tankegang rundt dette er at damer som har mange seksuelle partnere er ofte uegnet for langvarig forhold da de som oftest har psykologiske dårlige trekk, som trang for godkjennelse, tilpassing, validering ol. De kan ha lett for å kreve dette igjen hvis forholdet skulle bumpe i noen vannskeligheter.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #213 Skrevet 24. januar 2024 1 minutt siden, Raphael said: Så bli lesbisk. Jeg tenner ikke på damer. 😅 Anonymkode: ec15e...df6 1
Gjest Raphael Skrevet 24. januar 2024 #214 Skrevet 24. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Jeg tenner ikke på damer. 😅 Anonymkode: ec15e...df6 Den er lei!
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #215 Skrevet 24. januar 2024 1 minutt siden, tidsfordriv2023 said: Har ikke sett videoen, bare titelen på denne emnet. Men min tankegang rundt dette er at damer som har mange seksuelle partnere er ofte uegnet for langvarig forhold da de som oftest har psykologiske dårlige trekk, som trang for godkjennelse, tilpassing, validering ol. De kan ha lett for å kreve dette igjen hvis forholdet skulle bumpe i noen vannskeligheter. Det er mine tanker rundt menn som ligger rundt også. 🙂 Anonymkode: ec15e...df6 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #216 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En liten hemmelig. Det er bare menn som kaller det en prestasjon. Anonymkode: ec15e...df6 Hva du kaller det eller ikke har ingen betydning. Et enkelt forsøk der ei dame og en mann går på gata og spør 100 tilfeldige menn og kvinner om de vil ha sex, er sjangsen kanskje at 3-5% kvinner hadde takket ja, mens for menn hadde tallet kanskje vært for 30-50%. Det ligger sånne videoer på youtube allerede der dette er forsøkt på. Mannen og dama var objektivt ca like attraktiv. Som mann må du enten ha gode gavetaler, sjarm, selvtilitt, utseende, eller litt av alle deler for å ha stor sjangse på napp ofte. Som dame er det nok å ta på seg noe som er litt sexy å vise at man er mottakelig, så er det gjort.. Anonymkode: 0e9c6...8dc
Pippi Lotta Skrevet 24. januar 2024 #217 Skrevet 24. januar 2024 norw skrev (43 minutter siden): Poenget mitt er at det er enorm forskjell på menn og kvinner her. Kvinner får bare sette høye krav, som man allerede gjør, men mulighetene flommer over. Poenget mitt er at man velger ikke hva man blir tent av eller hvilke krav man "setter". Det hjelper ingen ting å få tilbud om sex fra om du ikke er tiltrukket av personen. Jeg har hørt det ikke er så vanskelig og finne noen å lige med på homofile sjekesteder. Der flommer vistnok mulighetene over for menn (som jeg tipper du er), men om du setter så "høye krav" som at du skal ønske og ligge med personen blir det vanskeligere (akurat som for mange kvinner). 2
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 24. januar 2024 #218 Skrevet 24. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er mine tanker rundt menn som ligger rundt også. 🙂 Anonymkode: ec15e...df6 Det kan godt vare.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #219 Skrevet 24. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Hva du kaller det eller ikke har ingen betydning. Et enkelt forsøk der ei dame og en mann går på gata og spør 100 tilfeldige menn og kvinner om de vil ha sex, er sjangsen kanskje at 3-5% kvinner hadde takket ja, mens for menn hadde tallet kanskje vært for 30-50%. Det ligger sånne videoer på youtube allerede der dette er forsøkt på. Mannen og dama var objektivt ca like attraktiv. Som mann må du enten ha gode gavetaler, sjarm, selvtilitt, utseende, eller litt av alle deler for å ha stor sjangse på napp ofte. Som dame er det nok å ta på seg noe som er litt sexy å vise at man er mottakelig, så er det gjort.. Anonymkode: 0e9c6...8dc Og det er ikke en prestasjon. Det er ganske turn-off med menn som ligger rundt og i tillegg tror at det er noe å skryte av. Anonymkode: ec15e...df6 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #220 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og det er ikke en prestasjon. Det er ganske turn-off med menn som ligger rundt og i tillegg tror at det er noe å skryte av. Anonymkode: ec15e...df6 Nettopp. Det finnes utrolig mange andre spennende og givende ting i livet enn det å pule ny dame hver uke. Anonymkode: f4a15...1fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå