AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #1 Del Skrevet 22. januar 2024 Hei❤️ Ser det er veldig mange som legger ut eggløsningstester der bakgrunnen på testen er helt hvit (ligget lenger enn 5 min), og veldig få legger ut tester som har rosa bakgrunn (tatt etter 5 min). Jeg pleier å ta bilde etter 5 min, men har også tatt bilde etter 20 min, og det er jo så sinnsykt stor forskjell😂 Hadde jeg lagt inn testene mine som har ligget lenger enn 5 min, får jeg jo positiv nesten hele tiden?? Er det slik at en bør bestemme seg for å gjøre en av delene heller? Altså enten ta bilde etter 5 min, eller velge 10 min eller 15 min for eksempel? Disse bildene er tatt 5 min og 20 min etter jeg tok testen😅 Anonymkode: 60496...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 22. januar 2024 #2 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei❤️ Ser det er veldig mange som legger ut eggløsningstester der bakgrunnen på testen er helt hvit (ligget lenger enn 5 min), og veldig få legger ut tester som har rosa bakgrunn (tatt etter 5 min). Jeg pleier å ta bilde etter 5 min, men har også tatt bilde etter 20 min, og det er jo så sinnsykt stor forskjell😂 Hadde jeg lagt inn testene mine som har ligget lenger enn 5 min, får jeg jo positiv nesten hele tiden?? Er det slik at en bør bestemme seg for å gjøre en av delene heller? Altså enten ta bilde etter 5 min, eller velge 10 min eller 15 min for eksempel? Disse bildene er tatt 5 min og 20 min etter jeg tok testen😅 Anonymkode: 60496...b64 Dersom man tar bilde for å se om testen er positiv eller ikke - må den tas innenfor avlesningstiden testen har. Etter dette så er testen ugyldig for avlesing av resultat.. Hvor hvit bakgrunnen på testene er variere fra merke til merke. Bruker Makesure sine, og der er bakgrunnen stort sett alltid helt hvit innenfor avlesninstiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #3 Del Skrevet 22. januar 2024 Jeg bruker eggløsningstester fra RFSU, og de er ferdige på 15 minutter. Jeg har ikke opplevd at de har forandret seg? Uten sammenligning forøvrig så husker jeg at det var noen av covid-testene jeg tok som forandret seg hvis de lå lenge. Anonymkode: 30ecf...afc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #4 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg bruker eggløsningstester fra RFSU, og de er ferdige på 15 minutter. Jeg har ikke opplevd at de har forandret seg? Uten sammenligning forøvrig så husker jeg at det var noen av covid-testene jeg tok som forandret seg hvis de lå lenge. Anonymkode: 30ecf...afc Jeg bruker babyplan, de to bildene jeg la ut er samme test, men den ene er tatt etter 5 min og det andre bildet er etter 20 min😅😂 Er liksom så stor forskjell 😅 Anonymkode: 60496...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 23. januar 2024 #5 Del Skrevet 23. januar 2024 Ikke alle tester vil forandre seg masse - men alle tester vil f.eks se annerledes ut når de er tørket f.eks. Så skal man bruke bildet til å vurdere om en test er gyldig eller ikke så må bildet tas innenfor avlesningsvinduet den gjeldene testen har. Noen er innen 5 min, noen innen 10 min og noen innen 15 min. Rfsu er ikke ferdig på 15 min - de skal være avlest innen 15 min. Og rfsu (den grønne pakken med EL tester) skal avleses innen 10 min. Alle merker er ulike, så her må man følge bruksanvisningen til det merke man bruker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå