Pipaluk Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Hvem går de spesifikt etter? Jeg ser på shiptracker at det fremdeles er norske skip i Rødehavet. Ignorer de advarselen og håper de kommer seg igjennom? Hjelper det å ha armed guard ombord, hvis houtiene angriper med helikopter og raketter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar (endret) On 1/22/2024 at 2:20 PM, Pipaluk said: Hvem går de spesifikt etter? Jeg ser på shiptracker at det fremdeles er norske skip i Rødehavet. Ignorer de advarselen og håper de kommer seg igjennom? Hjelper det å ha armed guard ombord, hvis houtiene angriper med helikopter og raketter? De sier de går etter skip med tilknytning til Israel. Det viser seg ikke å være tilfellet. En del rederier betaler Houthiene for ikke å bli angrepet. De har også bedrevet vanlig piratvirksomhet, hvor de har forsøkt å ta seg inn i skip. Økt vakthold hjelper ikke mot raketter ig droner. Glemte å legge ved slagordet/mottoet deres. Det er jo ren galskap. Allahu Akbar Død over Amerika Død over Israel Forbannelse over jødene Seier til islam Endret 25. januar av Madame Butterfly 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 26. januar Forfatter #3 Del Skrevet 26. januar Madame Butterfly skrev (12 timer siden): De sier de går etter skip med tilknytning til Israel. Det viser seg ikke å være tilfellet. En del rederier betaler Houthiene for ikke å bli angrepet. De har også bedrevet vanlig piratvirksomhet, hvor de har forsøkt å ta seg inn i skip. Økt vakthold hjelper ikke mot raketter ig droner. Glemte å legge ved slagordet/mottoet deres. Det er jo ren galskap. Allahu Akbar Død over Amerika Død over Israel Forbannelse over jødene Seier til islam Hvordan definerer de tilknytning til Israel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet 26. januar #4 Del Skrevet 26. januar 6 hours ago, Pipaluk said: Hvordan definerer de tilknytning til Israel? Har ikke hørt det definert. Har hørt snakk om noen skip, hvor de ikke har funnet noe som helst tilknytning. Går på eierskap, mottaker av last, at det er planlagt bunkring i israelsk havn, mannskap. Samme hva fjernt det kan være. Som regel er det ingen tilknytning funnet, men at det er mer eller mindre tilfeldig? Jeg vet egentlig ikke, gjengir bare ting jeg har hørt eller lest. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 27. januar #5 Del Skrevet 27. januar Håper vel at de ikke lar noen ship seile forbi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 28. januar #6 Del Skrevet 28. januar Nonish91 skrev (47 minutter siden): Håper vel at de ikke lar noen ship seile forbi!!! Hvorfor håper du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå