AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Jeg har lyst på dette headsettet men det er billigere i grønt enn svart. Er det fint? Hva synes du? Anonymkode: 44c20...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har lyst på dette headsettet men det er billigere i grønt enn svart. Er det fint? Hva synes du? Anonymkode: 44c20...30e Anonymkode: 44c20...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosabanan Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar Ja, jeg syns det er fint i grønt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artmo3 Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar Personlig liker jeg så diskré design som mulig, for meg er det svart, og uten unødvendig bling. Men tviler på folk bryr seg om fargen på headsettet ditt, jeg ville ikke tenkt noe over det om noen hadde grønne headsett Hvilken prisklasse er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar Veldig fine! Mine er svarte. Men kunne glatt ha byttet mot disse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 22. januar #6 Del Skrevet 22. januar Grønn var MYE finere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 22. januar #7 Del Skrevet 22. januar Mine er svarte men fillern heller: disse var jo myyyyye finere 😍 Hadde ikke vært litt i tvil engang om jeg skulle valgt i dag!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #8 Del Skrevet 22. januar Ts her Jeg er en "svart" person og kler meg mye i svart, bruker svarte ting og går fort lei av farger som grønt selv om det er en av mine favorittfarger, men syntes det var kult med grønt headset fordi jeg har ikke sett det før. Anonymkode: 44c20...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #9 Del Skrevet 22. januar Artmo3 skrev (1 time siden): Personlig liker jeg så diskré design som mulig, for meg er det svart, og uten unødvendig bling. Men tviler på folk bryr seg om fargen på headsettet ditt, jeg ville ikke tenkt noe over det om noen hadde grønne headsett Hvilken prisklasse er det? Fra 4-4500,- Disse grønne fant jeg på outlet til 3000,- Ts Anonymkode: 44c20...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Artmo3 Skrevet 22. januar #10 Del Skrevet 22. januar (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fra 4-4500,- Disse grønne fant jeg på outlet til 3000,- Ts Anonymkode: 44c20...30e Da ville jeg gått for Sennheiser momentum 4, med tanke på hva man får for pengene. Godt hopp opp i lydkvalitet sammenlignet med bose, blant den beste lydkvaliteten, om ikke den beste til den prisen, og bedre batteritid. Bose er nok hakket bedre på lydkannselering, hvis det er veldig viktig. Personlig synes jeg de ser bedre ut også. Endret 22. januar av Artmo3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #11 Del Skrevet 22. januar Hva er hensikten i å spamme dette underforumet med tråder som hører hjemme i Data, spill og teknologi ...? Anonymkode: dd39f...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #12 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er hensikten i å spamme dette underforumet med tråder som hører hjemme i Data, spill og teknologi ...? Anonymkode: dd39f...e4e Er det eget forum som heter det? Ts Anonymkode: 44c20...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #13 Del Skrevet 22. januar Artmo3 skrev (8 minutter siden): Da ville jeg gått for Sennheiser momentum 4, med tanke på hva man får for pengene. Godt hopp opp i lydkvalitet sammenlignet med bose, blant den beste lydkvaliteten, om ikke den beste til den prisen, og bedre batteritid. Bose er nok hakket bedre på lydkannselering, hvis det er veldig viktig. Personlig synes jeg de ser bedre ut også. Grunnen til at jeg velger bose er noise cancellingen. Ts Anonymkode: 44c20...30e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå