AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #1 Del Skrevet 22. januar 2024 Kven kan hjelpe meg med resten av denne bønna? Veit at "..., and the wisdom to know the difference" er slutten på bønna, men skulle gjerne ha kunna heile. Anonymkode: 4a89f...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fucsia Skrevet 22. januar 2024 #2 Del Skrevet 22. januar 2024 Sinnsrobønnen 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 22. januar 2024 #3 Del Skrevet 22. januar 2024 Eller Serenity Prayer om du vil ha den på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #4 Del Skrevet 22. januar 2024 En versjon er sånn: "God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference." Men det finnes flere. Anonymkode: 4f3c7...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #5 Del Skrevet 22. januar 2024 Norsk versjon Anonymkode: 4f3c7...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #6 Del Skrevet 22. januar 2024 Lawyam skrev (25 minutter siden): Eller Serenity Prayer om du vil ha den på engelsk. fucsia skrev (27 minutter siden): Sinnsrobønnen 🙂 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): En versjon er sånn: "God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference." Men det finnes flere. Anonymkode: 4f3c7...7df AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Norsk versjon Anonymkode: 4f3c7...7df Tusen tusen takk, alle! Eg har verkeleg prøvd å finne den, men rota meg heilt vekk. Det er ei nydeleg bøn, og eg fall spesielt for denne versjonen Igjen; takk ❤️ Anonymkode: 4a89f...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå