AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Den danske komiserien Sunday er nå over og jeg er lei meg fordi jeg syntes serien var drit morsom, har dere lignende serier å anbefale? Anonymkode: b534a...8f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar (endret) 🤪 Endret 24. januar av Pringle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #3 Del Skrevet 24. januar Noen? Anonymkode: b534a...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #4 Del Skrevet 24. februar Noen vet? Anonymkode: b534a...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 4. mars #5 Del Skrevet 4. mars Ser tidenes beste serie, The Wire, den har alt er bare fantastisk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Del Skrevet 4. mars jaeols skrev (16 minutter siden): Ser tidenes beste serie, The Wire, den har alt er bare fantastisk bra! Er totalt annerledes enn sunday…. Anonymkode: b534a...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #7 Del Skrevet 4. mars ted lasso Anonymkode: 1c54a...58b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #8 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ted lasso Anonymkode: 1c54a...58b Skulle til å anbefale den samme. Jeg også elsket Sunday!! Ted Lasso har litt samme vibe😊 Anonymkode: 75428...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå