Gå til innhold

Utbrent av familielivet

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

TS her 

Takk for alle svar. 
Når det gjelder mannen og at han «tar sin del», så mener jeg at han bidrar like mye som meg. 
Sånn ellers så bruker vi Oda til handling, og vi har rutiner på alt som skal gjøres. Barna kan imidlertid bidra mer og få mer ansvar. 
Jeg føler at det er lite tiltak å sette inn egentlig, annet enn å redusere stillingen min. Det ønsker jeg helst ikke, da økonomien vår ikke er veldig romslig fra før, etter alle prisstigninger det siste året. 

Anonymkode: f78b5...49a

Jeg følte på det samme for ca 1 år siden. Var nok nummeret før sykemelding for min del. Var motløs og alt føltes tungt. Fikk hjertebank og følte ingen overskudd. Jeg valgte å gå ned til 80% stilling(kortere dager). Det hjalp veldig! Så begynt jeg med litt trening. Livet ble så mye bedre👌🏽 vil også anbefale å legge mer ansvar på ungene. Her dekker de bord. Må rydde ut av sekker, eldste må legge rene klær på plass selv, de går tur med hunden, de må rydde rotet sitt😂 de må ta ansvar for å lade pc/nettbrett hvis de bruker det, må hive klær til vask i rett dunk osv. 

ukeshandling er lurt.

ukesplanlegger er også kjekt å ha. Da får man oversikt uke for uke. Vi har sånn stor på kjøleskapet hvor alle har hver sin kolonne. Samkjører til aktiviteter om mulig. Eller en kjører og en henter. 

vil uansett anbefale å redusere stillingsprosent☺️

Anonymkode: 7f954...176

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...